تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 21 تا 30 از مجموع 73 تا

  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو زیمنس L90 دوگانه ، برند Continental

    در خودرو دوگانه سوز L90 دو واحد کنترل سوخت بنزین و گاز به صورت مستقل و با ارتباط با یکدیگر در خودرو نصب شده است . این قطعه یعنی ایسیو زیمنس کنترل پاششو احتراق سوخت بنزین را برعهده دارد . ECU گاز در این خودرو ساکس 500 مخصوص ال90 است .
  2. نود EBCM (کنترل تجهیزات جلو خودرو و بدنه) پژو 206 ایران، برند سازه پویش

    در سیستم برق مالتی شرکت سازه پویش (با نود جلو) که بر روی پژو و برخی خودروهای شرکت ایرانخودرو نصب شده ، نود EBCM یا نود جلو کنترل تجهیزات برقی جلوی خودرو را بر عهده دارد . این نود دو کانکتور طوسی و مشکی دارد و هیچ جایگزین دیگری ندارد .
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو خودرو مزدا 3 قدیم

    به زودی اطلاعات تکمیلی اینجا ارسال می شود
  4. واحد کنترل گاز، ایسیو پژو روآ KIA500 و ادونسر

    ایسیو گاز مدل KA500 به همراه ادونسر گاز در خودروهای پژو روآ دوگانه مورد استفاده قرار گرفته است . این قطعه برنامه اختصاصی پژو روآ در خود دارد . برچسب زرد برای پژو روآ یعنی این قطعه برای پیکان وانت و پراید قابل استفاده نیست .
  5. یونیت کنترل موتور، ایسیو پراید بنزینی CI6 ، برند Continental

    ایسیو پراید در مدل های بالای 84 تا 91 در برخی موارد این برند زیمنس کنتیننتال یا VDO نصب شده است . جایگزین این قطعه بهتر است از ایسیو زیمنس های مدل بالاتر که برند کروز هستند استفاده نشود . توجه داشته باشید که انواع مختلفی از ایسیو زیمنس پراید و نیز ماشین های ایرانخودرو از این ای سی یو استفاده کرده اند که فقط مشخصات نرم افزاری متفاوتی دارند و سخت افزار آنها در مدل های بنزینی زیر سال 91 مشابه است . روف است .
  6. یونیت کنترل موتور، ایسیو بایفیول ( دوگانه ) ، چینی

    در خودرو های دوگانه سوز شرکتی بعد از 1387 ایسیو گاز و بنزین در هم ادغام شد و واحد کنترل موتور بایفیول ایجاد شد . این ECU (کد CA2)روی خودروها با برنامه ریزی مجدد قابل نصب است . برند Continental و Siemens VDO تا سال 91 نصب شده و بعد از آن برند کروز با سخت افزار تغییر یافته روی محصولات ایرانخودرو و سایپا دوگانه شرکتی نصب شده است . ایسیو زیمنس بایفیولی چینی جایگزین زیمنس های بایفیول و شبکه می باشد .
  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو بایفیول (دوگانه) پژو پارس ، برند Continental

    در خودرو پژو پارس دوگانه سوز شرکتی بعد از 1387 ایسیو گاز و بنزین در هم ادغام شد و واحد کنترل موتور بایفیول ایجاد شد . این ECU روی خودروهای دیگر با برنامه ریزی مجدد قابل نصب است .
  8. نود DDN (درب راننده ) سمند سیستم برق ماکس ، برند کروز

    در خودرو سمند تولیدی 89 تا 92 که سیستم برق مالتی پلکس ماکس سمند کنترل شیشه برقی سمت راننده و دیگر شیشه ها بر عهده نود DDN یا Driver door node است . این نود فرمان از کلید روی نود و نود CCN دریافت می کند .
  9. یونیت کنترل موتور، ایسیو سمند CIM-XU7 تکسوز ، برند کروز

    ایسیو سمند موتور معمولی یا XU7 (و نه EF7) در مدل های بالای 92 در برخی موارد این یونیت کنترل نصب شده است . جایگزین این قطعه نمی توان از ایسیو های زیمنس معمولی اسفاده کرد . توجه داشته باشید ایسیو زیمنس شبکه یعنی این قطعه بین تعمیرکاران و برخی قطعه فروشان به زیمنس شبکه برد بلند یا برد قدیم معروف است .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 21 تا 30 از مجموع 73 تا