تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 1 تا 10 از مجموع 72 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴
  5. ۵
  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو آریو دنده ای ، برند BMD

    ایسیو یا واحد کنترل موتور در خودرو آریو Z300 یا زوتی با گیربکس معمولی این قطعه است . ایسیو BMD آریو قابل جاگذاری با ای سی یو های دیگر همین برند نیست . این قطعه بر روی خودرو باید تعریف کلید شود .
  2. نود FN (نود جلو) سورن مالتی پلکس ماکس کروز ، برند Continental

    نود جلو یا Front Node (FN) در خودرو سمند با سیستم ماکس شرکت کروز با توجه به فرامینی که از سوی نود CCN (غیر مستقیم از سوی راننده) دریافت می کند ، تجهیزات جلوی خودرو (لامپ ها و برف پاککن ... ) را راه اندازی می کند . این نود با نود FN سیستم SMS تفاوت دارد و جایگذاری نمی شود .
  3. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) پراید (X100) ، برند BWI

    در خودرو تیبا بعد از 94 این واحد کنترل ABS یا مدولاتور ای بی اس نصب شده است . ابن بلوک مدل SBWM به ABS سوکت جلو نیز معروف است چرا که برخلاف مدل های ماندو سوکت آن روی قطعه است . عمده خرابی این قطعه یونیت الکترونیک آن بوده است . این بلوک ABS بر روی خودورهای دیگر شرکت سایپا (X100 , X200)نیز نصب شده است .
  4. واحد کنترل موتور ،ایسیو لیفان 620 1600cc ، برند Vagon

    واحد کنترل موتور یا ایسیو در خودرو لیفان 620 با موتور 1600 سی سی این قطعه از شرکت واگون است . در نظر داشته باشید که این ECU با ایسیو موتور لیفان 620 1800 تفاوت دارد . این قطعه با سیستم ضد سرقت خودرو باید ست شود .
  5. یونیت کنترل موتور، ایسیو پراید ایمودار ، برند Valeo

    ایسیو والئو پراید کنترل موتور و سیستم سوخت رسانی برخی پراید های 84 تا 87 را بر عهده داشتند . پراید های با این ای سی یو ممکن است تک سوز یا دوگانه سوز (با ایسیو گاز جدا) باشند .
  6. بلوک کامل ای بی اس (ABS) تیبا BXS ، برند BXS

    در برخی از خودروهای تیبا تولیدی بعد از 98 کامپیوتر کنترل کننده ABS (اصطلاحا یونیت ABS) به همراه بلوک هیدرولیکی و موتور یا پمپ ABS از برند BXS استفاده شده است . توجه داشته باشید که بلوک های BXS دیگر محصولات سایپا با این محصول که برای تیبا است تفاوت دارد . عمده خرابی این یونیت ABS در بخش یونیت الکترونیکی گزارش شده است .
  7. فنر ساعتی ایربگ (رابط چرخشی) پژو 405 ، برند کروز

    اتصال الکتریکی چاشنی کیسه هوای راننده به یونیت ایربگ بر روی فرمان فنر ساعتی یا را رابط چرخشی (رابط هرزگرد و سوئیچ چرخشی نیز خوانده می شود) این قطعه می باشد . این قطعه فقط حامل سیگنال دوسیمه ایربگ است و نوار بوق ندارد . برای مشاهده جزئیات به تصاویر محصول دقت کنید .
  8. بلوک کامل ای بی اس (ABS) ایرانخودرویی (پژو 405) موتور کوتاه ، برند BOSCH

    از جمله بلوک های (مجموعه یونیت الکترونیکی + پمپ روغن + بلوک تقسیم روغن) ABS نصب شده بر روی برخی 405 های بعد از 91 این مدل است که معمولا با براکت فلزی عرضه می کنیم . این محصول با کمی تفاوت در اندازه لوله های روغن در محصولات سایپا هم نصب شده است . توجه داشته باشید که ای بی اس های بوش با شماره فنی دیگر جایگزین این قطعه نیستند .
  9. یونیت کنترل گیربکس (TCU) پژو 206 ، برند Continental

    ECU گیربکس که با نام TCU نیز شناخته می شود . در پژو 206 های فرانسوی دو مدل است که یک مدل آن همین قطعه محصول شرکت کنتیننتال است . قاب پشت ین مدل TCU با به صورت پرسی است و نه پیچی . سخت افزار و نرم افزار این محصول با ایسیو گیربکس پژو پارس اتومات متفاوت است .
تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 1 تا 10 از مجموع 72 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴
  5. ۵