تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 81 تا 90 از مجموع 105 تا

  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو سمند CGE-CBM ، برند کروز

    ایسیو سمند موتور معمولی یا XU7 (و نه EF7) در مدل های بالای 92 در برخی موارد این یونیت کنترل نصب شده است . جایگزین این قطعه نمی توان از ایسیو های زیمنس معمولی استفاده کرد . توجه داشته باشید ایسیو زیمنس شبکه یعنی این قطعه بین تعمیرکاران و برخی قطعه فروشان به زیمنس شبکه برد ;کوتاه یا CGE معروف است .
  2. یونیت کنترل موتور، ایسیو بوش ME17 پژو 207 ، برند BOSCH

    هموطن سلام . پژو 207 مدل های 1394 به بعد چند مدل کامپیوتر دارن که این ایسیو یا همون کامپیوتر me17 (ام ای 17) هم روشون نصب شده . عکس ها رو با دقت ببین تا خیالت راحت بشه جای درستی اومدی .. این قطعه برای شرکت بوش هستش و کیفیتش خوبه . الانم اگه قیمت رو می بینی یعنی توی انبار داریمش . پس اگر سوالی در باره اش داری میتونی بخش مشخصات فنی رو یه نگا بندازی یا زنگ بزنی بپرسی از ما یا اگر نه که برو برای خرید ایشالله .
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو تیبا CGE ، برند کروز

    ECU زیمنس CGE خودرو تیبا و تیبا 2 یکی از انواع ای سی یو های نصب شده بر روی این خودرو است . این ایسیو در دو نوع با حافظه Flash خارجی و بدون حافظه خارجی عرضه می شود (همین قطعه) . این یونیت کنترل حافظه خارجی ندارد .
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو پراید بنزینی CI6 ، برند Continental

    ایسیو پراید در مدل های بالای 84 تا 91 در برخی موارد این برند زیمنس کنتیننتال یا VDO نصب شده است . جایگزین این قطعه بهتر است از ایسیو زیمنس های مدل بالاتر که برند کروز هستند استفاده نشود . توجه داشته باشید که انواع مختلفی از ایسیو زیمنس پراید و نیز ماشین های ایرانخودرو از این ای سی یو استفاده کرده اند که فقط مشخصات نرم افزاری متفاوتی دارند و سخت افزار آنها در مدل های بنزینی زیر سال 91 مشابه است . روف است .
  5. واحد کنترل گاز، ایسیو ساکس 500 L90 دوگانه ، برند Valeo

    واحد کنترل گاز در خودرو تندر90 دوگانه تولیدی ایرانخودرو ، والئو ساکس 500 که همراه با ECU زیمنس که کنترل سوخت بنزین را برعهده دارد ایفای نقش می کند . این برند (Vaelo) معمولا در بسته بندی شرکتی عرضه می شود و برند اصلی این محصول شناخنه می شود
  6. نود DDN (درب راننده ) سمند سیستم برق ماکس ، برند کروز

    در خودرو سمند تولیدی 89 تا 92 که سیستم برق مالتی پلکس ماکس سمند کنترل شیشه برقی سمت راننده و دیگر شیشه ها بر عهده نود DDN یا Driver door node است . این نود فرمان از کلید روی نود و نود CCN دریافت می کند .
  7. یونیت کنترل موتور ، ایسیو خودرو mvmx22 ، برند magneti marelli

    ECU یا واحد کنترل موتور خودرو MVM X22 محصول شرکت مگنتی مارلی است و جایگزین دیگری ندارد . میکروکنترلر مورد استفاده در این ایسیو از خانواده SPC شرکت ST می باشد . باز کردن درب این ایسیو برای تعمیر کار دشواری است و تجربه کافی لازم دارد . این ECU دامپ بی کد ندارد و باید کلید برای آن تعریف شود تا موتور را استارت کند .
  8. واحد کنترل گاز، ایسیو نیسان وانت دوگانه، برند لواتو

    یکی از ECU های کنترل سوخت گاز در خودرو نیسان وانت دوگانه گاز و بنزین ، ایسیو گاز لواتو است . این قطعه با دیگر ایسیو های گاز نیسان نظیر MGH و شهاب قابل جایگذاری نیست .
  9. یونیت الکترونیکی ایموبیلایزر (ضد سرقت) CIM2 سمند ، برند کروز

    یونیت های الکترونیکی ایموبیلایزر CIM2 تولیدی شرکت کروز در محصولات ایرانخودرو روی سمند با ECU زیمنس (تک سوز و دوگانه سوز) نصب شده است . این قطعه اطلاعات دریافتی از کلید راننده را در خود ذخیره کرده و سپس به ECU موتور ارسال می کند و در نهایت موتور اجازه روشن شدن خودرو را صادر می کند .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 81 تا 90 از مجموع 105 تا