تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 31 تا 40 از مجموع 152 تا

  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو S2000PL4-LC پژو 405 ، برند Valeo

    در پژو 405 موتور XU7 تولیدی سال های 85 تا 90 در برخی موارد سیستم سوخت رسانی Valeo با ایسیو با مشخصه والئو LC (با سیستم ضد سرقت و بدون آن) نصب شده است . این محصول در وضعیت استوک (دست دوم) قرار دارد . نوع آکبند آن کمی کم یاب است . اگر داشتن سیستم ضد سرقت برای شما اهمیت دارد قبل از سفارش آن را گزارش کنید . این ECU ممکن است در پژو دوگانه سوز به همراه یک یونیت کنترل گاز دیگر نصب شده باشد .
  2. یونیت کنترل موتور، ایسیو پراید (شبکه CGE)، برند کروز

    در خودرو پراید بالای مدل 92 ایسیو زیمنس شبکه (ارتباط بین ECU و پنل آمپر CAN) می باشد و از استاندارد آلایندگی یورو 4 پشتیبانی می کنند . در نظر داشته باشید که ای سی یو های مدل زیمنس قدیمی تر جایگزین این قطعه نیست .
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو وانت مزدا 2000 ، برند MITSUBISHI

    در خودرو وانت مزدا 2000 موتور بنزینی تولیدی پروه بهمن زیر مدل 87 کنترل سوخت رسانی و احتراق در موتور بر عهده این قطعه از تولیدات شرکت میتسوبیسی ژاپن است . این قطعه در بین تعمیرکارن به ایسیو مزدا وانت قاب پلاستیکی نیز معروف است .
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو 405 بایفیول (دوگانه)، برند Continental

    در خودرو پژو 405 دوگانه سوز شرکتی بعد از 1387 ایسیو گاز و بنزین در هم ادغام شد و واحد کنترل موتور بایفیول ایجاد شد . این ECU روی خودروهای دیگر با برنامه ریزی مجدد قابل نصب است .
  5. یونیت کنترل موتور، ایسیو(ECU) نیسان زامیاد دیزل ، برند Bosch

    در خودرو نیسان زامیاد دیزلی کنترل سوخت رسانی و احتراق در موتور دیزل بر عهده این قطعه از تولیدات BOSCH با شماره فنی EDC16C39 است . این قطعه را می توان با محدودیت ساعات ۹۰ تا ۱۱۰ یا بدون محدودیت سرعت برنامه ریزی کرد .
  6. یونیت کنترل موتور، ایسیو ساژم S2000PL4-PK پژو RD ، برند ساژم

    در پژو RD تولیدی سال های 84 تا 90 در برخی موارد سیستم سوخت رسانی ساژم با ایسیو با مشخصه RD نصب شده است . این محصول در وضعیت استوک (دست دوم) قرار دارد . نوع آکبند آن کمی کم یاب است . این ECU ممکن است در پیکان وانت یا ROA تک سوز یا دوگانه به همراه یک یونیت کنترل گاز دیگر نیز نصب شده باشد . برخی تعمیرکاران به این ایسیو والئو RD نیز می گویند
  7. بلوک کامل ای بی اس (ABS) موتور طوسی پژو پارس ، برند YOUFIN (یوفین)

    بلوک ترمز ضد قفل یا ABS برند Ufin (یوفین) با موتور طوسی رنگ . این یونیت و بلوک ABS در برخی دستگاه های عیب یاب در منوی Bosch طبقه بندی شده اند . علاوه بر خودروی پژو پارس ، ایرانخودرو این بلوک ABS را روی دیگر تولیدات خود نیز نصب کرده است .
  8. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو روآ ، برند Siemens

    در خودرو پژو روآ تک سوز و دوگانه (با ایسیو گاز مستقل) بعد از 1384 تا 1390 از این ECU استفاده شده است . محل نصب این ای سی یو درون محفظه موتور کنار موتور برف پاککن است .
  9. یونیت کنترل موتور، ایسیو بایفیول (دوگانه) پژو پارس ، برند Continental

    در خودرو پژو پارس دوگانه سوز شرکتی بعد از 1387 ایسیو گاز و بنزین در هم ادغام شد و واحد کنترل موتور بایفیول ایجاد شد . این ECU روی خودروهای دیگر با برنامه ریزی مجدد قابل نصب است .
  10. یونیت کنترل موتور، ایسیو مزدا 2000 (تک سوز) ، برند Siemens

    در خودرو مزدا وانت 2000 تک سوز بعد از 1387 از این ECU استفاده شده است . سخت افزار این قطعه دوگانه است ولی برنامه یا دامپ تک سوز برای این خودرو لازم دارد .. دقت داشته باشید ایسیو تک سوز خودروی دیگر را نمی توان جایگزین این ای سی یو کرد . این ECU روی خودروهای دیگر با برنامه ریزی مجدد قابل نصب است .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 31 تا 40 از مجموع 152 تا