تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ایسیو موتور و گیربکس

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 51 تا 60 از مجموع 127 تا

  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو ۴۰۵ موتور معمولی M7.4.4 ، برند BOSCH

    در خودرو پژو ۴۰۵ با موتور XU7 بین سال های ۸۴ تا ۹۱ ایسیو بوش M744 مصب شده است .این ای سی یو نسبت به ECU های برند ساژم و والئو ریمپ پذیری و انعطاف بیشتری دارند و برخی ایرادات ذاتی آنها را ندارد .نوع مجارستانی و آفریقایی این قطعه مناسب خودروهای ایران است.
  2. یونیت کنترل موتور، ایسیو ایزی یو 2.5 206 ، برند Continental

    ایسیو Easy_U2.5 که اختصارا ایزی یو خوانده می شود در نسخه های مختلف تولید شده است که روی 206 نیز نصب شده است . این ای سی یو ممکن است همراه با براکت فلزی ارسال شود . ایزی یو 2.5 206 با انواع مشابه این قطعه بر روی کوئیک و ساینا تفاوت دارد .
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو سمند بایفیول (دوگانه)، برند Continental

    در خودرو سمند دوگانه سوز شرکتی بعد از 1387 ایسیو گاز و بنزین در هم ادغام شد و واحد کنترل موتور بایفیول ایجاد شد . این ECU روی خودروهای دیگر با برنامه ریزی مجدد قابل نصب است .
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو مزدا 2000 (تک سوز) ، برند Siemens

    در خودرو مزدا وانت 2000 تک سوز بعد از 1387 از این ECU استفاده شده است . سخت افزار این قطعه دوگانه است ولی برنامه یا دامپ تک سوز برای این خودرو لازم دارد .. دقت داشته باشید ایسیو تک سوز خودروی دیگر را نمی توان جایگزین این ای سی یو کرد . این ECU روی خودروهای دیگر با برنامه ریزی مجدد قابل نصب است .
  5. واحد کنترل گاز، ایسیو وانت مزدا دوگانه، برند BRC

    یکی از ECU های کنترل سوخت گاز در خودرو مزدا وانت دوگانه گاز و بنزین ، ایسیو گاز BRC است . این قطعه با دیگر ایسیو های گاز مزدا نظیر OMVL قابل جایگذاری نیست .
  6. یونیت کنترل موتور، ایسیو ME17 پژو 206 ، برند BOSCH

    ی سی یو بوش ME17.9.71 که روی برخی 206 های ایرانی بعد از 91 با موتور TU5 نصب شده است . انواع 206 های دنده ای و اتوماتیک سخت افزار مشابهی دارند و در پیکربندی نرم افزار متفاوت هستند .

  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو تیبا CGE ، برند کروز

    ECU زیمنس CGE خودرو تیبا و تیبا 2 یکی از انواع ای سی یو های نصب شده بر روی این خودرو است . این ایسیو در دو نوع با حافظه Flash خارجی و بدون حافظه خارجی عرضه می شود (همین قطعه) . این یونیت کنترل حافظه خارجی ندارد .
  8. یونیت کنترل موتور، ایسیو آریو اتوماتیک ، برند Bosch

    ایسیو یا واحد کنترل موتور در خودرو آریو Z300 یا زوتی با گیربکس اتوماتیک این قطعه است . ایسیو بوش ME7 البته بر روی دیگر خودرو خودروهای چینی با تغییرات مختصر در برنامه و سخت افزار به کار رفته است که با این قطعه بر روی آریو قابل جایگزاری نیست . این قطعه بر روی خودرو باید تعریف کلید شود .
  9. یونیت کنترل موتور، ایسیو وانت مزدا 2000 ، برند MITSUBISHI

    در خودرو وانت مزدا 2000 موتور بنزینی تولیدی پروه بهمن زیر مدل 87 کنترل سوخت رسانی و احتراق در موتور بر عهده این قطعه از تولیدات شرکت میتسوبیسی ژاپن است . این قطعه در بین تعمیرکارن به ایسیو مزدا وانت قاب پلاستیکی نیز معروف است .
  10. یونیت کنترل موتور، ایسیو ME7.4.5 پژو 206 ، برند Bosch

    یونیت کنترل موتور پژو 206 تیپ 5 و 6 (دنده ای یا اتوماتیک) فرانسوی ، ایسیو بوش ME7.4.5 است که کنترل موتور و سیستم سوخت رسانی را دراین خودرو بر عهده دارد .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 51 تا 60 از مجموع 127 تا