تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 211 تا 220 از مجموع 353 تا

  1. دریچه گاز برقی پژو 206 تیپ 2 ، برند VDO

    مجموعه دریچه گاز در پژو 206 تیپ دو مدل 86 تا 91 (206 فرانسوی) به صورت دریچه گاز الکتریکی یا برقی می باشد . در این نوع دریچه گاز فرمان باز و بست دریچه گاز از سمت ایسیو J34 یا J35 صادر می شود . این دریجه گاز جایگزین دیگری ندارد
  2. دریچه گاز برقی پژو 206 موتور TU5 ، برند BOSCH

    مجموعه دریچه گاز در پژو 206 تیپ پنج مدل 82 تا 91 (206 فرانسوی) به صورت دریچه گاز الکتریکی یا برقی می باشد . در این نوع دریچه گاز فرمان باز و بست دریچه گاز از سمت ایسیو بوش ME744 یا ME745 صادر می شود . جایگزین این دریچه گاز نوع پلاستیکی نیز میتوان استفاده کرد .
  3. یونیت کنترل موتور ، ایسیو EZU پژو 207 دنده ای ، برند Crouse

    سخت افزار این مدل از ایسیو Easy_U2.5 مشابه برند Continental است و بدنه تفاوت کرده است . امکان تبدیل این سخت افزار به نوع دنده ای وجود دارد. بسته بندی این محصول در کارتن شرکتی کروز ممکن است باشد . توجه داشته باشید ایموبیلایزر این برند با کانتیننتال فرق ندارد . برای خرید این محصول برای خودروهای دیگر با ما در تماس باشید .
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو EZU پژو 206 دنده ای ، برند Crouse

    سخت افزار این مدل از ایسیو Easy_U2.5 مشابه برند Continental است و بدنه تفاوت کرده است . امکان تبدیل این سخت افزار به نوع دنده ای وجود دارد . بسته بندی این محصول در کارتن شرکتی کروز ممکن است باشد . توجه داشته باشید ایموبیلایزر این برند با کانتیننتال فرق ندارد . برای خرید این محصول برای خودروهای دیگر با ما در تماس باشید .
  5. یونیت کنترل موتور، ایسیو چانگان اتومات ، برند Bosch

    واحد کنترل موتور یا ایسیو در خودور چانگان در ایران دو مدل است که یک نوع آن بوش ME17 یا ME7 همین قطعه است . این ایسیو دارای دو سوکت نری بر روی خود است . این قطعه در خودرو چانگان داخل محفظه موتور سمت مخالف باتری نصب می شود .
  6. فنر ساعتی ایربگ (رابط چرخشی) پژو 206 ، برند کروز

    اتصال الکتریکی چاشنی کیسه هوای راننده به یونیت ایربگ بر روی فرمان فنر ساعتی یا را رابط چرخشی (رابط هرزگرد و سوئیچ چرخشی نیز خوانده می شود) این قطعه می باشد . این قطعه حامل سیگنال دوسیمه ایربگ است و نوار بوق است . برای مشاهده جزئیات به تصاویر محصول دقت کنید .
  7. واحد کنترل گاز، ایسیو وانت مزدا دوگانه، برند BRC

    یکی از ECU های کنترل سوخت گاز در خودرو مزدا وانت دوگانه گاز و بنزین ، ایسیو گاز BRC است . این قطعه با دیگر ایسیو های گاز مزدا نظیر OMVL قابل جایگذاری نیست .
  8. واحد کنترل الکترونیکی مرکزی (BSI) پژو 206 فرانسوی ، برند SIEMENS

    یونیت الکترونیکی ، جعبه رله و فیوز BSI یا نود مرکزی در پژو ۲۰۶ فرانسوی تیپ ۲ تا تیپ ۶ این قطعه است . برند اصلی این قطعه زیمنس است . یونیت BSI در زیر قاب فرمان و بالای پدال ها نصب می شود . این نود با ABS و COM2000 و BSM و ECU و ساعت ، ارتباط شبکه از نوع CAN و VAN دارد .
  9. واحد کنترل الکترونیکی مرکزی (BSI) پژو 207 فرانسوی ، برند SIEMENS

    یونیت الکترونیکی ، جعبه رله و فیوز BSI یا نود مرکزی در پژو 207 فرانسوی دنده ای و اتومات این قطعه است . برند اصلی این قطعه زیمنس است . یونیت BSI در زیر قاب فرمان و بالای پدال ها نصب می شود . این نود با ABS و COM2000 و BSM و ECU و ساعت ، ارتباط شبکه از نوع CAN و VAN دارد .
  10. بلوک کامل ای بی اس (ABS) موتور مشکی سمند ، برند ATE

    سمندهای مدل 84 تا 89 که برای اولین بار در ایران دارای سیستم ترمز ABS شدند این یونیت و بلوک را تجربه کردند . این بلوک و یونیت ABS محصول شرکت ATE است که از معتبرترین تولید کنندگان این تیپ از محصولات در جهان به شمار می رود .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 211 تا 220 از مجموع 353 تا