تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 1 تا 10 از مجموع 152 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴
  5. ۵
  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو دلفی خودرو لیفان X60 دنده ای

    ای سی یو موتور یا کامپیوتر کنترل کننده سیستم سوخت رسانی خودرو لیفان X60 دنده ای و اتوماتیک (نیاز به برنامه ریزی مجدد) .
  2. یونیت کنترل موتور، ایسیو بوش ME7.4.9 سمند بنزینی EF7

    ECU بوش ME7.4.9 که به بوش EF7 نیز معروف است در خودروهای با موتور EF7 به خصوص در سمند نصب شده است . نوع دوگانه سوز این خودرو با همین ECU نیز تولید شده که البته دامپ یا نرم افزار آنها با هم تفاوت دارد . توجه داشته باشید که براکت فلزی پشت ایسیو ممکن است همراه با این قطعه عرضه نشود . این ای سی یو در سمند های با سیستم برق ماکس و اکوماکس و اس ام اس قابل نصب و پیکبندی است . این قطعه بین تعمیرکاران به بوش EF7 یا بوش 749 یا بوش موتور ملی نیز معروف است .
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو ME7 برلیانس H330 کلاج برقی ، برند Bosch

    خودرو برلیانس H330 با گیربکس 5 سرعته (کلاج برقی) و موتور 1.5 لیتری با این ECU کنترل می شود . این قطعه در مدل H230 کلاج برقی نیز به کار رفته است . این ای سی یو در انواع دیگر برلیانس با تغییرات مختصری در سخت افزار و البته به صورت کامل در نرم افزار هم استفاده شده است .
  4. یونیت الکترونیکی ای بی اس (ABS) (موتور طوسی کوتاه) ساینا، برند Bosch

    بلوک ABS یا مدولاتور ABS برند بوش در محصولات سایپا (تولیدات تولیدات بعد از 96) این یونیت و بلوک ABS بوده است . توجه داشته باشید که محصولات مشابه در تولیدات ایرانخودرو با این قطعه تفاوت دارد .
  5. یونیت کنترل موتور، ایسیو گیربکس (TCU) L90 برند کانتیننتال

    ECU گیربکس که با نام TCU نیز شناخته می شود . ایسیو گیربکس های ال 90 در گذشته با برند vdo تولید میشده که بعد ها شرکت زیمنس امتیاز آن را خرید و با برند کانتیننتال روانه بازار کرد. قاب پشت این مدل TCU به صورت پرسی است و نه پیچی.این قطعه جایگزین دیگری ندارد . این قطعه جایگذین دیگری ندارد .
  6. یونیت کنترل موتور، ایسیو ساژم SL96 پژو 405

    ای سی یو پژو405 تک سوز مدل های 80 تا 82 با موتور XU7 سازم SL96 تک سوکت است . این ECU را میتوان بر روی پژو پرشیا و سمند هم مدل با همین ایسیو نصب کرد .
  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو بوش ME7.4.5 پژو 207 فرانسوی

    یونیت کنترل موتور پژو 207 (دنده ای یا اتوماتیک) فرانسوی ، ایسیو بوش ME7.4.5 است که کنترل موتور و سیستم سوخت رسانی را دراین خودرو بر عهده دارد . این قطعه با ECU بوش ME7.4.5 خودرو 206 از نظر سخت افزاری یکسان است اما برنامه نرم افزاری آنها با هم تفاوت دارد .
  8. یونیت کنترل موتور، ایسیو خودرو رانا TU5 ، برند کروز

    ایسیو رانا موتور TU5 در مدل های بالای 92 که سیستم برق خودرو اکوماکس کروز دارند در برخی موارد این یونیت کنترل نصب شده است . جایگزین این قطعه نمی توان از ایسیو های زیمنس معمولی استفاده کرد . توجه داشته باشید ایسیو زیمنس شبکه یعنی این قطعه بین تعمیرکاران و برخی قطعه فروشان به زیمنس شبکه برد بلند یا برد قدیم شبکه یا CEF معروف است .
  9. واحد کنترل گاز، ایسیو وانت مزدا دوگانه، برند BRC

    یکی از ECU های کنترل سوخت گاز در خودرو مزدا وانت دوگانه گاز و بنزین ، ایسیو گاز BRC است . این قطعه با دیگر ایسیو های گاز مزدا نظیر OMVL قابل جایگذاری نیست .
تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 1 تا 10 از مجموع 152 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴
  5. ۵