تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 81 تا 90 از مجموع 152 تا

  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو 405 بنزینی ، SSAT

    ایسیو SSAT پژو 405 با موتور XU7 بنزینی شرکتی با EMS اسست در برخی مدل های بعد از ۱۳۸۹ نصب شده است . این ایسیو بدون حافظه خارجی است یا اصطلاحا Noflash است . این ای سی یو بر روی پژو پارس بنزینی با موتور XU7 هم نصب شده است.
  2. یونیت کنترل موتور، ایسیو سمند بایفیول (دوگانه)، برند Continental

    در خودرو سمند دوگانه سوز شرکتی بعد از 1387 ایسیو گاز و بنزین در هم ادغام شد و واحد کنترل موتور بایفیول ایجاد شد . این ECU روی خودروهای دیگر با برنامه ریزی مجدد قابل نصب است .
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو ساژم S2000-11-PK پژو ROA ، برند ساژم

    در پژو ROA تولیدی سال های 84 تا 90 در برخی موارد سیستم سوخت رسانی ساژم با ایسیو با مشخصه RD نصب شده است . این محصول در وضعیت استوک (دست دوم) قرار دارد . نوع آکبند آن کمی کم یاب است . این ECU ممکن است در پیکان وانت یا RD تک سوز یا دوگانه به همراه یک یونیت کنترل گاز دیگر نیز نصب شده باشد . برخی تعمیرکاران به این ایسیو ساژم 11 پیکانی نیز می گویند
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو پراید بنزینی CI6 ، برند Continental

    ایسیو پراید در مدل های بالای 84 تا 91 در برخی موارد این برند زیمنس کنتیننتال یا VDO نصب شده است . جایگزین این قطعه بهتر است از ایسیو زیمنس های مدل بالاتر که برند کروز هستند استفاده نشود . توجه داشته باشید که انواع مختلفی از ایسیو زیمنس پراید و نیز ماشین های ایرانخودرو از این ای سی یو استفاده کرده اند که فقط مشخصات نرم افزاری متفاوتی دارند و سخت افزار آنها در مدل های بنزینی زیر سال 91 مشابه است . روف است .
  5. یونیت کنترل موتور ، ایسیو تیبا (شبکه CR3)، برند کروز

    در خودرو تیبا و تیبا 2 بالای مدل 92 ایسیو زیمنس شبکه (ارتباط بین ECU و پنل آمپر CAN) می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 پشتیبانی می کنند . در نظر داشته باشید که ای سی یو های مدل زیمنس قدیمی تر جایگزین این قطعه نیست . این قطعه را با تغییر برنامه می توان روی پراید و ساینا نیز نصب کرد .
  6. یونیت کنترل موتور، ایسیو ME17 پژو 206 ، برند BOSCH

    ی سی یو بوش ME17.9.71 که روی برخی 206 های ایرانی بعد از 91 با موتور TU5 نصب شده است . انواع 206 های دنده ای و اتوماتیک سخت افزار مشابهی دارند و در پیکربندی نرم افزار متفاوت هستند .

  7. بلوک کامل ای بی اس (ABS) ایرانخودرویی (پژو 405) موتور کوتاه ، برند BOSCH

    از جمله بلوک های (مجموعه یونیت الکترونیکی + پمپ روغن + بلوک تقسیم روغن) ABS نصب شده بر روی برخی 405 های بعد از 91 این مدل است که معمولا با براکت فلزی عرضه می کنیم . این محصول با کمی تفاوت در اندازه لوله های روغن در محصولات سایپا هم نصب شده است . توجه داشته باشید که ای بی اس های بوش با شماره فنی دیگر جایگزین این قطعه نیستند .
  8. یونیت کنترل موتور، ایسیو لیفان 520 ، برند Vagon

    خودرو لیفان 520 دو نوع ایسیو یا واحد کنترل موتور دارد که نوع اول آن این محصول می شود که به C1 معروف است . شماره فنی آن LBA3612100C1 می باشد . این ای سی یو با با چهار رقم آخر شماره شاسی با یونیت ایموبیلایزر نو یا خام شده به راحتی تعریف کلید می شود .
  9. صفحه نمایش (نود MFD) پژو ۲۰۶ تیپ ۲، برند سازه پویش

    صفحه نمایش ۲۰۶ تیپ ۲ که در محل وسط روی داشبورد نصب شده است ، دو برند دارد . این برند سازه پویش است . وظایفی نظیر کامپوتر سفری ، ساعت و تاریخ و اطلاعات باز ماندن درب ها در این صفحه نمایش ، به راننده و سرنشین نمایش داده می شود . این قطعه در ۲۰۶ تیپ ۵ متفاوت است .
  10. یونیت کنترل موتور، ایسیو ME7.4.4 پژو پارس ، برند BOSCH

    یونیت کنترل موتور پژو پارس (دنده ای یا اتوماتیک) با موتور TU5 ، ایسیو بوش ME7.4.4 است که کنترل موتور و سیستم سوخت رسانی را دراین خودرو بر عهده دارد . توجه به برنامه و نوع پدال گاز 4 سیم یا 6 سیم در این ECU برای پروگرامینگ این قطعه باید مورد توجه باشد .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 81 تا 90 از مجموع 152 تا