تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ایسیو موتور و گیربکس

تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 1 تا 10 از مجموع 127 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴
  5. ۵
  1. واحد کنترل گاز، ایسیو پژو ۴۰۵ LC02 برند RSK

    در برخی خودروهای پژو ۴۰۵ دوگانه مدل های ۸۵ تا ۸۷ ایسیو گاز لندی رنزو LC02 به همراه ایسیو بنزین والئو SLC نصب شد. این یونیت کنترل گاز برند RSK جایگزین ای سی یو گاز سابق است.
  2. یونیت کنترل موتور، ایسیو ساژم S2000-11-PK پژو ROA ، برند ساژم

    در پژو ROA تولیدی سال های 84 تا 90 در برخی موارد سیستم سوخت رسانی ساژم با ایسیو با مشخصه RD نصب شده است . این محصول در وضعیت استوک (دست دوم) قرار دارد . نوع آکبند آن کمی کم یاب است . این ECU ممکن است در پیکان وانت یا RD تک سوز یا دوگانه به همراه یک یونیت کنترل گاز دیگر نیز نصب شده باشد . برخی تعمیرکاران به این ایسیو ساژم 11 پیکانی نیز می گویند
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو EZU پژو 206 دنده ای ، برند Crouse

    سخت افزار این مدل از ایسیو Easy_U2.5 مشابه برند Continental است و بدنه تفاوت کرده است . امکان تبدیل این سخت افزار به نوع دنده ای وجود دارد . بسته بندی این محصول در کارتن شرکتی کروز ممکن است باشد . توجه داشته باشید ایموبیلایزر این برند با کانتیننتال فرق ندارد . برای خرید این محصول برای خودروهای دیگر با ما در تماس باشید .
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو دلفی خودرو لیفان 620 1800cc

    ای سی یو موتور یا کامپیوتر کنترل کننده سیستم سوخت رسانی خودرو لیفان 620 1800cc دنده ای این ایسیو است . در نظر داشته باشید که این قطعه مشابه واحد کنترل موتور خودرو x60 است و هیچ جایگزینی جز آن ندارد . این قطعه محصول شرکت Delphi بوده و درجه کیفی متفاوتی در بازار دارد .
  5. یونیت کنترل موتور، ایسیو (ECU) ME17.9.71 دنا ، برند BOSCH

    ECU یا واحد کنترل موتور در برخی دنا های تولیدی بعد از 96 بوش ME17 می باشد . این ای سی یو با یونیت های بوش ME17 پژو متفاوت است و قابل جایگزینی است . برخی از این مدل از ME17 برای دنا ممکن است براکت به همرا نداشته باشد.
  6. یونیت کنترل موتور، ایسیو لیفان 520 ، برند Vagon

    خودرو لیفان 520 دو نوع ایسیو یا واحد کنترل موتور دارد که نوع اول آن این محصول می شود که به C1 معروف است . شماره فنی آن LBA3612100C1 می باشد . این ای سی یو با با چهار رقم آخر شماره شاسی با یونیت ایموبیلایزر نو یا خام شده به راحتی تعریف کلید می شود .
  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو نیسان زامیاد بنزینی و دوگانه ، برند Bosch

    در خودرو نیسان زامیاد بنزینی و نیز دوگانه زیر مدل 91 کنترل سوخت رسانی و احتراق در موتور بر عهده این قطعه از تولیدات BOSCH با شماره فنی 0261201348 است . این قطعه در نیسان وانت های دوگانه همراه با یکی از سه مدل ECU گاز شهاب ، لواتو یا غرب استیل نصب می شده است . این قطعه به بوش 7.9.7.1 یا اختصارا 7971 نیسان بنزینی نیز معروف است .
  8. واحد کنترل گاز، ایسیو ساکس 500 L90 دوگانه ، برند Valeo

    واحد کنترل گاز در خودرو تندر90 دوگانه تولیدی ایرانخودرو ، والئو ساکس 500 که همراه با ECU زیمنس که کنترل سوخت بنزین را برعهده دارد ایفای نقش می کند . این برند (Vaelo) معمولا در بسته بندی شرکتی عرضه می شود و برند اصلی این محصول شناخنه می شود
  9. یونیت کنترل موتور، ایسیو ME7 برلیانس H330 اتوماتیک ، برند Bosch

    خودرو برلیانس H330 با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک و موتور 1.5 لیتری با این ECU کنترل می شود . این ای سی یو در انواع دیگر برلیانس با تغییرات مختصری در سخت افزار و البته به صورت کامل در نرم افزار هم استفاده شده است .
  10. یونیت کنترل موتور، ایسیو بایفیول (دوگانه) پراید ، برند Continental

    در خودرو پراید دوگانه سوز شرکتی بعد از 1387 ایسیو گاز و بنزین در هم ادغام شد و واحد کنترل موتور بایفیول ایجاد شد . این ECU (کد CA2)روی خودروهای دیگر با برنامه ریزی مجدد قابل نصب است . برند Continental و Siemens VDO تا سال 91 نصب شده و بغد از آن برند کروز با سخت افزار تغییر یافته روی محصولات ایرانخودرو و سایپا دوگانه شرکتی نصب شده است .
تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 1 تا 10 از مجموع 127 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴
  5. ۵