تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 21 تا 30 از مجموع 152 تا

  1. نود EBCM (کنترل تجهیزات جلو خودرو و بدنه) پژو 207 ایران، برند سازه پویش

    در سیستم برق مالتی شرکت سازه پویش (با نود جلو) که بر روی پژو 207 و برخی خودروهای شرکت ایرانخودرو نصب شده ، نود EBCM یا نود جلو کنترل تجهیزات برقی جلوی خودرو را بر عهده دارد . این نود دو کانکتور طوسی و مشکی دارد و هیچ جایگزین دیگری ندارد .
  2. یونیت کنترل موتور، ایسیو EZU دنا EF7 ، برند Crouse

    سخت افزار این مدل از ایسیو که به EZU معروف است مشابه برند Continental است و بدنه تفاوت کرده است . امکان تبدیل این سخت افزار به نوع اتومات یا خودروی غیر از EF7 وجود ندارد (فعلا). بسته بندی این محصول در کارتن شرکتی کروز و یا ایساکو ممکن است باشد . توجه داشته باشید ایموبیلایزر این برند با کانتیننتال فرق دارد . برای خرید این محصول برای خودروهای دیگر با ما در تماس باشید .
  3. یونیت کنترل موتور ، ایسیو خودرو mvmx22 ، برند magneti marelli

    ECU یا واحد کنترل موتور خودرو MVM X22 محصول شرکت مگنتی مارلی است و جایگزین دیگری ندارد . میکروکنترلر مورد استفاده در این ایسیو از خانواده SPC شرکت ST می باشد . باز کردن درب این ایسیو برای تعمیر کار دشواری است و تجربه کافی لازم دارد . این ECU دامپ بی کد ندارد و باید کلید برای آن تعریف شود تا موتور را استارت کند .
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو MAW پژو 206 تیپ 2 ، برند غرب استیل

    ای سی یو یا واحد کنترل موتور در برخی پژو 206 های تیپ دو با موتور TU3 بعد از 1395 از سیستم سوخت رسانی و کنترل موتور شرکت غرب استیل با همین ایسیو MAW استفاده کرده است . کد فنی EM1002 در تولیدات جدید قابلیت دانلود و ویرایش برنامه را دارند .
  5. یونیت کنترل موتور، ایسیو S2000PL4-SLC پژو پارس ، برند Valeo

    در پژو پارس موتور XU7 تولیدی سال های 85 تا 90 در برخی موارد سیستم سوخت رسانی Valeo با ایسیو با مشخصه والئو SLC (با سیستم ضد سرقت و بدون آن) نصب شده است . این محصول در وضعیت استوک (دست دوم) قرار دارد . نوع آکبند آن کمی کم یاب است . اگر داشتن سیستم ضد سرقت برای شما اهمیت دارد قبل از سفارش آن را گزارش کنید . این ECU ممکن است در پژو دوگانه سوز به همراه یک یونیت کنترل گاز دیگر نصب شده باشد .
  6. بلوک کامل ای بی اس (ABS) موتور طوسی سمند ، برند YOUFIN (یوفین)

    بلوک ترمز ضد قفل یا ABS برند Ufin (یوفین) با موتور طوسی رنگ . این یونیت و بلوک ABS در برخی دستگاه های عیب یاب در منوی Bosch طبقه بندی شده اند . علاوه بر خودروی سمند . ایرانخودرو این بلوک ABS را روی دیگر تولیدات خود نیز نصب کرده است .
  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو پارس بنزینی ، برند SSAT

    ایسیو SSAT پژو پارس با موتور XU7 بنزینی شرکتی با EMS اسست در برخی مدل های بعد از ۱۳۸۹ نصب شده است . این ایسیو بدون حافظه خارجی است یا اصطلاحا Noflash است . این ای سی یو بر روی پژو 405 بنزینی با موتور XU7 هم نصب شده است.
  8. بلوک کامل ای بی اس (ABS) موتور طوسی پراید ، برند YOUFIN (یوفین)

    بلوک ترمز ضد قفل یا ABS برند Ufin (یوفین) با موتور طوسی رنگ . این یونیت و بلوک ABS در برخی دستگاه های عیب یاب در منوی Bosch طبقه بندی شده اند .
  9. یونیت کنترل موتور، ایسیو(ECU) پژو پارس دوگانه ،برند SSAT

    ایسیو SSAT پژو پارس XU7 دوگانه شرکتی با EMS اسست در برخی مدل های بعد از ۱۳۸۹ نصب شده است . این ای سی یو بر روی پژو ۴۰۵ دوگانه با موتور XU7 هم نصب شده است.
  10. یونیت کنترل موتور، ایسیو ساژم S2000-11-PK پژو RD، برند ساژم

    در پژو RD ی سال های 84 تا 90 در برخی موارد سیستم سوخت رسانی ساژم با ایسیو با مشخصه RD نصب شده است . این محصول در وضعیت استوک (دست دوم) قرار دارد . نوع آکبند آن کمی کم یاب است . این ECU ممکن است در پیکان یا ROA تک سوز یا دوگانه به همراه یک یونیت کنترل گاز دیگر نیز نصب شده باشد . برخی تعمیرکاران به این ایسیو ساژم 11 پیکانی نیز می گویند
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 21 تا 30 از مجموع 152 تا