تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ایسیو موتور و گیربکس

تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 91 تا 100 از مجموع 127 تا

  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو بوش ME7.4.9 سورن EF7

    ECU بوش ME7.4.9 که به بوش EF7 نیز معروف است در خودروهای با موتور EF7 و نیز در سورن توربو نصب شده است .توجه داشته باشید که براکت فلزی پشت ایسیو ممکن است همراه با این قطعه عرضه نشود . این ECU توسط تعمیرکاران همکار ما روی خودروهای دنا و سمند نیز پیکربندی و پیاده سازی می شود .این قطعه بین تعمیرکاران به بوش EF7 یا بوش 749 یا بوش موتور ملی نیز معروف است .
  2. یونیت کنترل موتور، ایسیو آریسان دوگانه سوز ، برند زیمنس

    ایسیو وانت آریسان موتور OHVG در مدل های بالای 92 که دوگانه سوز گاز و بنزین هستند در برخی موارد این یونیت کنترل نصب شده است . جایگزین این قطعه نمی توان از ایسیو های زیمنس بایفیول معمولی استفاده کرد . توجه داشته باشید ایسیو زیمنس بایفیول شبکه یعنی این قطعه بین تعمیرکاران و برخی قطعه فروشان به زیمنس شبکه CIX48 معروف است .
  3. یونیت کنترل موتور ، ایسیو ماکسیما ، برند HITACHI

    در خودرو نیسان ماکسیما دنده ای و اتوماتیک واحد کنترل موتور این قطعه است . خودرو ماکسیما اتومات و دنده ای سخت افزار یکسانی دارند ولی نرم افزار آنها یکسان نیست . عمده ایراد شایع این ECU آسیب سخت افزاری در بخش راه انداز کویل و نیز میکروکنترل آن می باشد .
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو ساژم SL96 پژو 405

    ای سی یو پژو405 تک سوز مدل های 80 تا 82 با موتور XU7 سازم SL96 تک سوکت است . این ECU را میتوان بر روی پژو پرشیا و سمند هم مدل با همین ایسیو نصب کرد .
  5. یونیت کنترل موتور، ایسیو ریو (KIA) دنده دستی، برند Continental

    ایسیو خودرو ریو از محصولات کیا موتور (مونتاژ سایپا )که این مدل با ایموبیلایزر (ضد سرقت) است و نیاز به تعریف کلید دارد . توجه داشته باشید که روند تعریف کلید برای این قطعه کمی چالش برانگیز است و معمولا تعمیرکان آن را با برنامه ریز مجدد به صورت بدون ایمو نصب می کنند .
  6. یونیت کنترل موتور، ایسیو پراید بنزینی CI6 ، برند Continental

    ایسیو پراید در مدل های بالای 84 تا 91 در برخی موارد این برند زیمنس کنتیننتال یا VDO نصب شده است . جایگزین این قطعه بهتر است از ایسیو زیمنس های مدل بالاتر که برند کروز هستند استفاده نشود . توجه داشته باشید که انواع مختلفی از ایسیو زیمنس پراید و نیز ماشین های ایرانخودرو از این ای سی یو استفاده کرده اند که فقط مشخصات نرم افزاری متفاوتی دارند و سخت افزار آنها در مدل های بنزینی زیر سال 91 مشابه است . روف است .
  7. واحد کنترل گاز، ایسیو سمند یک سوکت کور ، زیمنس

    ایسیو زیمنس گاز سمند سه کانکتور دارد که یک سوکت ان مسدود است . این قطعه جایگزین دیگری ندارد .
  8. یونیت کنترل موتور، ایسیو S2000PL4-CNG پژو 405 ، برند Valeo

    در پژو 405 موتور XU7 دوگانه سوز تولیدی سال های 85 تا 90 در برخی موارد سیستم سوخت رسانی Valeo با ایسیو با مشخصه والئو CNG (با سیستم ضد سرقت و بدون آن) نصب شده است . این محصول در وضعیت استوک (دست دوم) قرار دارد . نوع آکبند آن کمی کم یاب است . اگر داشتن سیستم ضد سرقت برای شما اهمیت دارد قبل از سفارش آن را گزارش کنید . این ECU به همراه ایسیو گاز ساکس 500 که یونیت کنترل گاز است نصب می شود .
  9. یونیت کنترل موتور، ایسیو مدل MT20U2 کاپرا ، برند Delphi

    واحد کنترل موتور که کنترل سوخت رسانی در خودرو کاپرا را بر عهده دارد از نوع سوکت سفید همین قطعه است . نوع سوکت مشکی این ایسیو با این محصول متفاوت است . شناسه سخت افزار این قطعه MT20U2 است .
تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 91 تا 100 از مجموع 127 تا