تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 81 تا 90 از مجموع 112 تا

  1. یونیت ایربگ (کیسه هوا) پراید برند takata

    یونیت کنترل الکترونیکی ایربگ یا ACU که مخفف Airbag Control Unit می باشد در خودرو های دارای کیسه هوا دستور فعال شدن چاشنی انفجار در کیسه هوا را صادر می کند . این مدل یونیت AirBag پس از تصادف همراه با کیسه های هوا باید تعویض گردد تا چراغ airbag در پنل آمپر خاموش شود . شماره فنی این قطعه tn17432023 است .
  2. یونیت کنترل گاز، ایسیو ساکس 500 پژو 405 دوگانه ، برند RSK

    ایسیو گاز SAX500 برند RSK در کنار ای سی یو بنزین والئو CNG در پژو 405 دوگانه شرکتی مدل های 86 تا 89 نصب شده اند . این قطعه با برندهای اصلی والئو و ایرانی PSA نیز عرضه می شود .
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو ME7 برلیانس H230 اتوماتیک ، برند Bosch

    خودرو برلیانس H230 با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و موتور 1.5 لیتری با این ECU کنترل می شود . این ای سی یو در انواع دیگر برلیانس با تغییرات مختصری در سخت افزار و البته به صورت کامل در نرم افزار هم استفاده شده است .
  4. پنل تهویه اتوماتیک پژو پارس ، برند ساندن

    در خودرو پژو پارس TU5 بعد از 93 پنل تهویه از حالت دستی و مکانیکی به اتوماتیک و الکترونیکی تغییر کرده . رابر سرنشن یا پنل تهویه شامل نمایشگر و دکمه ها و مدارات الکترونیکی است که فرمانهای لازم را دریافت کرده و به سیستم تهویه فرمانهای لازم را صادر می کند . پنل تهویه پارس با سورن متفاوت است و قابل جایگزینی نیست .
  5. بلوک کامل ABS پژو 206 ، برند YOUFIN

    بلوک abs برند یوفین نصب شده در خودرو پژو 206 مدل های 94 به بعد این مدولاتور می باشد . توجه داشته باشید که این قطعه فعلا جایگزین دیگری ندارد . همچنین می توان از این یونیت و بلوک کامل abs برای جایگزینی بلوک موبیس پژو 206 نیز استفاده کرد . ممکن است بسته بندی های متفاوتی از این محصول ارائه شود .
  6. دریچه گاز برقی پژو 207 ایرانی ، برند Continental

    دریچه گاز برقی که از ای سی یو فرمان می گیرد کنترل ورود هوا به موتور را برعهده دارد . برند کنتیننتال این دریچه برقی بر روی پژو 207 و 206 تیپ 5 ایرانی که ایسیو موتور Easy_U2.5 دارند نصب شده است .
  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو ME7 برلیانس H330 کلاج برقی ، برند Bosch

    خودرو برلیانس H330 با گیربکس 5 سرعته (کلاج برقی) و موتور 1.5 لیتری با این ECU کنترل می شود . این قطعه در مدل H230 کلاج برقی نیز به کار رفته است . این ای سی یو در انواع دیگر برلیانس با تغییرات مختصری در سخت افزار و البته به صورت کامل در نرم افزار هم استفاده شده است .
  8. یونیت الکترونیکی ای بی اس (ABS) (موتور طوسی کوتاه) ساینا، برند Bosch

    بلوک ABS یا مدولاتور ABS برند بوش در محصولات سایپا (تولیدات تولیدات بعد از 96) این یونیت و بلوک ABS بوده است . توجه داشته باشید که محصولات مشابه در تولیدات ایرانخودرو با این قطعه تفاوت دارد .
  9. دریچه گاز برقی بوش BOSCH سورن موتور EF7

    در خودرو های با موتور EF7 یا موتور ملی دریچه گاز برقی نصب می شود . اگر ECU موتور شما غیر از Easy U2.5 باشد ، بنابراین دریچه گاز شما از نوع بوش است که همین محصول می باشد . این دریچه گاز با دریچه گاز بوش TU5 متفاوت است .
  10. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) پراید (X200) ، برند BWI

    در خودرو پراید بعد از 95 این واحد کنترل ABS یا مدولاتور ای بی اس نصب شده است . ابن بلوک مدل BWI به ABS سوکت جلو نیز معروف است چرا که برخلاف مدل های ماندو سوکت آن روی قطعه است . عمده خرابی این قطعه یونیت الکترونیک آن بوده است . این بلوک ABS بر روی خودورهای دیگر شرکت سایپا از همین برند در خانواده X100 و X200 قابل نصب است .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 81 تا 90 از مجموع 112 تا