تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ایسیو موتور و گیربکس

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 61 تا 66 از مجموع 66 تا

  1. ۳
  2. ۴
  3. ۵
  4. ۶
  5. ۷
  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو نیسان زامیاد بنزینی و دوگانه ، برند Bosch

    در خودرو نیسان زامیاد بنزینی و نیز دوگانه زیر مدل 91 کنترل سوخت رسانی و احتراق در موتور بر عهده این قطعه از تولیدات BOSCH با شماره فنی 0261201348 است . این قطعه در نیسان وانت های دوگانه همراه با یکی از سه مدل ECU گاز شهاب ، لواتو یا غرب استیل نصب می شده است . این قطعه به بوش 7.9.7.1 یا اختصارا 7971 نیسان بنزینی نیز معروف است .
  2. یونیت کنترل موتور، ایسیو تیبا CGE ، برند کروز

    ECU زیمنس CGE خودرو تیبا و تیبا 2 یکی از انواع ای سی یو های نصب شده بر روی این خودرو است . این ایسیو در دو نوع با حافظه Flash خارجی و بدون حافظه خارجی عرضه می شود (همین قطعه) . این یونیت کنترل حافظه خارجی ندارد .
  3. یونیت کنترل موتور ، ایسیو پراید (شبکه CR3)، برند کروز

    در خودرو پراید بالای مدل 92 ایسیو زیمنس شبکه (ارتباط بین ECU و پنل آمپر CAN) می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 پشتیبانی می کنند . در نظر داشته باشید که ای سی یو های مدل زیمنس قدیمی تر جایگزین این قطعه نیست . این قطعه را با تغییر برنامه می توان روی تیبا و تیبا2 و ساینا نیز نصب کرد .
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو L90 بنزینی دنده ای ، برند Siemens

    ECU موتور خودرو تندر 90 یا L90 بنزینی با گیربکس دنده ای همین قطعه است . این قطعه از نظر سخت افزاری با انواع ایسیو زیمنس های ال90 دوگانه سوز و دنده اتوماتیک تفاوت زیادی دارد و قابل جایگزینی به جای هم نیست . این قطعه درون محفظه موتور و کنار باتری نصب می شود .
  5. یونیت کنترل موتور ایسیو پیکان وانت دوگانه سوز ، برند کروز

    پیکان وانت های دوگانه بعد از مدل 93 که دارای استاندارد آلایندگی Euro4 هستند فقط از ایسیو زیمنس با پشتیبانی شبکه استفاده می کنند . توجه داشته باشید زیمنس های معمولی قابل جایگزینی با این ایسیو نیست .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 61 تا 66 از مجموع 66 تا

  1. ۳
  2. ۴
  3. ۵
  4. ۶
  5. ۷