تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ایسیو موتور و گیربکس

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 11 تا 20 از مجموع 34 تا

  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو S2000PL4-LC پژو 405 ، برند Valeo

    در پژو 405 موتور XU7 تولیدی سال های 85 تا 90 در برخی موارد سیستم سوخت رسانی Valeo با ایسیو با مشخصه والئو LC (با سیستم ضد سرقت و بدون آن) نصب شده است . این محصول در وضعیت استوک (دست دوم) قرار دارد . نوع آکبند آن کمی کم یاب است . اگر داشتن سیستم ضد سرقت برای شما اهمیت دارد قبل از سفارش آن را گزارش کنید . این ECU ممکن است در پژو دوگانه سوز به همراه یک یونیت کنترل گاز دیگر نصب شده باشد .
  2. یونیت کنترل موتور، ایسیو ساژم S2000PL4-PK پژو RD ، برند ساژم

    در پژو RD تولیدی سال های 84 تا 90 در برخی موارد سیستم سوخت رسانی ساژم با ایسیو با مشخصه RD نصب شده است . این محصول در وضعیت استوک (دست دوم) قرار دارد . نوع آکبند آن کمی کم یاب است . این ECU ممکن است در پیکان وانت یا ROA تک سوز یا دوگانه به همراه یک یونیت کنترل گاز دیگر نیز نصب شده باشد . برخی تعمیرکاران به این ایسیو والئو RD نیز می گویند
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو پراید ایمودار ، برند Valeo

    ایسیو والئو پراید کنترل موتور و سیستم سوخت رسانی برخی پراید های 84 تا 87 را بر عهده داشتند . پراید های با این ای سی یو ممکن است تک سوز یا دوگانه سوز (با ایسیو گاز جدا) باشند .
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو ME7.4.4 پژو 405 ، برند BOSCH

    یونیت کنترل موتور پژو 405 (دنده ای یا اتوماتیک) با موتور TU5 ، ایسیو بوش ME7.4.4 است که کنترل موتور و سیستم سوخت رسانی را دراین خودرو بر عهده دارد . توجه به برنامه و نوع پدال گاز 4 سیم یا 6 سیم در این ECU برای پروگرامینگ این قطعه باید مورد توجه باشد .
  5. یونیت کنترل موتور، ایسیو والئو J34 پژو 206 تیپ 2 و 3

    ایسیو (ای سی یو) پژو 206 تیپ 2 و 3 فرانسوی هاچ بک و SD با موتور TU3 ، همین قطعه والئو جی۳۴ (j34) است و با هیچ قطعه دیگری قابل جایگزینی نیست .
  6. یونیت کنترل موتور ، ایسیو زانتیا 1800 (MP7.3)، برند Bosch

    واحد کنترل موتور در خودرو زانتیا با موتور زانتیا 1800 سی سی این قطعه است . در نظر داشته باشد ECU موتور خودرو پژو پارس ELX 1800 نرم افزار متفاوتی از این قطعه دارد و نمی توان بدون تغییر دامپ به جای هم استفاده کرد . این ایسیو با نام بوش MP7.3 یا بوش زانتیا 1800 نیز شناخته می شود
  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو J34 چینی پژو 206

    ECU والئو J34 در خودروهای پژو تیپ 2 و 3 تولیدی سالهای ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۱ کنترل موتور TU3 و متعلقات مرتبط با آن را برعهده دارد .
  8. یونیت کنترل موتور، ایسیو ریو (KIA) دنده دستی، برند Continental

    ایسیو خودرو ریو از محصولات کیا موتور (مونتاژ سایپا )که این مدل با ایموبیلایزر (ضد سرقت) است و نیاز به تعریف کلید دارد . توجه داشته باشید که روند تعریف کلید برای این قطعه کمی چالش برانگیز است و معمولا تعمیرکان آن را با برنامه ریز مجدد به صورت بدون ایمو نصب می کنند .
  9. یونیت کنترل موتور، ایسیو S2000PL4-SLC پژو پارس ، برند Valeo

    در پژو پارس موتور XU7 تولیدی سال های 85 تا 90 در برخی موارد سیستم سوخت رسانی Valeo با ایسیو با مشخصه والئو SLC (با سیستم ضد سرقت و بدون آن) نصب شده است . این محصول در وضعیت استوک (دست دوم) قرار دارد . نوع آکبند آن کمی کم یاب است . اگر داشتن سیستم ضد سرقت برای شما اهمیت دارد قبل از سفارش آن را گزارش کنید . این ECU ممکن است در پژو دوگانه سوز به همراه یک یونیت کنترل گاز دیگر نصب شده باشد .
  10. یونیت کنترل موتور، ایسیو ساژم S2000-11-PK پژو RD، برند ساژم

    در پژو RD ی سال های 84 تا 90 در برخی موارد سیستم سوخت رسانی ساژم با ایسیو با مشخصه RD نصب شده است . این محصول در وضعیت استوک (دست دوم) قرار دارد . نوع آکبند آن کمی کم یاب است . این ECU ممکن است در پیکان یا ROA تک سوز یا دوگانه به همراه یک یونیت کنترل گاز دیگر نیز نصب شده باشد . برخی تعمیرکاران به این ایسیو ساژم 11 پیکانی نیز می گویند
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 11 تا 20 از مجموع 34 تا