تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 11 تا 20 از مجموع 152 تا

  1. زیمنس شبکه برد بلند

    ایسیو زیمنس شبکه ( فلشدار ) برد بلند قابل استفاده روی محصولات سایپا ( پراید ، تیبا ، ساینا ، کوئیک ) و ایرانخودرو ( 405 ، سمند ، 206 ، پارس ) مدل های 92 به بعد
  2. واحد کنترل گاز، ایسیو سمند یک سوکت کور ، زیمنس

    ایسیو زیمنس گاز سمند سه کانکتور دارد که یک سوکت ان مسدود است . این قطعه جایگزین دیگری ندارد .
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو S2000PL4-LC پژو 405 ، برند Valeo

    در پژو 405 موتور XU7 تولیدی سال های 85 تا 90 در برخی موارد سیستم سوخت رسانی Valeo با ایسیو با مشخصه والئو LC (با سیستم ضد سرقت و بدون آن) نصب شده است . این محصول در وضعیت استوک (دست دوم) قرار دارد . نوع آکبند آن کمی کم یاب است . اگر داشتن سیستم ضد سرقت برای شما اهمیت دارد قبل از سفارش آن را گزارش کنید . این ECU ممکن است در پژو دوگانه سوز به همراه یک یونیت کنترل گاز دیگر نصب شده باشد .
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو پراید (شبکه CGE)، برند کروز

    در خودرو پراید بالای مدل 92 ایسیو زیمنس شبکه (ارتباط بین ECU و پنل آمپر CAN) می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 پشتیبانی می کنند . در نظر داشته باشید که ای سی یو های مدل زیمنس قدیمی تر جایگزین این قطعه نیست .
  5. یونیت کنترل موتور، ایسیو وانت مزدا 2000 ، برند MITSUBISHI

    در خودرو وانت مزدا 2000 موتور بنزینی تولیدی پروه بهمن زیر مدل 87 کنترل سوخت رسانی و احتراق در موتور بر عهده این قطعه از تولیدات شرکت میتسوبیسی ژاپن است . این قطعه در بین تعمیرکارن به ایسیو مزدا وانت قاب پلاستیکی نیز معروف است .
  6. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو 405 بایفیول (دوگانه)، برند Continental

    در خودرو پژو 405 دوگانه سوز شرکتی بعد از 1387 ایسیو گاز و بنزین در هم ادغام شد و واحد کنترل موتور بایفیول ایجاد شد . این ECU روی خودروهای دیگر با برنامه ریزی مجدد قابل نصب است .
  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو(ECU) نیسان زامیاد دیزل ، برند Bosch

    در خودرو نیسان زامیاد دیزلی کنترل سوخت رسانی و احتراق در موتور دیزل بر عهده این قطعه از تولیدات BOSCH با شماره فنی EDC16C39 است . این قطعه را می توان با محدودیت ساعات ۹۰ تا ۱۱۰ یا بدون محدودیت سرعت برنامه ریزی کرد .
  8. یونیت کنترل موتور، ایسیو ساژم S2000PL4-PK پژو RD ، برند ساژم

    در پژو RD تولیدی سال های 84 تا 90 در برخی موارد سیستم سوخت رسانی ساژم با ایسیو با مشخصه RD نصب شده است . این محصول در وضعیت استوک (دست دوم) قرار دارد . نوع آکبند آن کمی کم یاب است . این ECU ممکن است در پیکان وانت یا ROA تک سوز یا دوگانه به همراه یک یونیت کنترل گاز دیگر نیز نصب شده باشد . برخی تعمیرکاران به این ایسیو والئو RD نیز می گویند
  9. بلوک کامل ای بی اس (ABS) موتور طوسی پژو پارس ، برند YOUFIN (یوفین)

    بلوک ترمز ضد قفل یا ABS برند Ufin (یوفین) با موتور طوسی رنگ . این یونیت و بلوک ABS در برخی دستگاه های عیب یاب در منوی Bosch طبقه بندی شده اند . علاوه بر خودروی پژو پارس ، ایرانخودرو این بلوک ABS را روی دیگر تولیدات خود نیز نصب کرده است .
  10. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو روآ ، برند Siemens

    در خودرو پژو روآ تک سوز و دوگانه (با ایسیو گاز مستقل) بعد از 1384 تا 1390 از این ECU استفاده شده است . محل نصب این ای سی یو درون محفظه موتور کنار موتور برف پاککن است .
تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 11 تا 20 از مجموع 152 تا