تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ایسیو موتور و گیربکس

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 121 تا 127 از مجموع 127 تا

  1. واحد کنترل گاز، ایسیو سمند یک سوکت کور ، زیمنس

    ایسیو زیمنس گاز سمند سه کانکتور دارد که یک سوکت ان مسدود است . این قطعه جایگزین دیگری ندارد .
  2. یونیت کنترل موتور، ایسیو S2000PL4-CNG پژو 405 ، برند Valeo

    در پژو 405 موتور XU7 دوگانه سوز تولیدی سال های 85 تا 90 در برخی موارد سیستم سوخت رسانی Valeo با ایسیو با مشخصه والئو CNG (با سیستم ضد سرقت و بدون آن) نصب شده است . این محصول در وضعیت استوک (دست دوم) قرار دارد . نوع آکبند آن کمی کم یاب است . اگر داشتن سیستم ضد سرقت برای شما اهمیت دارد قبل از سفارش آن را گزارش کنید . این ECU به همراه ایسیو گاز ساکس 500 که یونیت کنترل گاز است نصب می شود .
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو پراید بنزینی CI6 ، برند Continental

    ایسیو پراید در مدل های بالای 84 تا 91 در برخی موارد این برند زیمنس کنتیننتال یا VDO نصب شده است . جایگزین این قطعه بهتر است از ایسیو زیمنس های مدل بالاتر که برند کروز هستند استفاده نشود . توجه داشته باشید که انواع مختلفی از ایسیو زیمنس پراید و نیز ماشین های ایرانخودرو از این ای سی یو استفاده کرده اند که فقط مشخصات نرم افزاری متفاوتی دارند و سخت افزار آنها در مدل های بنزینی زیر سال 91 مشابه است . روف است .
  4. یونیت کنترل موتور ، ایسیو پارس ELX (MP7.3)، برند Bosch

    واحد کنترل موتور در خودرو پژو پارس ELX با موتور زانتیا 1800 سی سی این قطعه است . در نظر داشته باشد ECU موتور زانتیا 1800 نرم افزار متفاوتی از این قطعه دارد و نمی توان بدون تغییر دامپ به جای هم استفاده کرد . این ایسیو با نام بوش MP7.3 یا بوش زانتیا 1800 نیز شناخته می شود
  5. یونیت کنترل موتور، ایسیو(ECU) نیسان زامیاد دیزل ، برند Bosch

    در خودرو نیسان زامیاد دیزلی کنترل سوخت رسانی و احتراق در موتور دیزل بر عهده این قطعه از تولیدات BOSCH با شماره فنی EDC16C39 است . این قطعه را می توان با محدودیت ساعات ۹۰ تا ۱۱۰ یا بدون محدودیت سرعت برنامه ریزی کرد .
  6. یونیت کنترل موتور، ایسیو ساژم S2000PL4-PK پژو ROA، برند ساژم

    این محصولی که عکسشو داری میبینی در تولیدی پژوهای روآ(ROA) بین سال های 84 تا 90تو برخی موارد سیستم سوخت رسانی برند ساژم با ایسیو مشخصه ی روآ نصب شده این محصول تو وضعیت استوک یا دست دوم قرار داره که البته اینم بگم که نوع آکبندش یکم کمیابه . این ایسیو ممکنه تو پیکان وانت یا پژو RD تک سوز یا دوگانه سوز به همراه یه دونه یونیت کنترل گاز دیگه نصب شده باشه که بعضی تعمیرکارا بهش ایسیو والِئو ROA هم میگن.
  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو مدل MT20U2 کاپرا ، برند Delphi

    واحد کنترل موتور که کنترل سوخت رسانی در خودرو کاپرا را بر عهده دارد از نوع سوکت سفید همین قطعه است . نوع سوکت مشکی این ایسیو با این محصول متفاوت است . شناسه سخت افزار این قطعه MT20U2 است .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 121 تا 127 از مجموع 127 تا