تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 41 تا 50 از مجموع 152 تا

  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو سمند XU7 تکسوز ، برند کروز

    ایسیو سمند موتور معمولی یا XU7 (و نه EF7) در مدل های بالای 92 در برخی موارد این یونیت کنترل نصب شده است . جایگزین این قطعه نمی توان از ایسیو های زیمنس معمولی اسفاده کرد . توجه داشته باشید ایسیو زیمنس شبکه یعنی این قطعه بین تعمیرکاران و برخی قطعه فروشان به زیمنس شبکه برد ;کوتاه یا CGE معروف است .
  2. یونیت کنترل موتور، ایسیو چانگان اتومات ، برند Bosch

    واحد کنترل موتور یا ایسیو در خودور چانگان در ایران دو مدل است که یک نوع آن بوش ME17 یا ME7 همین قطعه است . این ایسیو دارای دو سوکت نری بر روی خود است . این قطعه در خودرو چانگان داخل محفظه موتور سمت مخالف باتری نصب می شود .
  3. واحد کنترل موتور خودرو وینگل ، برند DELPHI

    واحد کنترل موتور خودرو وینگل (وینگل ۳ و ۵) به شماره سفارش MT20U2 همین قطعه است . لازم به ذکر است که سوکت تطبیق شماره فنی قطعه شما با قطعه موجود در سایت باید انجام شود . ای سی یو کاپرا سوکت مشکی جایگزین این قطعه نیست . این قطعه دارای سیستم ضد سرقت میباشد
  4. یونیت کنترل گاز، ایسیو ساکس 500 پژو 405 دوگانه ، برند RSK

    ایسیو گاز SAX500 برند RSK در کنار ای سی یو بنزین والئو CNG در پژو 405 دوگانه شرکتی مدل های 86 تا 89 نصب شده اند . این قطعه با برندهای اصلی والئو و ایرانی PSA نیز عرضه می شود .
  5. یونیت کنترل موتور ایسیو پیکان وانت دوگانه سوز ، برند کروز

    پیکان وانت های دوگانه بعد از مدل 93 که دارای استاندارد آلایندگی Euro4 هستند فقط از ایسیو زیمنس با پشتیبانی شبکه استفاده می کنند . توجه داشته باشید زیمنس های معمولی قابل جایگزینی با این ایسیو نیست .
  6. یونیت کنترل موتور، ایسیو وانت (دیار خودرو) MOTRONIC

    در خودرو وانت (تک و دوکابین )تولیدی شرکت دیار خودرو ، سیستم سوخت رسانی و کنترل موتور بر عهده ایسیو با شماره فنی GW491QE بر عهده دارد . مدل های متفرقه این محصول کارایی چندانی ندارند . این برند اصلی می باشد .
  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو نیسان زامیاد بنزینی و دوگانه ، برند Bosch

    در خودرو نیسان زامیاد بنزینی و نیز دوگانه زیر مدل 91 کنترل سوخت رسانی و احتراق در موتور بر عهده این قطعه از تولیدات BOSCH با شماره فنی 0261201348 است . این قطعه در نیسان وانت های دوگانه همراه با یکی از سه مدل ECU گاز شهاب ، لواتو یا غرب استیل نصب می شده است . این قطعه به بوش 7.9.7.1 یا اختصارا 7971 نیسان بنزینی نیز معروف است .
  8. یونیت کنترل موتور، ایسیو دلفی خودرو لیفان 620 1800cc

    ای سی یو موتور یا کامپیوتر کنترل کننده سیستم سوخت رسانی خودرو لیفان 620 1800cc دنده ای این ایسیو است . در نظر داشته باشید که این قطعه مشابه واحد کنترل موتور خودرو x60 است و هیچ جایگزینی جز آن ندارد . این قطعه محصول شرکت Delphi بوده و درجه کیفی متفاوتی در بازار دارد .
  9. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو 405 دوگانه ، برند SSAT

    ایسیو SSAT پژو 405 با موتور XU7 دوگانه شرکتی با EMS اسست در برخی مدل های بعد از ۱۳۸۹ نصب شده است . این ای سی یو بر روی پژو پارس دوگانه با موتور XU7 هم نصب شده است.
  10. یونیت کنترل موتور ، ایسیو ساژم S2000PL4-PK پیکان وانت ، برند ساژم

    در پیکان وانت تولیدی سال های 84 تا 90 در برخی موارد سیستم سوخت رسانی ساژم با ایسیو با مشخصه PK نصب شده است . این محصول در وضعیت استوک (دست دوم) قرار دارد . نوع آکبند آن کمی کم یاب است . این ECU ممکن است در پژو RD یا ROA تک سوز یا دوگانه به همراه یک یونیت کنترل گاز دیگر نیز نصب شده باشد . برخی تعمیرکاران به این ایسیو والئو پیکانی نیز می گویند
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 41 تا 50 از مجموع 152 تا