تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 51 تا 60 از مجموع 152 تا

  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو ساژم S2000PL4-PK پژو ROA، برند ساژم

    این محصولی که عکسشو داری میبینی در تولیدی پژوهای روآ(ROA) بین سال های 84 تا 90تو برخی موارد سیستم سوخت رسانی برند ساژم با ایسیو مشخصه ی روآ نصب شده این محصول تو وضعیت استوک یا دست دوم قرار داره که البته اینم بگم که نوع آکبندش یکم کمیابه . این ایسیو ممکنه تو پیکان وانت یا پژو RD تک سوز یا دوگانه سوز به همراه یه دونه یونیت کنترل گاز دیگه نصب شده باشه که بعضی تعمیرکارا بهش ایسیو والِئو ROA هم میگن.
  2. بلوک کامل ای بی اس (ABS) موتور طوسی پژو 405 ، برند YOUFIN (یوفین)

    بلوک ترمز ضد قفل یا ABS برند Ufin (یوفین) با موتور طوسی رنگ . این یونیت و بلوک ABS در برخی دستگاه های عیب یاب در منوی Bosch طبقه بندی شده اند . علاوه بر خودروی پژو 405 ، ایرانخودرو این بلوک ABS را روی دیگر تولیدات خود نیز نصب کرده است .
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو بوش ME17 پژو 207 ، برند BOSCH

    هموطن سلام . پژو 207 مدل های 1394 به بعد چند مدل کامپیوتر دارن که این ایسیو یا همون کامپیوتر me17 (ام ای 17) هم روشون نصب شده . عکس ها رو با دقت ببین تا خیالت راحت بشه جای درستی اومدی .. این قطعه برای شرکت بوش هستش و کیفیتش خوبه . الانم اگه قیمت رو می بینی یعنی توی انبار داریمش . پس اگر سوالی در باره اش داری میتونی بخش مشخصات فنی رو یه نگا بندازی یا زنگ بزنی بپرسی از ما یا اگر نه که برو برای خرید ایشالله .
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو پیکان وانت S2000-11 , برند CAPITAL

    ایسیو S2000-11 کاپیتال که طرحی از روی ساژم‌ S2000-11 است . این ECU بروی خودرو پیکان وانت از 1384 تا 1385 نصب می شد
  5. یونیت کنترل موتور، ایسیو مزدا 2000(دوگانه سوز) ، برند Siemens

    در خودرو مزدا وانت 2000 دوگانه سوز بعد از 1387 از این ECU استفاده شده است . سخت افزار و دامپ این قطعه دوگانه است . دقت داشته باشید ایسیو تک سوز خودروی دیگر را نمی توان جایگزین این ای سی یو کرد . این ECU روی خودروهای دیگر دوگانه سوز با EMS زیمنس بایفیول با برنامه ریزی مجدد قابل نصب است .
  6. یونیت کنترل گیربکس (TCU) پژو 206 ، برند Continental

    ECU گیربکس که با نام TCU نیز شناخته می شود . در پژو 206 های فرانسوی دو مدل است که یک مدل آن همین قطعه محصول شرکت کنتیننتال است . قاب پشت ین مدل TCU با به صورت پرسی است و نه پیچی . سخت افزار و نرم افزار این محصول با ایسیو گیربکس پژو پارس اتومات متفاوت است .
  7. یونیت کنترل موتور ، ایسیو ماکسیما ، برند HITACHI

    در خودرو نیسان ماکسیما دنده ای و اتوماتیک واحد کنترل موتور این قطعه است . خودرو ماکسیما اتومات و دنده ای سخت افزار یکسانی دارند ولی نرم افزار آنها یکسان نیست . عمده ایراد شایع این ECU آسیب سخت افزاری در بخش راه انداز کویل و نیز میکروکنترل آن می باشد .
  8. یونیت کنترل موتور، ایسیو بوش ME7.4.9 دنا توربو

    ای سی یو بوش ME7.4.9 کنترل سوخت رسانی در موتور EF7 خودرو دنا پلاس و دنا معمولی را برعهده دارد . این قطعه برای نصب روی خودروهای مذکور و نیز سمند و سورن با سیستم های برق مختلف نیاز به برنامه ریزی دارد . این قطعه بین تعمیرکاران به بوش EF7 یا بوش 749 یا بوش موتور ملی نیز معروف است .
  9. یونیت کنترل موتور، ایسیو پیکان وانت CIM تکسوز، برند کروز

    ECU زیمنس در پیکان وانت های بعد از 1393 با پشتیبانی از انتقال اطلاعات سریال CAN جهت تبادل اطلاعات با پنل آمپر و ABS به روزرسانی شده اند . مدل های معمولی (مدل پایین تر ) ایسیو زیمنس قابل جایگذاری با این ای سی یو نیست . ممکن است این قطعه با کارتن شرکتی و یا بسته بندی ECU-BANK ارسال شود .
  10. یونیت کنترل موتور، ایسیو آریو دنده ای ، برند BMD

    ایسیو یا واحد کنترل موتور در خودرو آریو Z300 یا زوتی با گیربکس معمولی این قطعه است . ایسیو BMD آریو قابل جاگذاری با ای سی یو های دیگر همین برند نیست . این قطعه بر روی خودرو باید تعریف کلید شود .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 51 تا 60 از مجموع 152 تا