تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ایسیو زیمنس (SIEMENS)

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 21 تا 30 از مجموع 31 تا

  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو مزدا 2000 (تک سوز) ، برند Siemens

    در خودرو مزدا وانت 2000 تک سوز بعد از 1387 از این ECU استفاده شده است . سخت افزار این قطعه دوگانه است ولی برنامه یا دامپ تک سوز برای این خودرو لازم دارد .. دقت داشته باشید ایسیو تک سوز خودروی دیگر را نمی توان جایگزین این ای سی یو کرد . این ECU روی خودروهای دیگر با برنامه ریزی مجدد قابل نصب است .
  2. یونیت کنترل موتور ایسیو پیکان وانت دوگانه سوز ، برند کروز

    پیکان وانت های دوگانه بعد از مدل 93 که دارای استاندارد آلایندگی Euro4 هستند فقط از ایسیو زیمنس با پشتیبانی شبکه استفاده می کنند . توجه داشته باشید زیمنس های معمولی قابل جایگزینی با این ایسیو نیست .
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو L90 بنزینی دنده ای ، برند Siemens

    ECU موتور خودرو تندر 90 یا L90 بنزینی با گیربکس دنده ای همین قطعه است . این قطعه از نظر سخت افزاری با انواع ایسیو زیمنس های ال90 دوگانه سوز و دنده اتوماتیک تفاوت زیادی دارد و قابل جایگزینی به جای هم نیست . این قطعه درون محفظه موتور و کنار باتری نصب می شود .
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو سمند CIM-XU7 تکسوز ، برند کروز

    ایسیو سمند موتور معمولی یا XU7 (و نه EF7) در مدل های بالای 92 در برخی موارد این یونیت کنترل نصب شده است . جایگزین این قطعه نمی توان از ایسیو های زیمنس معمولی اسفاده کرد . توجه داشته باشید ایسیو زیمنس شبکه یعنی این قطعه بین تعمیرکاران و برخی قطعه فروشان به زیمنس شبکه برد بلند یا برد قدیم معروف است .
  5. یونیت کنترل موتور، ایسیو پیکان وانت CIM تکسوز، برند کروز

    ECU زیمنس در پیکان وانت های بعد از 1393 با پشتیبانی از انتقال اطلاعات سریال CAN جهت تبادل اطلاعات با پنل آمپر و ABS به روزرسانی شده اند . مدل های معمولی (مدل پایین تر ) ایسیو زیمنس قابل جایگذاری با این ای سی یو نیست . ممکن است این قطعه با کارتن شرکتی و یا بسته بندی ECU-BANK ارسال شود .
  6. یونیت کنترل موتور، ایسیو تیبا CGE ، برند کروز

    ECU زیمنس CGE خودرو تیبا و تیبا 2 یکی از انواع ای سی یو های نصب شده بر روی این خودرو است . این ایسیو در دو نوع با حافظه Flash خارجی و بدون حافظه خارجی عرضه می شود (همین قطعه) . این یونیت کنترل حافظه خارجی ندارد .
  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو بایفیول (دوگانه) پژو پارس ، برند Continental

    در خودرو پژو پارس دوگانه سوز شرکتی بعد از 1387 ایسیو گاز و بنزین در هم ادغام شد و واحد کنترل موتور بایفیول ایجاد شد . این ECU روی خودروهای دیگر با برنامه ریزی مجدد قابل نصب است .
  8. یونیت کنترل موتور، ایسیو سمند بایفیول (دوگانه)، برند Continental

    در خودرو سمند دوگانه سوز شرکتی بعد از 1387 ایسیو گاز و بنزین در هم ادغام شد و واحد کنترل موتور بایفیول ایجاد شد . این ECU روی خودروهای دیگر با برنامه ریزی مجدد قابل نصب است .
  9. یونیت کنترل گیربکس (TCU) پژو 206 فرانسوی ، برند Siemens VDO

    ECU گیربکس که با نام TCU نیز شناخنه می شود در پژو 206 های فرانسوی دو مدل است که یک مدل آن همین قطعه محصول زیمنس با شماره فنی S118047517 D است . قاب پشت ین مدل TCU با چهار عدد پیچ آلن ستارهای بسته شده است .
  10. واحد کنترل گاز، ایسیو سمند یک سوکت کور ، زیمنس

    ایسیو زیمنس گاز سمند سه کانکتور دارد که یک سوکت ان مسدود است . این قطعه جایگزین دیگری ندارد .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 21 تا 30 از مجموع 31 تا