تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

جستوجوگر برنامه

Product was successfully added to your shopping cart.

محصولات دانلودی

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 31 تا 40 از مجموع 60 تا

  1. دامپ (Dump) بیکد ایسیو ME7.9.7 خودرو MVM X33

    در دامپ های بیکد یا No Immo ایسیوهایBosch ME797 ام وی ام X33 فقط بخش ضد سرقت از دامپ اصلی حذف شده و کارکد آنها روی تستر ایسیو و نیز خودرو تست شده است . میکروکنترلر این ایسیو ST10f275cfg small است و حافظه برنامه این ecu داخل میکرو است .
    ‎۳۰۰٬۰۰۰تومان
  2. دامپ (Dump) بیکد و خام لیفان x60 (حافظه فلش،اییپرام،ICU)

    فایل برنامه ECU و ایموبیلایزر خودروی X60 دنده دستی . در این محصول دانلودی برنامه خام و بدون کد ایسیو که در حافظه Flash داخلی و EEPROM داخلی و نیز برنامه سالم یونیت ایموبیلایزر خودرو X60 قرار دارد
    ‎۲۰۰٬۰۰۰تومان
  3. دامپ (Dump) بیکد و خام لیفان 620 - 1800 (حافظه فلش،اییپرام،ICU)

    فایل برنامه ECU و ایموبیلایزر خودروی 620 - 1800 سی سی دنده دستی . در این محصول دانلودی برنامه خام و بدون کد ایسیو که در حافظه Flash داخلی و EEPROM داخلی و نیز برنامه سالم یونیت ایموبیلایزر خودرو 620 قرار دارد
    ‎۲۰۰٬۰۰۰تومان
  4. دامپ (Dump) بیکد ایسیو، ای سی یو بوش M7.9.7 پراید تک سوز

    ای سی یو بوش M7.9.7 بر روی پراید های تک سوز مدل 89 تا 93 نصب شده است . این ECU دارای دو حافظه EEPROM و FLASH است و حافظه Falsh درون میکروکنترلر قرار دارد . برخی پروگرامرهای خودرویی این ایسیو را از درگاه OBD و برخی از درگاه Jtag برنامه ریزی می کنند . این دو فایل برای دوحافظه تست شده بر روی خودرو است .
    ‎۲۰۰٬۰۰۰تومان
  5. دامپ (Dump) بیکد ایسیو بوش M7.4.11NG پراید دوگانه سوز

    ای سی یو بوش M7.4.11NG بر روی پراید های دوگانه سوز مدل 89 تا 93 نصب شده است . این ECU دارای دو حافظه EEPROM و FLASH است و حافظه Falsh درون میکروکنترلر قرار دارد . برخی پروگرامرهای خودرویی این ایسیو را از درگاه OBD و برخی از درگاه Jtag برنامه ریزی می کنند . این دو فایل برای دوحافظه تست شده بر روی خودرو است .
    ‎۲۰۰٬۰۰۰تومان
  6. دامپ (Dump) بیکد ایسیو اسست (SSAT) فلشدار پراید تک سوز

    ای سی یو SSAT بر روی پراید های تک سوز مدل 90 به بعد نصب شده است . این ECU دارای حافظه FLASH نیست اما امکان نصب حافظه خارجی برای آن وجود دارد . برخی پروگرامرهای خودرویی این ایسیو را از درگاه OBD و برخی از درگاه Jtag برنامه ریزی می کنند . این فایل بر روی دستگاه تستر و بر روی خودرو تست شده است . پس برنامه یزی این دامپ نیاز به تغییرات سیم کشی است که در بخش توضیحات فنی همین صفحه ذکر شده است .
    ‎۱۵۰٬۰۰۰تومان
  7. دامپ (Dump) بیکد ایسیو اسست (SSAT) بدون فلش پراید تک سوز

    ای سی یو SSAT بر روی پراید های تک سوز مدل 90 به بعد نصب شده است . این ECU دارای حافظه FLASH نیست . برخی پروگرامرهای خودرویی این ایسیو را از درگاه OBD و برخی از درگاه Jtag برنامه ریزی می کنند . این فایل بر روی دستگاه تستر و بر روی خودرو تست شده است . پس برنامه یزی این دامپ نیاز به تغییرات سیم کشی نیست . بخش توضیحات فنی همین صفحه رامطالعه کنید .
    ‎۱۵۰٬۰۰۰تومان
  8. دامپ (Dump) بیکد ایسیو اسست (SSAT) بدون فلش پژو پارس تک سوز

    ای سی یو SSAT بر روی پژو پارس تک سوز مدل 89 به بعد نصب شده است . این ECU دارای حافظه FLASH خارجی در تولیدات سری اول بود . در تولیدات این ایسیو بعد از 93 حافظه فلش خارجی مونتاژ نمیشود . بخش توضیحات فنی همین صفحه رامطالعه کنید .
    ‎۱۵۰٬۰۰۰تومان
  9. دامپ (Dump) بیکد ایسیو اسست (SSAT) بدون فلش پژو 405 دوگانه سوز

    ای سی یو SSAT بر روی پژو 405 دوگانه سوز مدل 89 به بعد نصب شده است . این ECU دارای حافظه FLASH خارجی در تولیدات سری اول بود . در تولیدات این ایسیو بعد از 93 حافظه فلش خارجی مونتاژ نمیشود . بخش توضیحات فنی همین صفحه رامطالعه کنید .
    ‎۱۵۰٬۰۰۰تومان
  10. دامپ (Dump) بیکد ایسیو ME17 پژو پارس TU5 ، برند BOSCH

    دامپ یا برنامه بیکد این ECU درون حافظه میکروکنترلر ذخیره می شود . ای سی یو Bosch ME17.9.71 بر روی پژو پارس تک سوز مدل 95 به بعد نصب شده است . این ECU دارای حافظه FLASH داخلی است . بخش توضیحات فنی همین صفحه رامطالعه کنید .
    ‎۲۰۰٬۰۰۰تومان
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 31 تا 40 از مجموع 60 تا