تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

Sazepuyesh (سازه پویش)

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 11 تا 20 از مجموع 21 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  1. نود EBCM (کنترل تجهیزات جلو خودرو و بدنه) پژو 207 ایران، برند سازه پویش

    در سیستم برق مالتی شرکت سازه پویش (با نود جلو) که بر روی پژو 207 و برخی خودروهای شرکت ایرانخودرو نصب شده ، نود EBCM یا نود جلو کنترل تجهیزات برقی جلوی خودرو را بر عهده دارد . این نود دو کانکتور طوسی و مشکی دارد و هیچ جایگزین دیگری ندارد .
  2. نود DCN (کنترل درب و شیشه ها) سورن SMS

    نود DCN یا کنترل درب و شیشه بالابر و آینه تاشو در خودرو سورن با سیستم برق SMS سازه پویش بر عهده این یونیت الکترونیکی است . محل نصب این قطعه درون درب راننده است .
  3. نود CCN (یونیت کنترل مرکزی) سیستم SMS سمند EF7

    نود مرکزی در سیستم برق مالتی پلکس SMS سازه پویش CCN است که بعد از 1395 بر روی برخی سمند های تک و دوگانه با همین سیستم برق نصب شده است . این نود با نود CCN ماکس سمند های مدل 90 و 91 تفاوت دارد و قابل جایگذاری نیست . سیستم برق SMS توسط شرکت سازه پویش تامین قطعه می شود.
  4. نود CCN (یونیت کنترل مرکزی) سیستم SMS سورن EF7

    نود مرکزی در سیستم برق مالتی پلکس SMS سازه پویش CCN است که بعد از 1395 بر روی برخی سورن ها با همین سیستم برق نصب شده است . این نود با نود CCN ماکس سمند های مدل 90 و 91 تفاوت دارد و قابل جایگذاری نیست . این یونیت الکترونیکی دو سوکت بزرگ دارد و داخل کابین زیر داشبورد سمت راننده نصب می شود .
  5. نود CCN (یونیت کنترل مرکزی) سیستم SMS خودرو دنا

    نود مرکزی در سیستم برق مالتی پلکس SMS سازه پویش CCN است که بعد از 1395 بر روی انواع دنا معمولی و توربو با همین سیستم برق نصب شده است . این نود با نود CCN ماکس سمند های مدل 90 و 91 تفاوت دارد و قابل جایگذاری نیست . این نود CCN اس ام اس با تغییر پیکربندی را میتوان بر روی سمند و سورن نیز نصب کرد .
  6. نود DCN (کنترل درب و شیشه ها) سمند SMS ، برند سازه پویش

    نود DCN یا کنترل درب و شیشه بالابر و آینه تاشو در خودروهای سمند با سیستم برق SMS سازه پویش بر عهده این یونیت الکترونیکی است . این یونیت درون پوست درب سمت راننده نصب می شود .
  7. نود DCN (کنترل درب و شیشه ها) دنا SMS ، برند سازه پویش

    نود DCN یا کنترل درب و شیشه بالابر و آینه تاشو در خودرو دنا با سیستم برق SMS سازه پویش بر عهده این یونیت الکترونیکی است . محل نصب این قطعه الکترونیکی درون درب راننده خودرو دنا است .
  8. نود FN یا نود جلوی دنا SMS ، برند سازه پویش

    در سیستم مالتی پلکس SMS سازه پویش تجهیزات برقی جلوی خودرو دنا نظیر روشنایی ، بوق ، برف پاککن ... با این قطعه است . این قطعه با نودهای دیگری چون CCN و RN و DCN ... در بستر شبکه CAN تبادل اطلاعات می کند .
  9. نود FN یا نود جلوی سورن SMS، برند سازه پویش

    در سیستم مالتی پلکس SMS سازه پویش تجهیزات برقی جلوی خودرو سورن نظیر روشنایی ، بوق ، برف پاککن ... با این قطعه است . این قطعه با نودهای دیگری چون CCN و RN و DCN ... در بستر شبکه CAN تبادل اطلاعات می کند .
  10. نود FN یا نود جلوی سمند SMS سازه پویش

    در سیستم مالتی پلکس SMS سازه پویش تجهیزات برقی جلوی خودرو نظیر روشنایی ، بوق ، برف پاککن ... با این قطعه است . این قطعه با نودهای دیگری چون CCN و RN و DCN ... در بستر شبکه CAN تبادل اطلاعات می کند .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 11 تا 20 از مجموع 21 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳