تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 41 تا 50 از مجموع 352 تا

  1. نود DCN (کنترل درب و شیشه ها) سمند SMS ، برند سازه پویش

    نود DCN یا کنترل درب و شیشه بالابر و آینه تاشو در خودروهای سمند با سیستم برق SMS سازه پویش بر عهده این یونیت الکترونیکی است . این یونیت درون پوست درب سمت راننده نصب می شود .
  2. یونیت کنترل موتور، ایسیو J34 چینی پژو 206

    ECU والئو J34 در خودروهای پژو تیپ 2 و 3 تولیدی سالهای ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۱ کنترل موتور TU3 و متعلقات مرتبط با آن را برعهده دارد .
  3. دریچه گاز برقی پژو 207 ایرانی ، برند Continental

    دریچه گاز برقی که از ای سی یو فرمان می گیرد کنترل ورود هوا به موتور را برعهده دارد . برند کنتیننتال این دریچه برقی بر روی پژو 207 و 206 تیپ 5 ایرانی که ایسیو موتور Easy_U2.5 دارند نصب شده است .
  4. یونیت اکترونیکی FAM - FCM ، نود جلو 206 ایران ، برند کروز

    نود FAM یا نود جلوی سیستم برق اکوماکس کروز بر روی برخی خودروهای 206 مونتاژ ایران نصب شده است . این واحد الکترونیکی که با نود BCM در ارتباط است کنترل تجهیرات برقی جلوی خودرو نظیر نور بالا ، نور پایین ، مه شکن جلو ، عملکرد شیشه شور و برف پاک کن و ... را برعهده دارد .
  5. یونیت اکترونیکی FAM - FCM ، نود جلو پژو 405 ، برند کروز

    نود FAM یا نود جلوی سیستم برق اکوماکس کروز بر روی برخی خودروهای پژو 405 بعد از 92 نصب شده است . این واحد الکترونیکی که با نود BCM در ارتباط است کنترل تجهیرات برقی جلوی خودرو نظیر نور بالا ، نور پایین ، مه شکن جلو ، عملکرد شیشه شور و برف پاک کن و ... را برعهده دارد .
  6. یونیت اکترونیکی FAM - FCM ، نود جلو پژو پارس ، برند کروز

    نود FAM یا نود جلوی سیستم برق اکوماکس کروز بر روی برخی خودروهای پژو پارس بعد از 92 نصب شده است . این واحد الکترونیکی که با نود BCM در ارتباط است کنترل تجهیرات برقی جلوی خودرو نظیر نور بالا ، نور پایین ، مه شکن جلو ، عملکرد شیشه شور و برف پاک کن و ... را برعهده دارد .
  7. یونیت اکترونیکی FAM - FCM ، نود جلو رانا ، برند کروز

    نود FAM یا نود جلوی سیستم برق اکوماکس کروز بر روی برخی خودروهای رانا بعد از 92 نصب شده است . این واحد الکترونیکی که با نود BCM در ارتباط است کنترل تجهیرات برقی جلوی خودرو نظیر نور بالا ، نور پایین ، مه شکن جلو ، عملکرد شیشه شور و برف پاک کن و ... را برعهده دارد .
  8. یونیت اکترونیکی FAM - FCM ، نود جلو سمند ، برند کروز

    نود FAM یا نود جلوی سیستم برق اکوماکس کروز بر روی برخی خودروهای سمند بعد از 92 نصب شده است . این واحد الکترونیکی که با نود BCM در ارتباط است کنترل تجهیرات برقی جلوی خودرو نظیر نور بالا ، نور پایین ، مه شکن جلو ، عملکرد شیشه شور و برف پاک کن و ... را برعهده دارد .
  9. یونیت اکترونیکی FAM - FCM ، نود جلو دنا

    نود FAM یا نود جلوی سیستم برق اکوماکس کروز بر روی برخی خودروهای دنا بعد از 92 نصب شده است . این واحد الکترونیکی که با نود BCM در ارتباط است کنترل تجهیرات برقی جلوی خودرو نظیر نور بالا ، نور پایین ، مه شکن جلو ، عملکرد شیشه شور و برف پاک کن و ... را برعهده دارد .
  10. بلوک هیدرولیکی و پمپ ای بی اس (ABS) ماندو MGH80i پراید

    محل اتصال لوله های روغن هر چرخ و رفت و برگشت روغن ترمز یا بلوکه سیلندر روغن (HCU) ، به همراه پمپ ABS برند MANDO با شماره فنی MGH80i ، SGH8543200 . که بر روی برخی پرایدهای بعد از 93 نصب شده است . این مجموعه بلوک شیر برقی ها و پمپ ABS بر روی یونیت الکترونیکی یا کامپیوتر ای بی اس (HECU) با چهار عدد پیچ آلن ستاره ای نصب می شود .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 41 تا 50 از مجموع 352 تا