تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 151 تا 160 از مجموع 352 تا

  1. پدال گاز برقی شش سیم سمند EF7 ، برند BOSCH

    پدال گاز برقی بوش نوع شش سیم بر روی سمند های با دریچه گاز برقی با همین برند نصب شده است . ایرانخودرو این پدال را بر روی پژو ۴۰۵ با موتور tu5 با کمی تغییر تکرار کرد.این پدال با نوع چهار سیم قابل جاگذاری نیست .
  2. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو 405 موتور TU5 ، برند SSAT

    ایسیو SSAT پژو 405 با موتور TU5 با EMS اسست در برخی مدل های بعد از 1398 نصب شده است . برنامه یا نرم افزار این ECU با ECU اسست پژو 206 متفاوت است و قابل جایگذاری به جای هم نیستند .
  3. برد الکترونیکی COM2000 پژو 206 فرانسوی

    برد کام 2000 در واقع واسطی برای دریافت فرامین صادر شده از سوی راننده (دسته برف پاک کن ، دسته راهنما ، دسته کروز و دستک اینترفیس رادیو ضبط ) و ارسال تحت شبکه برای BSI است . این برد کام 2000 برای همه تیپ ها 206 فرانسوی جز تیپ یک قابل استفاده است .
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو سمند XU7 تکسوز ، برند کروز

    ایسیو سمند موتور معمولی یا XU7 (و نه EF7) در مدل های بالای 92 در برخی موارد این یونیت کنترل نصب شده است . جایگزین این قطعه نمی توان از ایسیو های زیمنس معمولی اسفاده کرد . توجه داشته باشید ایسیو زیمنس شبکه یعنی این قطعه بین تعمیرکاران و برخی قطعه فروشان به زیمنس شبکه برد ;کوتاه یا CGE معروف است .
  5. یونیت کنترل موتور، ایسیو خودرو رانا TU5 ، برند کروز

    ایسیو رانا موتور TU5 در مدل های بالای 92 که سیستم برق خودرو اکوماکس کروز دارند در برخی موارد این یونیت کنترل نصب شده است . جایگزین این قطعه نمی توان از ایسیو های زیمنس معمولی استفاده کرد . توجه داشته باشید ایسیو زیمنس شبکه یعنی این قطعه بین تعمیرکاران و برخی قطعه فروشان به زیمنس شبکه برد بلند یا برد قدیم شبکه یا CEF معروف است .
  6. یونیت کنترل موتور، ایسیو آریسان دوگانه سوز ، برند زیمنس

    ایسیو وانت آریسان موتور OHVG در مدل های بالای 92 که دوگانه سوز گاز و بنزین هستند در برخی موارد این یونیت کنترل نصب شده است . جایگزین این قطعه نمی توان از ایسیو های زیمنس بایفیول معمولی استفاده کرد . توجه داشته باشید ایسیو زیمنس بایفیول شبکه یعنی این قطعه بین تعمیرکاران و برخی قطعه فروشان به زیمنس شبکه CIX48 معروف است .
  7. نود EBCM (کنترل تجهیزات جلو خودرو و بدنه) پژو 206 ایران، برند سازه پویش

    در سیستم برق مالتی شرکت سازه پویش (با نود جلو) که بر روی پژو و برخی خودروهای شرکت ایرانخودرو نصب شده ، نود EBCM یا نود جلو کنترل تجهیزات برقی جلوی خودرو را بر عهده دارد . این نود دو کانکتور طوسی و مشکی دارد و هیچ جایگزین دیگری ندارد .
  8. نود EBCM (کنترل تجهیزات جلو خودرو و بدنه) پژو 207 ایران، برند سازه پویش

    در سیستم برق مالتی شرکت سازه پویش (با نود جلو) که بر روی پژو 207 و برخی خودروهای شرکت ایرانخودرو نصب شده ، نود EBCM یا نود جلو کنترل تجهیزات برقی جلوی خودرو را بر عهده دارد . این نود دو کانکتور طوسی و مشکی دارد و هیچ جایگزین دیگری ندارد .
  9. یونیت الکترونیکی بوش (موتور طوسی کوتاه) پژو 405، برند Bosch

    واحد الکترونیکی یعنی بخش الکترونیکی بلوک ABS بوش موتور طوسی (کمی کوتاه تر از برند ماندو 60 و 80)بر روی پژو مدل های 89 تا 93 تولید ایرانخودرو نصب شده است . وظیفه دریافت فرامین از سوی ecu و نهایتا راننده ، برای کنترل سیستم ترمز خودرو و نیز دریافت سیگنال از سنسورهای abs و کنترل پمپ و شیریرقی های روغن و ... برعهده این یونیت الکترونیکی است . این یونیت الکترونیکی فقط بر روی بلوک هیدرولیکی و پمپ بوش موتور کوتاه طوسی قابل نصب است .
  10. جعبه فیوز BSM (BM34) پژو 206 فرانسوی - طرح زیمنس

    سلام دوست من . شاید برات جالب باشه این جعبه فیوز که بین تعمیرکارا BM34 یا BSM گفته میشه آمار خرابی و سرقتش (واقعا متاسفم اگر دزدی شده از ماشینت) بالاست و تو اولین نفر نیستی که دنبالشی . ببین ، بی اس ام (BSM) یا همون جعبه فیوز که داخل محفظه موتور کنار باتری 206 های تیپ 2 تا 6 زیر مدل 91 است ، دو برند اصلی داره . دلفی و زیمنس . این محصول که گذاستیم طرح زیمنسه و کیفیتش پایینتره .. زیمنس نوش توی بازار واقعا کمه . ولی ما استوک اروپایی زیمنس و نو دلفی کارتن ایساکو رو داریم که پایین تر لینک محصول مرتبط رو گذاشتیم . ولی اگر همین قطعه طرح رو میخوای بزن روی دکمه خرید و برو برای خریدش . سوالی هم بود زنگ بزنی راهنمایی مینیم . یا علی
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 151 تا 160 از مجموع 352 تا