تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 1 تا 10 از مجموع 73 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴
  5. ۵
  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو ME17 پژو 206 ، برند BOSCH

    ی سی یو بوش ME17.9.71 که روی برخی 206 های ایرانی بعد از 91 با موتور TU5 نصب شده است . انواع 206 های دنده ای و اتوماتیک سخت افزار مشابهی دارند و در پیکربندی نرم افزار متفاوت هستند .

  2. یونیت کنترل موتور، ایسیو خودرو رانا TU5 ، برند کروز

    ایسیو رانا موتور TU5 در مدل های بالای 92 که سیستم برق خودرو اکوماکس کروز دارند در برخی موارد این یونیت کنترل نصب شده است . جایگزین این قطعه نمی توان از ایسیو های زیمنس معمولی استفاده کرد . توجه داشته باشید ایسیو زیمنس شبکه یعنی این قطعه بین تعمیرکاران و برخی قطعه فروشان به زیمنس شبکه برد بلند یا برد قدیم شبکه یا CEF معروف است .
  3. واحد کنترل گاز، ایسیو سمند یک سوکت کور ، زیمنس

    ایسیو زیمنس گاز سمند سه کانکتور دارد که یک سوکت ان مسدود است . این قطعه جایگزین دیگری ندارد .
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو سمند CGE-CBM ، برند کروز

    ایسیو سمند موتور معمولی یا XU7 (و نه EF7) در مدل های بالای 92 در برخی موارد این یونیت کنترل نصب شده است . جایگزین این قطعه نمی توان از ایسیو های زیمنس معمولی استفاده کرد . توجه داشته باشید ایسیو زیمنس شبکه یعنی این قطعه بین تعمیرکاران و برخی قطعه فروشان به زیمنس شبکه برد ;کوتاه یا CGE معروف است .
  5. زیمنس شبکه برد بلند

    ایسیو زیمنس شبکه ( فلشدار ) برد بلند قابل استفاده روی محصولات سایپا ( پراید ، تیبا ، ساینا ، کوئیک ) و ایرانخودرو ( 405 ، سمند ، 206 ، پارس ) مدل های 92 به بعد
  6. واحد کنترل گاز، ایسیو پژو ۴۰۵ LC02 برند RSK

    در برخی خودروهای پژو ۴۰۵ دوگانه مدل های ۸۵ تا ۸۷ ایسیو گاز لندی رنزو LC02 به همراه ایسیو بنزین والئو SLC نصب شد. این یونیت کنترل گاز برند RSK جایگزین ای سی یو گاز سابق است.
  7. یونیت کنترل موتور ، ایسیو زیمنس L90 اتومات ، برند Continental

    در خودرو تکسوز L90 با گیربکس اتوماتیک دو نوع واحد کنترل سوخت بنزین یا ECU به کار گرفته شده است .یک نوع آن که همین شماره فنی و سخت افزار است با ال90 دوگانه مشابه است . توجه داشته باشید این واحد کنترل موتور در حالت نو یا آکبند بدون برنامه است و باید با دستگاه مخصوص رنو (Clip) یا دیگر پروگرامر ها برنامه ریزی شود .
  8. یونیت کنترل موتور، ایسیو تیبا CGE ، برند کروز

    ECU زیمنس CGE خودرو تیبا و تیبا 2 یکی از انواع ای سی یو های نصب شده بر روی این خودرو است . این ایسیو در دو نوع با حافظه Flash خارجی و بدون حافظه خارجی عرضه می شود (همین قطعه) . این یونیت کنترل حافظه خارجی ندارد .
  9. یونیت کنترل موتور، ایسیو چانگان اتومات ، برند Bosch

    واحد کنترل موتور یا ایسیو در خودور چانگان در ایران دو مدل است که یک نوع آن بوش ME17 یا ME7 همین قطعه است . این ایسیو دارای دو سوکت نری بر روی خود است . این قطعه در خودرو چانگان داخل محفظه موتور سمت مخالف باتری نصب می شود .
تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 1 تا 10 از مجموع 73 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴
  5. ۵