تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 41 تا 45 از مجموع 45 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴
  5. ۵
  1. یونیت کنترل موتور ، ایسیو ME7.4.9 سورن توربو ، برند BOSCH

    ای سی یو بوش ME7.4.9 کنترل سوخت رسانی در موتور EF7 خودرو سورن توربو را برعهده دارد . این قطعه روی خودروهای سمند و سورن معمولی با سیستم های برق مختلف اختلاف سخت افزاری و نرم افزاری دارد . این قطعه بین تعمیرکاران به بوش EF7 یا بوش 749 یا بوش موتور ملی نیز معروف است .
  2. یونیت کنترل موتور، ایسیو (ECU) ME17.9.71 سمند EF7 بنزینی ، برند BOSCH

    ایسیو بوش ME17 خودرو سمند بنزین سوز که در برخی خودروهای بعد از 95 تولید شده اند ريا، نصب شده است . این ECU با برخی بوش های ME17 نصب شده بر روی پژو متفاوت است .
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو EZU سورن EF7 ، برند Crouse

    سخت افزار این مدل از ایسیو که به EZU معروف است مشابه برند Continental است و بدنه تفاوت کرده است . امکان تبدیل این سخت افزار به نوع اتومات یا خودروی غیر از EF7 وجود ندارد (فعلا). بسته بندی این محصول در کارتن شرکتی کروز و یا ایساکو ممکن است باشد . توجه داشته باشید ایموبیلایزر این برند با کانتیننتال فرق دارد . برای خرید این محصول برای خودروهای دیگر با ما در تماس باشید .
  4. نود CCN (یونیت کنترل مرکزی) سیستم SMS سمند EF7

    نود مرکزی در سیستم برق مالتی پلکس SMS سازه پویش CCN است که بعد از 1395 بر روی برخی سمند های تک و دوگانه با همین سیستم برق نصب شده است . این نود با نود CCN ماکس سمند های مدل 90 و 91 تفاوت دارد و قابل جایگذاری نیست . سیستم برق SMS توسط شرکت سازه پویش تامین قطعه می شود.
  5. دریچه گاز برقی بوش BOSCH دنا موتور EF7

    در خودرو های با موتور EF7 یا موتور ملی دریچه گاز برقی نصب می شود . اگر ECU موتور شما غیر از Easy U2.5 باشد ، بنابراین دریچه گاز شما از نوع بوش است که همین محصول می باشد . این دریچه گاز با دریچه گاز بوش TU5 متفاوت است .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 41 تا 45 از مجموع 45 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴
  5. ۵