تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

CROUSE (کروز)

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 11 تا 20 از مجموع 26 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  1. نود PDN (درب شاگرد) سمند سیستم برق ماکس ، برند کروز

    در خودرو سمند تولیدی 89تا 92 که سیستم برق مالتی پلکس ماکس سمند کنترل شیشه برقی سمت شاگرد جلو بر عهده نود PDN یا passenger door node است . این نود فرمان از کلید روی نود و نود CCN دریافت می کند .
  2. یونیت الکترونیکی CCN پژو 206 (8 سوکت)، برند Continental

    در برخی 206 های مدل 91 تا ۹۲ که سیستم برق مالتی پلکس ماکس شرکت کروز روی آنها نصب شده است ، نود مرکزی خودرو Ccn نام دارد که همین قطعه است .تولید این قطعه در سالهای اخیر متوقف شد و ایراد ذاتی نشت آب درون کابین و خرابی بیش از حد آن و تقاضای زیاد قیمت این نود را بالا برد . این نود CCN با نود CCN سیستم برق SMS سازه پویش که بعد از 95 نصب شده کاملا متفاوت است . نود سی سی ان کروز یا کانتیننتال دارای دو برد یکی برد کنترلر و دیگری برد رله یا قدرت است .
  3. یونیت الکترونیکی CBM سورن اکوماکس (4 سوکت)، برند کروز

    در سیستم برق اکوماکس شرکت کروز کنترل مرکزی تجهیزات رفاهی و جانبی خودرو برعهده node یا یونیت الکترونیکی BCM یا اصطلاحا CBM است . نوع سه سوکت و نیز نسخه های تجمیع شده CBM با این قطعه تفاوت دارند. این قطعه در خودروهای دیگر ایرانخودرو نیز به کار گرفته شده است . شماره فنی IK00439280 برای سمند و سورن به کار رفته است (امکان پیکربندی این قطعه برای دیگر خودروهای وجود دارد). در نظر داشته باشید ممکن است این قطعه با براکت پلاستیکی یا بدون آن موجود باشد .
  4. یونیت اکترونیکی FAM - FCM ، نود جلو 207 ایران ، برند کروز

    نود FAM یا نود جلوی سیستم برق اکوماکس کروز بر روی خودرو 207 مونتاژ ایران نصب شده است . این واحد الکترونیکی که با نود BCM در ارتباط است کنترل تجهیرات برقی جلوی خودرو نظیر نور بالا ، نور پایین ، مه شکن جلو ، عملکرد شیشه شور و برف پاک کن و ... را برعهده دارد .
  5. یونیت الکترونیکی CBM رانا اکوماکس (4 سوکت)، برند کروز

    در سیستم برق اکوماکس شرکت کروز ،کنترل مرکزی تجهیزات رفاهی و جانبی خودرو برعهده node یا یونیت الکترونیکی BCM یا اصطلاحا CBM است . نوع سه سوکت و نیز نسخه های تجمیع شده CBM با این قطعه تفاوت دارند. این قطعه در خودروهای دیگر ایرانخودرو نیز به کار گرفته شده است . شماره فنی IK00416380 برای رانا به کار رفته است. در نظر داشته باشید ممکن است این قطعه با براکت پلاستیکی یا بدون آن موجود باشد .
  6. یونیت الکترونیکی CCN رانا (8 سوکت)، برند Continental

    تعمیرات این قطعه پدیرفته می شود . در رانا های مدل ۸۹ تا ۹۲ که سیستم برق مالتی پلکس ماکس شرکت کروز روی آنها نصب شده است ، نود مرکزی خودرو Ccn نام دارد که همین قطعه است .تولید این قطعه در سالهای اخیر متوقف شد و ایراد ذاتی نشت آب درون کابین و خرابی بیش از حد آن و تقاضای زیاد قیمت این نود را بالا برد . این نود CCN با نود CCN سیستم برق SMS سازه پویش که بعد از 95 نصب شده کاملا متفاوت است . نود سی سی ان کروز یا کانتیننتال دارای دو برد یکی برد کنترلر و دیگری برد رله یا قدرت است .
  7. یونیت الکترونیکی CCN سورن (8 سوکت)، برند Continental

    در سورن های مدل ۸۹ تا ۹۲ که سیستم برق مالتی پلکس ماکس شرکت کروز روی آنها نصب شده است ، نود مرکزی خودرو Ccn نام دارد که همین قطعه است .تولید این قطعه در سالهای اخیر متوقف شد و ایراد ذاتی نشت آب درون کابین و خرابی بیش از حد آن و تقاضای زیاد قیمت این نود را بالا برد . این نود CCN با نود CCN سیستم برق SMS سازه پویش که بعد از 95 نصب شده کاملا متفاوت است . نود سی سی ان کروز یا کانتیننتال دارای دو برد یکی برد کنترلر و دیگری برد رله یا قدرت است .
  8. یونیت الکترونیکی CCN سمند (8 سوکت)، برند Continental

    در سمند های مدل ۸۹ تا ۹۲ که سیستم برق مالتی پلکس ماکس شرکت کروز روی آنها نصب شده است ، نود مرکزی خودرو Ccn نام دارد که همین قطعه است .تولید این قطعه در سالهای اخیر متوقف شد و ایراد ذاتی نشت آب درون کابین و خرابی بیش از حد آن و تقاضای زیاد قیمت این نود را بالا برد . این نود CCN با نود CCN سیستم برق SMS سازه پویش که بعد از 95 نصب شده کاملا متفاوت است . نود سی سی ان کروز یا کانتیننتال دارای دو برد یکی برد کنترلر و دیگری برد رله یا قدرت است .
  9. یونیت الکترونیکی CBM پژو 207 اکوماکس (4 سوکت)، برند کروز

    در سیستم برق اکوماکس شرکت کروز کنترل مرکزی تجهیزات رفاهی و جانبی خودرو برعهده node یا یونیت الکترونیکی BCM یا اصطلاحا CBM است . نوع سه سوکت و نیز نسخه های تجمیع شده CBM با این قطعه تفاوت دارند. این قطعه در خودروهای دیگر ایرانخودرو نیز به کار گرفته شده است . شماره فنی IK00750180 برای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ به کار رفته است. در نظر داشته باشید ممکن است این قطعه با براکت پلاستیکی یا بدون آن موجود باشد .
  10. یونیت الکترونیکی CBM پژو ۲۰۶ اکوماکس (4 سوکت)، برند کروز

    در سیستم برق اکوماکس شرکت کروز ،کنترل مرکزی تجهیزات رفاهی و جانبی خودرو برعهده node یا یونیت الکترونیکی BCM یا اصطلاحا CBM است . نوع سه سوکت و نیز نسخه های تجمیع شده CBM با این قطعه تفاوت دارند. این قطعه در خودروهای دیگر ایرانخودرو نیز به کار گرفته شده است . شماره فنی IK00750180 برای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ به کار رفته است. در نظر داشته باشید ممکن است این قطعه با براکت پلاستیکی یا بدون آن موجود باشد .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 11 تا 20 از مجموع 26 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳