تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 31 تا 34 از مجموع 34 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴
  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو 405 بایفیول (دوگانه)، برند Continental

    در خودرو پژو 405 دوگانه سوز شرکتی بعد از 1387 ایسیو گاز و بنزین در هم ادغام شد و واحد کنترل موتور بایفیول ایجاد شد . این ECU روی خودروهای دیگر با برنامه ریزی مجدد قابل نصب است .
  2. یونیت اکترونیکی FAM - FCM ، نود جلو پژو 405 ، برند کروز

    نود FAM یا نود جلوی سیستم برق اکوماکس کروز بر روی برخی خودروهای پژو 405 بعد از 92 نصب شده است . این واحد الکترونیکی که با نود BCM در ارتباط است کنترل تجهیرات برقی جلوی خودرو نظیر نور بالا ، نور پایین ، مه شکن جلو ، عملکرد شیشه شور و برف پاک کن و ... را برعهده دارد .
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو S2000PL4-SLC پژو پارس ، برند Valeo

    در پژو پارس موتور XU7 تولیدی سال های 85 تا 90 در برخی موارد سیستم سوخت رسانی Valeo با ایسیو با مشخصه والئو SLC (با سیستم ضد سرقت و بدون آن) نصب شده است . این محصول در وضعیت استوک (دست دوم) قرار دارد . نوع آکبند آن کمی کم یاب است . اگر داشتن سیستم ضد سرقت برای شما اهمیت دارد قبل از سفارش آن را گزارش کنید . این ECU ممکن است در پژو دوگانه سوز به همراه یک یونیت کنترل گاز دیگر نصب شده باشد .
  4. فنر ساعتی ایربگ (رابط چرخشی) پژو 405 ، برند کروز

    اتصال الکتریکی چاشنی کیسه هوای راننده به یونیت ایربگ بر روی فرمان فنر ساعتی یا را رابط چرخشی (رابط هرزگرد و سوئیچ چرخشی نیز خوانده می شود) این قطعه می باشد . این قطعه فقط حامل سیگنال دوسیمه ایربگ است و نوار بوق ندارد . برای مشاهده جزئیات به تصاویر محصول دقت کنید .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 31 تا 34 از مجموع 34 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴