تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

یونیت های الکترونیکی

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 31 تا 40 از مجموع 43 تا

  1. یونیت اکترونیکی FAM - FCM ، نود جلو 207 ایران ، برند کروز

    نود FAM یا نود جلوی سیستم برق اکوماکس کروز بر روی خودرو 207 مونتاژ ایران نصب شده است . این واحد الکترونیکی که با نود BCM در ارتباط است کنترل تجهیرات برقی جلوی خودرو نظیر نور بالا ، نور پایین ، مه شکن جلو ، عملکرد شیشه شور و برف پاک کن و ... را برعهده دارد .
  2. یونیت الکترونیکی ایموبیلایزر (ضد سرقت) CIM2 پژو پارس ، برند کروز

    یونیت های الکترونیکی ایموبیلایزر CIM2 تولیدی شرکت کروز در محصولات ایرانخودرو روی پژو پارس با ECU زیمنس و موتور TU5 , XU7 نصب شده است . این قطعه اطلاعات دریافتی از کلید راننده را در خود ذخیره کرده و سپس به ECU موتور ارسال می کند و در نهایت موتور اجازه روشن شدن خودرو را صادر می کند .
  3. یونیت اکترونیکی FAM - FCM ، نود جلو رانا ، برند کروز

    نود FAM یا نود جلوی سیستم برق اکوماکس کروز بر روی برخی خودروهای رانا بعد از 92 نصب شده است . این واحد الکترونیکی که با نود BCM در ارتباط است کنترل تجهیرات برقی جلوی خودرو نظیر نور بالا ، نور پایین ، مه شکن جلو ، عملکرد شیشه شور و برف پاک کن و ... را برعهده دارد .
  4. صفحه نمایش (ساعت) پژو 207 فرانسوی Type A، برند SAGEM

    صفحه نمایش 207 تایپ A که در محل وسط روی داشبورد نصب شده است . این برند ساژم است . وظایفی نظیر ساعت و تاریخ ، نمایش دمای بیرون خودرو و اطلاعات رادیو ضبط فابریک در این صفحه نمایش ، به راننده و سرنشین نمایش داده می شود . این قطعه در 207 استفاده شده است و با 206 متفاوت است .
  5. یونیت الکترونیکی CCN رانا (8 سوکت)، برند Continental

    تعمیرات این قطعه پدیرفته می شود . در رانا های مدل ۸۹ تا ۹۲ که سیستم برق مالتی پلکس ماکس شرکت کروز روی آنها نصب شده است ، نود مرکزی خودرو Ccn نام دارد که همین قطعه است .تولید این قطعه در سالهای اخیر متوقف شد و ایراد ذاتی نشت آب درون کابین و خرابی بیش از حد آن و تقاضای زیاد قیمت این نود را بالا برد . این نود CCN با نود CCN سیستم برق SMS سازه پویش که بعد از 95 نصب شده کاملا متفاوت است . نود سی سی ان کروز یا کانتیننتال دارای دو برد یکی برد کنترلر و دیگری برد رله یا قدرت است .
  6. جعبه فیوز BSM (BM34) پژو 206 فرانسوی - طرح زیمنس

    سلام دوست من . شاید برات جالب باشه این جعبه فیوز که بین تعمیرکارا BM34 یا BSM گفته میشه آمار خرابی و سرقتش (واقعا متاسفم اگر دزدی شده از ماشینت) بالاست و تو اولین نفر نیستی که دنبالشی . ببین ، بی اس ام (BSM) یا همون جعبه فیوز که داخل محفظه موتور کنار باتری 206 های تیپ 2 تا 6 زیر مدل 91 است ، دو برند اصلی داره . دلفی و زیمنس . این محصول که گذاستیم طرح زیمنسه و کیفیتش پایینتره .. زیمنس نوش توی بازار واقعا کمه . ولی ما استوک اروپایی زیمنس و نو دلفی کارتن ایساکو رو داریم که پایین تر لینک محصول مرتبط رو گذاشتیم . ولی اگر همین قطعه طرح رو میخوای بزن روی دکمه خرید و برو برای خریدش . سوالی هم بود زنگ بزنی راهنمایی مینیم . یا علی
  7. صفحه نمایش (نود MFD) رانا ، برند سازه پویش

    صفحه نمایش رنا که در مجل وسط روی داشبورد نصب شده است ، دو برند دارد . این برند سازه پویش است . وظایفی نظیر کامپوتر سفری ، ساعت و تاریخ و اطلاعات باز ماندن درب ها در این صفحه نمایش ، به راننده و سرنشین نمایش داده می شود .
  8. پنل تهویه اتوماتیک پژو پارس ، برند ساندن

    در خودرو پژو پارس TU5 بعد از 93 پنل تهویه از حالت دستی و مکانیکی به اتوماتیک و الکترونیکی تغییر کرده . رابر سرنشن یا پنل تهویه شامل نمایشگر و دکمه ها و مدارات الکترونیکی است که فرمانهای لازم را دریافت کرده و به سیستم تهویه فرمانهای لازم را صادر می کند . پنل تهویه پارس با سورن متفاوت است و قابل جایگزینی نیست .
  9. یونیت الکترونیکی ایموبیلایزر (ضد سرقت) CIM2 رانا، برند کروز

    یونیت های الکترونیکی ایموبیلایزر CIM2 تولیدی شرکت کروز در محصولات ایرانخودرو روی رانا با ECU زیمنس و موتور TU5 نصب شده است . این قطعه اطلاعات دریافتی از کلید راننده را در خود ذخیره کرده و سپس به ECU موتور ارسال می کند و در نهایت موتور اجازه روشن شدن خودرو را صادر می کند .
  10. یونیت اکترونیکی FAM - FCM ، نود جلو پژو 405 ، برند کروز

    نود FAM یا نود جلوی سیستم برق اکوماکس کروز بر روی برخی خودروهای پژو 405 بعد از 92 نصب شده است . این واحد الکترونیکی که با نود BCM در ارتباط است کنترل تجهیرات برقی جلوی خودرو نظیر نور بالا ، نور پایین ، مه شکن جلو ، عملکرد شیشه شور و برف پاک کن و ... را برعهده دارد .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 31 تا 40 از مجموع 43 تا