تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ایسیو موتور و گیربکس

تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 31 تا 40 از مجموع 127 تا

  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو نیسان زامیاد بنزینی و دوگانه ، برند Bosch

    در خودرو نیسان زامیاد بنزینی و نیز دوگانه زیر مدل 91 کنترل سوخت رسانی و احتراق در موتور بر عهده این قطعه از تولیدات BOSCH با شماره فنی 0261201348 است . این قطعه در نیسان وانت های دوگانه همراه با یکی از سه مدل ECU گاز شهاب ، لواتو یا غرب استیل نصب می شده است . این قطعه به بوش 7.9.7.1 یا اختصارا 7971 نیسان بنزینی نیز معروف است .
  2. یونیت کنترل موتور، ایسیو M797 پراید ، برند Bosch

    ایسیو بوش M7.9.7 کنترل موتور و سیستم سوخت رسانی برخی پراید های 88 تا 92 را بر عهده داشتند . پراید های با این ای سی یو تک سوز هستند .
  3. واحد کنترل گاز، ایسیو ساکس 500 L90 دوگانه ، برند Valeo

    واحد کنترل گاز در خودرو تندر90 دوگانه تولیدی ایرانخودرو ، والئو ساکس 500 که همراه با ECU زیمنس که کنترل سوخت بنزین را برعهده دارد ایفای نقش می کند . این برند (Vaelo) معمولا در بسته بندی شرکتی عرضه می شود و برند اصلی این محصول شناخنه می شود
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو ME7 برلیانس H330 اتوماتیک ، برند Bosch

    خودرو برلیانس H330 با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک و موتور 1.5 لیتری با این ECU کنترل می شود . این ای سی یو در انواع دیگر برلیانس با تغییرات مختصری در سخت افزار و البته به صورت کامل در نرم افزار هم استفاده شده است .
  5. یونیت کنترل موتور، ایسیو بایفیول (دوگانه) پراید ، برند Continental

    در خودرو پراید دوگانه سوز شرکتی بعد از 1387 ایسیو گاز و بنزین در هم ادغام شد و واحد کنترل موتور بایفیول ایجاد شد . این ECU (کد CA2)روی خودروهای دیگر با برنامه ریزی مجدد قابل نصب است . برند Continental و Siemens VDO تا سال 91 نصب شده و بغد از آن برند کروز با سخت افزار تغییر یافته روی محصولات ایرانخودرو و سایپا دوگانه شرکتی نصب شده است .
  6. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو ۲۰۶ TU5 ، برند SSAT

    ایسیو SSAT پژو ۲۰۶ با موتور TU5 در برخی مدل های بعد از ۹۵ نصب شده است . این قطعه بر روی پژو ۴۰۵ SLX و پژو پارس TU5 با موتور TU5 بعد از سال ۹۷ نیز نصب شده البته با نرم افزار اختصاصی .
  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو خودرو مزدا 3 جدید

    در خودرو مزدا 3 جدید ECU یا واحد کنترل موتور از گیربکس جدا شده است و مستقلا ایفای نقش میکند . از جمله کدهایی که روی خودروهای مزدا 3 جدید ایرانی به درستی کار می کند و تست شده است کد B3 است که مربوط به همین محصول می باشد .
  8. یونیت کنترل موتور، ایسیو ME17 سمند EF7 دوگانه سوز، برند BOSCH

    ایسیو بوش ME17 خودرو سمند دوگانه سوز که در برخی خودروهای بعد از 95 تولید شده اند، نصب شده است . این ECU با برخی بوش های ME17 نصب شده بر روی پژو متفاوت است . به این معنی که ای سی یو تک پژو و سمند و دوگانه قابل نصب بر روی دوگانه سمند نیست .
  9. یونیت کنترل موتور، ایسیو بوش ME17 پژو 207 ، برند BOSCH

    هموطن سلام . پژو 207 مدل های 1394 به بعد چند مدل کامپیوتر دارن که این ایسیو یا همون کامپیوتر me17 (ام ای 17) هم روشون نصب شده . عکس ها رو با دقت ببین تا خیالت راحت بشه جای درستی اومدی .. این قطعه برای شرکت بوش هستش و کیفیتش خوبه . الانم اگه قیمت رو می بینی یعنی توی انبار داریمش . پس اگر سوالی در باره اش داری میتونی بخش مشخصات فنی رو یه نگا بندازی یا زنگ بزنی بپرسی از ما یا اگر نه که برو برای خرید ایشالله .
  10. یونیت کنترل موتور، ایسیو ساژم SL96 پژو پرشیا

    ای سی یو پژو پرشیا تک سوز مدل های 80 تا 82 با موتور XU7 سازم SL96 تک سوکت است . این ECU را میتوان بر روی پژو 405 و سمند هم مدل با همین ایسیو نصب کرد .
تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 31 تا 40 از مجموع 127 تا