تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 31 تا 40 از مجموع 112 تا

  1. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) پراید (X100) ، برند BWI

    در خودرو تیبا بعد از 94 این واحد کنترل ABS یا مدولاتور ای بی اس نصب شده است . ابن بلوک مدل SBWM به ABS سوکت جلو نیز معروف است چرا که برخلاف مدل های ماندو سوکت آن روی قطعه است . عمده خرابی این قطعه یونیت الکترونیک آن بوده است . این بلوک ABS بر روی خودورهای دیگر شرکت سایپا (X100 , X200)نیز نصب شده است .
  2. بلوک کامل ای بی اس (ABS) خودرو L90 - ال90 ، برند Bosch

    بلوک کامل ABS که شامل واحد الکترونیکی + بخش هیدرولیکی و محل اتصال لوله های روغن + پمپ فشار می شود در خودرو ال90 همین بلوک می باشد . ابن قطعه جایگزین دیگری ندارد .
  3. بلوک کامل ABS رانا ، برند YOUFIN

    بلوک abs برند یوفین نصب شده در خودرو رانا مدل های 94 به بعد این مدولاتور می باشد . توجه داشته باشید که این قطعه فعلا جایگزین دیگری ندارد . همچنین می توان از این یونیت و بلوک کامل abs برای جایگزینی بلوک موبیس رانا نیز استفاده کرد . ممکن است بسته بندی های متفاوتی از این محصول ارائه شود .
  4. بلوک کامل ای بی اس (ABS) ایرانخودرویی (پژو 405) موتور کوتاه ، برند BOSCH

    از جمله بلوک های (مجموعه یونیت الکترونیکی + پمپ روغن + بلوک تقسیم روغن) ABS نصب شده بر روی برخی 405 های بعد از 91 این مدل است که معمولا با براکت فلزی عرضه می کنیم . این محصول با کمی تفاوت در اندازه لوله های روغن در محصولات سایپا هم نصب شده است . توجه داشته باشید که ای بی اس های بوش با شماره فنی دیگر جایگزین این قطعه نیستند .
  5. ایربگ (کیسه هوا) سمت راننده پژو پارس بژ ، برند کروز

    بعد از سانحه یا تصادف خودرو در صورتی که قفل عدم عملکرد Airbag ها فعال نباشد ، کیسه های هوای پژو پارس عمل می کنند و پوسته روی قاب فرمان و داشبورد پاره می شود . برای عملکرد مجدد کیسه هوا باید هر دو ایربگ عملکرده کامل جدا شده و با نوع آکبند همان برند جاگزاری شوند و نیز یونیت ایربگ نیز باید ریست شود و یا تعویش گردد .
  6. دریچه گاز برقی پژو 206 تیپ 2 ، برند VDO

    مجموعه دریچه گاز در پژو 206 تیپ دو مدل 86 تا 91 (206 فرانسوی) به صورت دریچه گاز الکتریکی یا برقی می باشد . در این نوع دریچه گاز فرمان باز و بست دریچه گاز از سمت ایسیو J34 یا J35 صادر می شود . این دریجه گاز جایگزین دیگری ندارد
  7. دریچه گاز برقی بوش BOSCH دنا موتور EF7

    در خودرو های با موتور EF7 یا موتور ملی دریچه گاز برقی نصب می شود . اگر ECU موتور شما غیر از Easy U2.5 باشد ، بنابراین دریچه گاز شما از نوع بوش است که همین محصول می باشد . این دریچه گاز با دریچه گاز بوش TU5 متفاوت است .
  8. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) تیبا (X200) ، برند BWI

    در خودرو تیبا بعد از 95 این واحد کنترل ABS یا مدولاتور ای بی اس نصب شده است . ابن بلوک مدل BWI به ABS سوکت جلو نیز معروف است چرا که برخلاف مدل های ماندو سوکت آن روی قطعه است . عمده خرابی این قطعه یونیت الکترونیک آن بوده است . این بلوک ABS بر روی خودورهای دیگر شرکت سایپا از همین برند در خانواده X100 و X200 قابل نصب است .
  9. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو پارس بنزینی ، برند SSAT

    ایسیو SSAT پژو پارس با موتور XU7 بنزینی شرکتی با EMS اسست در برخی مدل های بعد از ۱۳۸۹ نصب شده است . این ایسیو بدون حافظه خارجی است یا اصطلاحا Noflash است . این ای سی یو بر روی پژو 405 بنزینی با موتور XU7 هم نصب شده است.
  10. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) پژو 206 ، MGH60 برند MANDO

    واحد الکترونیکی mgh60 با شماره فنی IK00380480 بر روی خودرو 207 و برخی خودروهای دیگر تولید ایرانخودرو نصب شده است . وظیفه دریافت فرامین از سوی ecu و نهایتا راننده ، برای کنترل سیستم ترمز خودرو و نیز دریافت سیگنال از سنسورهای abs و کنترل پمپ و شیریرقی های روغن و ... برعهده این یونیت الکترونیکی است .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 31 تا 40 از مجموع 112 تا