تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ایسیو موتور و گیربکس

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 21 تا 30 از مجموع 127 تا

  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو پراید بنزینی CI7 ، برند Continental

    ایسیو پراید در مدل های بالای 84 تا 91 در برخی موارد این برند زیمنس کنتیننتال یا VDO نصب شده است . جایگزین این قطعه بهتر است از ایسیو زیمنس های مدل بالاتر که برند کروز هستند استفاده نشود . توجه داشته باشید که انواع مختلفی از ایسیو زیمنس پراید و نیز ماشین های ایرانخودرو از این ای سی یو استفاده کرده اند که فقط مشخصات نرم افزاری متفاوتی دارند و سخت افزار آنها در مدل های بنزینی زیر سال 91 مشابه است . روف است .
  2. واحد کنترل گاز، ایسیو سمند لندی رنزو امگاز

    ایسیو گاز سمند برند Landirenzo OMEGAS در خودروهای سمند و ۴۰۵ و پارس دوگانه مورد استفاده قرار گرفته است . این قطعه برنامه اختصاصی سمند در خود دارد . این قطعه جایگزین دیگری ندارد .
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو ساژم S2000-11-PK پیکان وانت ، برند ساژم

    در پیکان وانت تولیدی سال های 84 تا 90 در برخی موارد سیستم سوخت رسانی ساژم با ایسیو با مشخصه PK نصب شده است . این محصول در وضعیت استوک (دست دوم) قرار دارد . نوع آکبند آن کمی کم یاب است . این ECU ممکن است در پژو RD یا ROA تک سوز یا دوگانه به همراه یک یونیت کنترل گاز دیگر نیز نصب شده باشد . برخی تعمیرکاران به این ایسیو ساژم 11 پیکانی نیز می گویند
  4. یونیت کنترل موتور ، ایسیو ME7.4.9 سورن توربو ، برند BOSCH

    ای سی یو بوش ME7.4.9 کنترل سوخت رسانی در موتور EF7 خودرو سورن توربو را برعهده دارد . این قطعه روی خودروهای سمند و سورن معمولی با سیستم های برق مختلف اختلاف سخت افزاری و نرم افزاری دارد . این قطعه بین تعمیرکاران به بوش EF7 یا بوش 749 یا بوش موتور ملی نیز معروف است .
  5. یونیت کنترل موتور ، ایسیو زانتیا 1800 (MP7.3)، برند Bosch

    واحد کنترل موتور در خودرو زانتیا با موتور زانتیا 1800 سی سی این قطعه است . در نظر داشته باشد ECU موتور خودرو پژو پارس ELX 1800 نرم افزار متفاوتی از این قطعه دارد و نمی توان بدون تغییر دامپ به جای هم استفاده کرد . این ایسیو با نام بوش MP7.3 یا بوش زانتیا 1800 نیز شناخته می شود
  6. یونیت کنترل موتور، ایسیو J34 چینی پژو 206

    ECU والئو J34 در خودروهای پژو تیپ 2 و 3 تولیدی سالهای ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۱ کنترل موتور TU3 و متعلقات مرتبط با آن را برعهده دارد .
  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو ME17.9.71 پژو پارس ، برند BOSCH

    ECU یا واحد کنترل موتور در برخی پژو پارس های تولیدی بعد از 95 بوش ME17 می باشد . این ای سی یو با یونیت های بوش ME17 دنا و سمند متفاوت است و قابل جایگزینی است . برخی از این مدل از ME17 برای پژو پارس ممکن است براکت به همرا داشته باشد.شماره های فنی ایرانخودرو این محصول IK00779280 و IK00774180 میباشد .
  8. یونیت کنترل موتور، ایسیو EZU سورن EF7 ، برند Crouse

    سخت افزار این مدل از ایسیو که به EZU معروف است مشابه برند Continental است و بدنه تفاوت کرده است . امکان تبدیل این سخت افزار به نوع اتومات یا خودروی غیر از EF7 وجود ندارد (فعلا). بسته بندی این محصول در کارتن شرکتی کروز و یا ایساکو ممکن است باشد . توجه داشته باشید ایموبیلایزر این برند با کانتیننتال فرق دارد . برای خرید این محصول برای خودروهای دیگر با ما در تماس باشید .
  9. یونیت کنترل موتور، ایسیو بایفیول ( دوگانه ) ، چینی

    در خودرو های دوگانه سوز شرکتی بعد از 1387 ایسیو گاز و بنزین در هم ادغام شد و واحد کنترل موتور بایفیول ایجاد شد . این ECU (کد CA2)روی خودروها با برنامه ریزی مجدد قابل نصب است . برند Continental و Siemens VDO تا سال 91 نصب شده و بعد از آن برند کروز با سخت افزار تغییر یافته روی محصولات ایرانخودرو و سایپا دوگانه شرکتی نصب شده است . ایسیو زیمنس بایفیولی چینی جایگزین زیمنس های بایفیول و شبکه می باشد .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 21 تا 30 از مجموع 127 تا