تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ایسیو موتور و گیربکس

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 21 تا 25 از مجموع 25 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو ساژم SL96 پژو 405

    ای سی یو پژو405 تک سوز مدل های 80 تا 82 با موتور XU7 سازم SL96 تک سوکت است . این ECU را میتوان بر روی پژو پرشیا و سمند هم مدل با همین ایسیو نصب کرد .
  2. یونیت کنترل موتور، ایسیو(ECU) پژو پارس دوگانه ،برند SSAT

    ایسیو SSAT پژو پارس XU7 دوگانه شرکتی با EMS اسست در برخی مدل های بعد از ۱۳۸۹ نصب شده است . این ای سی یو بر روی پژو ۴۰۵ دوگانه با موتور XU7 هم نصب شده است.
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو سمند CIM-XU7 تکسوز ، برند کروز

    ایسیو سمند موتور معمولی یا XU7 (و نه EF7) در مدل های بالای 92 در برخی موارد این یونیت کنترل نصب شده است . جایگزین این قطعه نمی توان از ایسیو های زیمنس معمولی اسفاده کرد . توجه داشته باشید ایسیو زیمنس شبکه یعنی این قطعه بین تعمیرکاران و برخی قطعه فروشان به زیمنس شبکه برد بلند یا برد قدیم معروف است .
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو S2000PL4-SLC پژو پارس ، برند Valeo

    در پژو پارس موتور XU7 تولیدی سال های 85 تا 90 در برخی موارد سیستم سوخت رسانی Valeo با ایسیو با مشخصه والئو SLC (با سیستم ضد سرقت و بدون آن) نصب شده است . این محصول در وضعیت استوک (دست دوم) قرار دارد . نوع آکبند آن کمی کم یاب است . اگر داشتن سیستم ضد سرقت برای شما اهمیت دارد قبل از سفارش آن را گزارش کنید . این ECU ممکن است در پژو دوگانه سوز به همراه یک یونیت کنترل گاز دیگر نصب شده باشد .
  5. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو پارس بنزینی ، برند SSAT

    ایسیو SSAT پژو پارس با موتور XU7 بنزینی شرکتی با EMS اسست در برخی مدل های بعد از ۱۳۸۹ نصب شده است . این ایسیو بدون حافظه خارجی است یا اصطلاحا Noflash است . این ای سی یو بر روی پژو 405 بنزینی با موتور XU7 هم نصب شده است.
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 21 تا 25 از مجموع 25 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳