تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 21 تا 30 از مجموع 105 تا

  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو ME17 پژو 206 ، برند BOSCH

    ی سی یو بوش ME17.9.71 که روی برخی 206 های ایرانی بعد از 91 با موتور TU5 نصب شده است . انواع 206 های دنده ای و اتوماتیک سخت افزار مشابهی دارند و در پیکربندی نرم افزار متفاوت هستند .

  2. نود CCN (یونیت کنترل مرکزی) سیستم SMS سورن EF7

    نود مرکزی در سیستم برق مالتی پلکس SMS سازه پویش CCN است که بعد از 1395 بر روی برخی سورن ها با همین سیستم برق نصب شده است . این نود با نود CCN ماکس سمند های مدل 90 و 91 تفاوت دارد و قابل جایگذاری نیست . این یونیت الکترونیکی دو سوکت بزرگ دارد و داخل کابین زیر داشبورد سمت راننده نصب می شود .
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو EZU پژو 206 دنده ای ، برند Crouse

    سخت افزار این مدل از ایسیو Easy_U2.5 مشابه برند Continental است و بدنه تفاوت کرده است . امکان تبدیل این سخت افزار به نوع دنده ای وجود دارد . بسته بندی این محصول در کارتن شرکتی کروز ممکن است باشد . توجه داشته باشید ایموبیلایزر این برند با کانتیننتال فرق ندارد . برای خرید این محصول برای خودروهای دیگر با ما در تماس باشید .
  4. زیمنس شبکه برد بلند

    ایسیو زیمنس شبکه ( فلشدار ) برد بلند قابل استفاده روی محصولات سایپا ( پراید ، تیبا ، ساینا ، کوئیک ) و ایرانخودرو ( 405 ، سمند ، 206 ، پارس ) مدل های 92 به بعد
  5. یونیت الکترونیکی ایموبیلایزر (ضد سرقت) SSAT پژو 405

    یونیت ایموبیلایزر مدار واسط بین تگ سوئیچ کد شده و ایسیو موتور است . این یونیت ایمو مناسب برای خودرو پژو 405 با ای سی یو از همین برند (SSAT) تگ سوئیچ مخصوص SSAT ست می شود .
  6. واحد کنترل گاز، ایسیو نیسان وانت دوگانه ، MGH مدل 10002

    در برخی وانت سایپا یا وانت نیسان یا وانت زامیاد دوگانه مدل های زیر ۹۱ کنترل سیستم سوخت رسانی بنزین با ایسیو بوش 7.9.7.1 و کنترل سوخت رسانی گاز بر عهده ایسیو Mgh است . این قطعه را برخی به اسم ایسیو گاز غرب استیل و نیز ایسیو گاز MPD می شناسند . در نظر داشته باشید که مدل 10002 یعنی همین قطعه با مدل 10001 تفاوت دارد و جای هم قابل استفاده نیست .
  7. یونیت الکترونیکی ایموبیلایزر (ضد سرقت) CIM2 رانا، برند کروز

    یونیت های الکترونیکی ایموبیلایزر CIM2 تولیدی شرکت کروز در محصولات ایرانخودرو روی رانا با ECU زیمنس و موتور TU5 نصب شده است . این قطعه اطلاعات دریافتی از کلید راننده را در خود ذخیره کرده و سپس به ECU موتور ارسال می کند و در نهایت موتور اجازه روشن شدن خودرو را صادر می کند .
  8. یونیت ایموبیلایزر CAN سمند (برای ایسیو زیمنس)

    این یونیت ضد سرقت یا ایموبیلایزر همراه با ایسیو زیمنس VDO یا CONTINENTAL قدیم نصب می شود . این یونیت ایمو دارای حافظه داخلی برای ذخیره سازی کد سوئیچ است و با همان کد سوئیچ هم قابل خنثی سازی است . این یونیت ایموبیلایزر در خودروهای پراید و پزو 405 و پارس و سمند و پیکان وانت مورد اسفاده بوده است
  9. واحد کنترل گاز، ایسیو سمند لندی رنزو امگاز

    ایسیو گاز سمند برند Landirenzo OMEGAS در خودروهای سمند و ۴۰۵ و پارس دوگانه مورد استفاده قرار گرفته است . این قطعه برنامه اختصاصی سمند در خود دارد . این قطعه جایگزین دیگری ندارد .
  10. یونیت کنترل موتور، ایسیو ME17.9.71 پژو پارس ، برند BOSCH

    ECU یا واحد کنترل موتور در برخی پژو پارس های تولیدی بعد از 95 بوش ME17 می باشد . این ای سی یو با یونیت های بوش ME17 دنا و سمند متفاوت است و قابل جایگزینی است . برخی از این مدل از ME17 برای پژو پارس ممکن است براکت به همرا داشته باشد.شماره های فنی ایرانخودرو این محصول IK00779280 و IK00774180 میباشد .
تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 21 تا 30 از مجموع 105 تا