تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 181 تا 190 از مجموع 353 تا

  1. دامپ (Dump) بیکد ایسیو بوش (ME17) دنا EF7

    دامپ یا برنامه بیکد این ECU درون حافظه میکروکنترلر ذخیره می شود . ای سی یو Bosch ME17.9.71 بر روی دنا تک سوز مدل 95 به بعد نصب شده است . این ECU دارای حافظه FLASH داخلی است . بخش توضیحات فنی همین صفحه رامطالعه کنید .
    ‎۲۰۰٬۰۰۰تومان
  2. دامپ (Dump) بیکد ایسیو بوش (ME17) سمند دوگانه سوز EF7

    دامپ یا برنامه بیکد این ECU درون حافظه میکروکنترلر ذخیره می شود . ای سی یو Bosch ME17.9.71 بر روی سمند دوگانه سوز EF7 مدل 95 به بعد نصب شده است . این ECU دارای حافظه FLASH داخلی است . بخش توضیحات فنی همین صفحه رامطالعه کنید .
    ‎۲۰۰٬۰۰۰تومان
  3. دامپ (Dump) بیکد ایسیو ME7 برلیانس 220 دنده ای (MT)

    در دامپ های بیکد یا No Immo ایسیوهای Bosch ME7 برلیانس فقط بخش ضد سرقت از دامپ اصلی حذف شده و کارکد آنها روی تستر ایسیو و نیز خودرو تست شده است .
    ‎۳۰۰٬۰۰۰تومان
  4. بلوک کامل ای بی اس (ABS) موتور طوسی سمند ، برند YOUFIN (یوفین)

    بلوک ترمز ضد قفل یا ABS برند Ufin (یوفین) با موتور طوسی رنگ . این یونیت و بلوک ABS در برخی دستگاه های عیب یاب در منوی Bosch طبقه بندی شده اند . علاوه بر خودروی سمند . ایرانخودرو این بلوک ABS را روی دیگر تولیدات خود نیز نصب کرده است .
  5. بلوک کامل ای بی اس (ABS) موتور طوسی سورن ، برند YOUFIN (یوفین)

    بلوک ترمز ضد قفل یا ABS برند Ufin (یوفین) با موتور طوسی رنگ . این یونیت و بلوک ABS در برخی دستگاه های عیب یاب در منوی Bosch طبقه بندی شده اند . علاوه بر خودروی سورن . ایرانخودرو این بلوک ABS را روی دیگر تولیدات خود نیز نصب کرده است .
  6. بلوک کامل ای بی اس (ABS) موتور طوسی پژو پارس ، برند YOUFIN (یوفین)

    بلوک ترمز ضد قفل یا ABS برند Ufin (یوفین) با موتور طوسی رنگ . این یونیت و بلوک ABS در برخی دستگاه های عیب یاب در منوی Bosch طبقه بندی شده اند . علاوه بر خودروی پژو پارس ، ایرانخودرو این بلوک ABS را روی دیگر تولیدات خود نیز نصب کرده است .
  7. بلوک کامل ای بی اس (ABS) موتور طوسی پژو 405 ، برند YOUFIN (یوفین)

    بلوک ترمز ضد قفل یا ABS برند Ufin (یوفین) با موتور طوسی رنگ . این یونیت و بلوک ABS در برخی دستگاه های عیب یاب در منوی Bosch طبقه بندی شده اند . علاوه بر خودروی پژو 405 ، ایرانخودرو این بلوک ABS را روی دیگر تولیدات خود نیز نصب کرده است .
  8. یونیت کنترل موتور، ایسیو سمند CGE-CBM ، برند کروز

    ایسیو سمند موتور معمولی یا XU7 (و نه EF7) در مدل های بالای 92 در برخی موارد این یونیت کنترل نصب شده است . جایگزین این قطعه نمی توان از ایسیو های زیمنس معمولی استفاده کرد . توجه داشته باشید ایسیو زیمنس شبکه یعنی این قطعه بین تعمیرکاران و برخی قطعه فروشان به زیمنس شبکه برد ;کوتاه یا CGE معروف است .
  9. مجموعه COM2000 پژو 206 هاچ بک فرانسوی ، برند Delphi

    مجموعه کام 2000 (Com2000) در واقع واسطی برای دریافت فرامین صادر شده از سوی راننده (دسته برف پاک کن ، دسته راهنما ، دسته کروز (آپشن) و دستک اینترفیس رادیو ضبط (آپشن) ) و ارسال تحت شبکه برای BSI است . درون مجموعه کام 2000 برد الکترونیکی و نوار بوق و ایربگ قرار دارد و برای همه تیپ ها 206 فرانسوی جز تیپ یک قابل استفاده است . در مدل 206 SD برف پاککن عقب غیر فعال است .
  10. مجموعه COM2000 پژو 207 فرانسوی ، برند Delphi

    مجموعه کام 2000 (Com2000) در واقع واسطی برای دریافت فرامین صادر شده از سوی راننده (دسته برف پاک کن ، دسته راهنما ، دسته کروز (آپشن) و دستک اینترفیس رادیو ضبط (آپشن) ) و ارسال تحت شبکه برای BSI است . درون مجموعه کام 2000 برد الکترونیکی و نوار بوق و ایربگ قرار دارد و برای همه تیپ های 207 فرانسوی قابل استفاده است .
تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 181 تا 190 از مجموع 353 تا