تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 61 تا 70 از مجموع 105 تا

  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو EZU سورن EF7 ، برند Crouse

    سخت افزار این مدل از ایسیو که به EZU معروف است مشابه برند Continental است و بدنه تفاوت کرده است . امکان تبدیل این سخت افزار به نوع اتومات یا خودروی غیر از EF7 وجود ندارد (فعلا). بسته بندی این محصول در کارتن شرکتی کروز و یا ایساکو ممکن است باشد . توجه داشته باشید ایموبیلایزر این برند با کانتیننتال فرق دارد . برای خرید این محصول برای خودروهای دیگر با ما در تماس باشید .
  2. واحد کنترل گاز، ایسیو سمند لندی رنزو امگاز

    ایسیو گاز سمند برند Landirenzo OMEGAS در خودروهای سمند و ۴۰۵ و پارس دوگانه مورد استفاده قرار گرفته است . این قطعه برنامه اختصاصی سمند در خود دارد . این قطعه جایگزین دیگری ندارد .
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو خودرو رانا TU5 ، برند کروز

    ایسیو رانا موتور TU5 در مدل های بالای 92 که سیستم برق خودرو اکوماکس کروز دارند در برخی موارد این یونیت کنترل نصب شده است . جایگزین این قطعه نمی توان از ایسیو های زیمنس معمولی استفاده کرد . توجه داشته باشید ایسیو زیمنس شبکه یعنی این قطعه بین تعمیرکاران و برخی قطعه فروشان به زیمنس شبکه برد بلند یا برد قدیم شبکه یا CEF معروف است .
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو بایفیول (دوگانه) پراید ، برند Continental

    در خودرو پراید دوگانه سوز شرکتی بعد از 1387 ایسیو گاز و بنزین در هم ادغام شد و واحد کنترل موتور بایفیول ایجاد شد . این ECU (کد CA2)روی خودروهای دیگر با برنامه ریزی مجدد قابل نصب است . برند Continental و Siemens VDO تا سال 91 نصب شده و بغد از آن برند کروز با سخت افزار تغییر یافته روی محصولات ایرانخودرو و سایپا دوگانه شرکتی نصب شده است .
  5. یونیت اکترونیکی FAM - FCM ، نود جلو پژو پارس ، برند کروز

    نود FAM یا نود جلوی سیستم برق اکوماکس کروز بر روی برخی خودروهای پژو پارس بعد از 92 نصب شده است . این واحد الکترونیکی که با نود BCM در ارتباط است کنترل تجهیرات برقی جلوی خودرو نظیر نور بالا ، نور پایین ، مه شکن جلو ، عملکرد شیشه شور و برف پاک کن و ... را برعهده دارد .
  6. یونیت کنترل موتور، ایسیو سمند CGE-CBM ، برند کروز

    ایسیو سمند موتور معمولی یا XU7 (و نه EF7) در مدل های بالای 92 در برخی موارد این یونیت کنترل نصب شده است . جایگزین این قطعه نمی توان از ایسیو های زیمنس معمولی استفاده کرد . توجه داشته باشید ایسیو زیمنس شبکه یعنی این قطعه بین تعمیرکاران و برخی قطعه فروشان به زیمنس شبکه برد ;کوتاه یا CGE معروف است .
  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو بوش ME17 پژو 207 ، برند BOSCH

    هموطن سلام . پژو 207 مدل های 1394 به بعد چند مدل کامپیوتر دارن که این ایسیو یا همون کامپیوتر me17 (ام ای 17) هم روشون نصب شده . عکس ها رو با دقت ببین تا خیالت راحت بشه جای درستی اومدی .. این قطعه برای شرکت بوش هستش و کیفیتش خوبه . الانم اگه قیمت رو می بینی یعنی توی انبار داریمش . پس اگر سوالی در باره اش داری میتونی بخش مشخصات فنی رو یه نگا بندازی یا زنگ بزنی بپرسی از ما یا اگر نه که برو برای خرید ایشالله .
  8. واحد کنترل گاز، ایسیو پژو ۴۰۵ LC02 برند RSK

    در برخی خودروهای پژو ۴۰۵ دوگانه مدل های ۸۵ تا ۸۷ ایسیو گاز لندی رنزو LC02 به همراه ایسیو بنزین والئو SLC نصب شد. این یونیت کنترل گاز برند RSK جایگزین ای سی یو گاز سابق است.
  9. یونیت کنترل موتور، ایسیو تیبا CGE ، برند کروز

    ECU زیمنس CGE خودرو تیبا و تیبا 2 یکی از انواع ای سی یو های نصب شده بر روی این خودرو است . این ایسیو در دو نوع با حافظه Flash خارجی و بدون حافظه خارجی عرضه می شود (همین قطعه) . این یونیت کنترل حافظه خارجی ندارد .
  10. یونیت کنترل موتور، ایسیو پراید بنزینی CI6 ، برند Continental

    ایسیو پراید در مدل های بالای 84 تا 91 در برخی موارد این برند زیمنس کنتیننتال یا VDO نصب شده است . جایگزین این قطعه بهتر است از ایسیو زیمنس های مدل بالاتر که برند کروز هستند استفاده نشود . توجه داشته باشید که انواع مختلفی از ایسیو زیمنس پراید و نیز ماشین های ایرانخودرو از این ای سی یو استفاده کرده اند که فقط مشخصات نرم افزاری متفاوتی دارند و سخت افزار آنها در مدل های بنزینی زیر سال 91 مشابه است . روف است .
تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 61 تا 70 از مجموع 105 تا