تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 11 تا 20 از مجموع 40 تا

  1. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) تیبا (X100) ، برند BWI

    در خودرو تیبا بعد از 94 این واحد کنترل ABS یا مدولاتور ای بی اس نصب شده است . ابن بلوک مدل SBWM به ABS سوکت جلو نیز معروف است چرا که برخلاف مدل های ماندو سوکت آن روی قطعه است . عمده خرابی این قطعه یونیت الکترونیک آن بوده است . این بلوک ABS بر روی خودورهای دیگر شرکت سایپا (X100 , X200)نیز نصب شده است .
  2. یونیت الکترونیکی بوش (موتور طوسی کوتاه) پژو 405، برند Bosch

    واحد الکترونیکی یعنی بخش الکترونیکی بلوک ABS بوش موتور طوسی (کمی کوتاه تر از برند ماندو 60 و 80)بر روی پژو مدل های 89 تا 93 تولید ایرانخودرو نصب شده است . وظیفه دریافت فرامین از سوی ecu و نهایتا راننده ، برای کنترل سیستم ترمز خودرو و نیز دریافت سیگنال از سنسورهای abs و کنترل پمپ و شیریرقی های روغن و ... برعهده این یونیت الکترونیکی است . این یونیت الکترونیکی فقط بر روی بلوک هیدرولیکی و پمپ بوش موتور کوتاه طوسی قابل نصب است .
  3. بلوک کامل ای بی اس (ABS) خودرو L90 - ال90 ، برند Bosch

    بلوک کامل ABS که شامل واحد الکترونیکی + بخش هیدرولیکی و محل اتصال لوله های روغن + پمپ فشار می شود در خودرو ال90 همین بلوک می باشد . ابن قطعه جایگزین دیگری ندارد .
  4. بلوک کامل ای بی اس (ABS) پژو 207 - MK100 ، برند Teves

    در برخی از خودروهای پژو 207 تولیدی بعد از 98 به بعد کامپیوتر کنترل کننده ABS (اصطلاحا یونیت ABS) به همراه بلوک هیدرولیکی و موتور یا پمپ ABS از برند Ate و نوع MK100 استفاده شده است . توجه داشته باشید که MK100 پژو 206 با این محصول که برای پژو 207 است تفاوت دارد . عمده خرابی این یونیت ABS در بخش یونیت الکترونیکی گزارش شده است .
  5. بلوک کامل ای بی اس (ABS) پراید برند بلژیوم (Belgium)

    بلوک ABS یا مدولاتور ترمز ABS که تکیل شده است از یونیت الکترونیکی + بلوک هیدرولیکی + پمپ در برخی پراید ها (و البته محصولات ایرانخودرو با کمی تفاوت) مدل 89 تا 93 نصب شده است . عمده نقطعه ضعف این برند از بلوک ABS مربوط به بلوک هیدولیکی و پمپ روغن آن می شود که در بیشتر موارد تعمیر پذیر نیستند .
  6. بلوک کامل ای بی اس (MGH60 (ABS تیبا ، برند Mando

    واحد الکترونیکی mgh60 با شماره فنی ABSM247610 , ABSM247611 بر روی خودرو تیبا و برخی خودروهای دیگر تولید سایپا نصب شده است . وظیفه دریافت فرامین از سوی ecu و نهایتا راننده ، برای کنترل سیستم ترمز خودرو و نیز دریافت سیگنال از سنسورهای abs و کنترل پمپ و شیریرقی های روغن و ... برعهده این یونیت الکترونیکی است . ممکن استبراکت یا پایه نگدارنده بلوک abs داخل کارتن شرکتی نباشد .
  7. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) پژو رانا ، برند MOBIS

    واحد الکترونیکی MOBIS بر روی خودرو رانا و برخی خودروهای دیگر تولید ایرانخودرو نصب شده است . وظیفه دریافت فرامین از سوی ecu و نهایتا راننده ، برای کنترل سیستم ترمز خودرو و نیز دریافت سیگنال از سنسورهای abs و کنترل پمپ و شیریرقی های روغن و ... برعهده این یونیت الکترونیکی است . این یونیت را فقط بر روی بلوک و پمپ موبیس نصب کنید .
  8. یونیت الکترونیکی ای بی اس ABS-MK70 پژو 207 ، برند Teves

    واحد الکترونیکی MK70 بر روی خودرو 206 و 207 تولید ایرانخودرو ماقبل 91 نصب شده است . وظیفه دریافت فرامین از سوی ecu و نهایتا راننده ، برای کنترل سیستم ترمز خودرو و نیز دریافت سیگنال از سنسورهای abs و کنترل پمپ و شیریرقی های روغن و ... برعهده این یونیت الکترونیکی است . این یونیت الکترونیکی فقط بر روی بلوک هیدرولیکی و پمپ MK70 قابل نصب است .
  9. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) تیبا (X200) ، برند BWI

    در خودرو تیبا بعد از 95 این واحد کنترل ABS یا مدولاتور ای بی اس نصب شده است . ابن بلوک مدل BWI به ABS سوکت جلو نیز معروف است چرا که برخلاف مدل های ماندو سوکت آن روی قطعه است . عمده خرابی این قطعه یونیت الکترونیک آن بوده است . این بلوک ABS بر روی خودورهای دیگر شرکت سایپا از همین برند در خانواده X100 و X200 قابل نصب است .
  10. بلوک کامل ای بی اس (ABS) پژو 405 ، برند بلژیوم (Belgium)

    بلوک ABS یا مدولاتور ترمز ABS برند بلژیوم که تشکیل شده است از یونیت الکترونیکی + بلوک هیدرولیکی + پمپ در برخی پژو 405 ها (و البته محصولات سایپا با کمی تفاوت) مدل 92 به بعد نصب شده است . عمده نقطعه ضعف این برند از بلوک ABS مربوط به بلوک هیدولیکی و پمپ روغن آن می شود که در بیشتر موارد تعمیر پذیر نیستند . ممکن است این ABS با براکت یا بدون آن ارسال شود.
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 11 تا 20 از مجموع 40 تا