تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 11 تا 20 از مجموع 73 تا

  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو MAW پژو 206 تیپ 5 ، برند غرب استیل

    ای سی یو یا واحد کنترل موتور در برخی پژو 206 های بعد از 1395 از سیستم سوخت رسانی و کنترل موتور شرکت غرب استیل با همین ایسیو MAW است . کد فنی EM1002 در تولیدات جدید قابلیت دانلود و ویرایش برنامه را دارند
  2. نود EBCM (کنترل تجهیزات جلو خودرو و بدنه) پژو 207 ایران، برند سازه پویش

    در سیستم برق مالتی شرکت سازه پویش (با نود جلو) که بر روی پژو 207 و برخی خودروهای شرکت ایرانخودرو نصب شده ، نود EBCM یا نود جلو کنترل تجهیزات برقی جلوی خودرو را بر عهده دارد . این نود دو کانکتور طوسی و مشکی دارد و هیچ جایگزین دیگری ندارد .
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو گیربکس (TCU) L90 برند کانتیننتال

    ECU گیربکس که با نام TCU نیز شناخته می شود . ایسیو گیربکس های ال 90 در گذشته با برند vdo تولید میشده که بعد ها شرکت زیمنس امتیاز آن را خرید و با برند کانتیننتال روانه بازار کرد. قاب پشت این مدل TCU به صورت پرسی است و نه پیچی.این قطعه جایگزین دیگری ندارد . این قطعه جایگذین دیگری ندارد .
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو(ECU) نیسان زامیاد دیزل ، برند Bosch

    در خودرو نیسان زامیاد دیزلی کنترل سوخت رسانی و احتراق در موتور دیزل بر عهده این قطعه از تولیدات BOSCH با شماره فنی EDC16C39 است . این قطعه را می توان با محدودیت ساعات ۹۰ تا ۱۱۰ یا بدون محدودیت سرعت برنامه ریزی کرد .
  5. یونیت کنترل موتور، ایسیو پراید بنزینی CI7 ، برند Continental

    ایسیو پراید در مدل های بالای 84 تا 91 در برخی موارد این برند زیمنس کنتیننتال یا VDO نصب شده است . جایگزین این قطعه بهتر است از ایسیو زیمنس های مدل بالاتر که برند کروز هستند استفاده نشود . توجه داشته باشید که انواع مختلفی از ایسیو زیمنس پراید و نیز ماشین های ایرانخودرو از این ای سی یو استفاده کرده اند که فقط مشخصات نرم افزاری متفاوتی دارند و سخت افزار آنها در مدل های بنزینی زیر سال 91 مشابه است . روف است .
  6. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو 405 بایفیول (دوگانه)، برند Continental

    در خودرو پژو 405 دوگانه سوز شرکتی بعد از 1387 ایسیو گاز و بنزین در هم ادغام شد و واحد کنترل موتور بایفیول ایجاد شد . این ECU روی خودروهای دیگر با برنامه ریزی مجدد قابل نصب است .
  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو (ECU) ME17.9.71 سمند EF7 بنزینی ، برند BOSCH

    ایسیو بوش ME17 خودرو سمند بنزین سوز که در برخی خودروهای بعد از 95 تولید شده اند ريا، نصب شده است . این ECU با برخی بوش های ME17 نصب شده بر روی پژو متفاوت است .
  8. یونیت کنترل موتور ، ایسیو EZU پژو 207 دنده ای ، برند Crouse

    سخت افزار این مدل از ایسیو Easy_U2.5 مشابه برند Continental است و بدنه تفاوت کرده است . امکان تبدیل این سخت افزار به نوع دنده ای وجود دارد. بسته بندی این محصول در کارتن شرکتی کروز ممکن است باشد . توجه داشته باشید ایموبیلایزر این برند با کانتیننتال فرق ندارد . برای خرید این محصول برای خودروهای دیگر با ما در تماس باشید .
  9. یونیت کنترل موتور، ایسیو ایزی یو 2.5 دنا ، برند Continental

    ایسیو Easy_U2.5 که اختصارا ایزی یو خوانده می شود در نسخه های مختلف تولید شده است که روی دنا EF7 نیز نصب شده است . این ای سی یو ممکن است همراه با براکت فلزی ارسال شود . ایزی یو 2.5 دنا با انواع مشابه این قطعه بر روی کوئیک و ساینا تفاوت دارد .
  10. یونیت کنترل موتور، ایسیو EZU سورن EF7 ، برند Crouse

    سخت افزار این مدل از ایسیو که به EZU معروف است مشابه برند Continental است و بدنه تفاوت کرده است . امکان تبدیل این سخت افزار به نوع اتومات یا خودروی غیر از EF7 وجود ندارد (فعلا). بسته بندی این محصول در کارتن شرکتی کروز و یا ایساکو ممکن است باشد . توجه داشته باشید ایموبیلایزر این برند با کانتیننتال فرق دارد . برای خرید این محصول برای خودروهای دیگر با ما در تماس باشید .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 11 تا 20 از مجموع 73 تا