تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ایسیو موتور و گیربکس

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 1 تا 10 از مجموع 26 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو پارس (پرشیا) ، برند magneti marlli

    ایسیو خودرو پژو پرشیا مدا 79 و 80 از محصولات شرکت مگنتی مارلی است . این مدل بعدا در سال های بعد با انواع ایسیو ساژم و والئو جایگزین شد. توجه داشته باشید اخیرا دسته سیم بهینه این ایسیو با جابجایی قطعه ایسیو از کنار موتور برف پاککن به کنار باتری در بازار موجود شده است . این ایسیو بدون سیتم ضد سرقت است و هیچ قطعه جایگزینی ندارد (مگر با تعویض دسته سیم موتور) .
  2. یونیت کنترل موتور، ایسیو ME7 برلیانس H330 دنده ای ، برند Bosch

    خودرو برلیانس H330 با دنده دستی سرعته اتوماتیک و موتور 1.5 لیتری با این ECU کنترل می شود . این ای سی یو در انواع دیگر برلیانس با تغییرات مختصری در سخت افزار و البته به صورت کامل در نرم افزار هم استفاده شده است .
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو 405 موتور TU5 ، برند SSAT

    ایسیو SSAT پژو 405 با موتور TU5 با EMS اسست در برخی مدل های بعد از 1398 نصب شده است . برنامه یا نرم افزار این ECU با ECU اسست پژو 206 متفاوت است و قابل جایگذاری به جای هم نیستند .
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو دلفی خودرو لیفان 620 1800cc

    ای سی یو موتور یا کامپیوتر کنترل کننده سیستم سوخت رسانی خودرو لیفان 620 1800cc دنده ای این ایسیو است . در نظر داشته باشید که این قطعه مشابه واحد کنترل موتور خودرو x60 است و هیچ جایگزینی جز آن ندارد . این قطعه محصول شرکت Delphi بوده و درجه کیفی متفاوتی در بازار دارد .
  5. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو ۲۰۶ TU5 ، برند SSAT

    ایسیو SSAT پژو ۲۰۶ با موتور TU5 در برخی مدل های بعد از ۹۵ نصب شده است . این قطعه بر روی پژو ۴۰۵ SLX و پژو پارس TU5 با موتور TU5 بعد از سال ۹۷ نیز نصب شده البته با نرم افزار اختصاصی .
  6. یونیت کنترل موتور، ایسیو(ECU) پژو پارس دوگانه ،برند SSAT

    ایسیو SSAT پژو پارس XU7 دوگانه شرکتی با EMS اسست در برخی مدل های بعد از ۱۳۸۹ نصب شده است . این ای سی یو بر روی پژو ۴۰۵ دوگانه با موتور XU7 هم نصب شده است.
  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو آریو دنده ای ، برند BMD

    ایسیو یا واحد کنترل موتور در خودرو آریو Z300 یا زوتی با گیربکس معمولی این قطعه است . ایسیو BMD آریو قابل جاگذاری با ای سی یو های دیگر همین برند نیست . این قطعه بر روی خودرو باید تعریف کلید شود .
  8. یونیت کنترل موتور، ایسیو ME7 برلیانس H230 کلاج برقی ، برند Bosch

    خودرو برلیانس H230 با گیربکس 5 سرعته (کلاج برقی) و موتور 1.5 لیتری با این ECU کنترل می شود . این قطعه در مدل H330 کلاج برقی نیز به کار رفته است . این ای سی یو در انواع دیگر برلیانس با تغییرات مختصری در سخت افزار و البته به صورت کامل در نرم افزار هم استفاده شده است .
  9. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو 405 بنزینی ، SSAT

    ایسیو SSAT پژو 405 با موتور XU7 بنزینی شرکتی با EMS اسست در برخی مدل های بعد از ۱۳۸۹ نصب شده است . این ایسیو بدون حافظه خارجی است یا اصطلاحا Noflash است . این ای سی یو بر روی پژو پارس بنزینی با موتور XU7 هم نصب شده است.
  10. یونیت کنترل موتور، ایسیو زیمنس پراید کیا(KIA)

    یونیت کنترل موتور یا ایسیو در خودروهای پراید قدیم (موسوم به پراید نیمه انژکتوری) که بین سالهای 83 تا 85 تولید شده اند ، به زیمنس قدیم طرح کیا نامیده می شود .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 1 تا 10 از مجموع 26 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳