تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 31 تا 40 از مجموع 112 تا

  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو ME7 برلیانس H230 دنده ای ، برند Bosch

    خودرو برلیانس H230 با گیربکس 5 سرعته دستی و موتور 1.5 لیتری با این ECU کنترل می شود . این ای سی یو در انواع دیگر برلیانس با تغییرات مختری در سخت افزار و البته به صورت کامل در نرم افزار هم استفاده شده است .
  2. صفحه نمایش (نود MFD) پژو ۲۰۶ تیپ ۲، برند سازه پویش

    صفحه نمایش ۲۰۶ تیپ ۲ که در محل وسط روی داشبورد نصب شده است ، دو برند دارد . این برند سازه پویش است . وظایفی نظیر کامپوتر سفری ، ساعت و تاریخ و اطلاعات باز ماندن درب ها در این صفحه نمایش ، به راننده و سرنشین نمایش داده می شود . این قطعه در ۲۰۶ تیپ ۵ متفاوت است .
  3. بلوک کامل ای بی اس (MGH60 (ABS تیبا ، برند Mando

    واحد الکترونیکی mgh60 با شماره فنی ABSM247610 , ABSM247611 بر روی خودرو تیبا و برخی خودروهای دیگر تولید سایپا نصب شده است . وظیفه دریافت فرامین از سوی ecu و نهایتا راننده ، برای کنترل سیستم ترمز خودرو و نیز دریافت سیگنال از سنسورهای abs و کنترل پمپ و شیریرقی های روغن و ... برعهده این یونیت الکترونیکی است . ممکن استبراکت یا پایه نگدارنده بلوک abs داخل کارتن شرکتی نباشد .
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو 405 دوگانه ، برند SSAT

    ایسیو SSAT پژو 405 با موتور XU7 دوگانه شرکتی با EMS اسست در برخی مدل های بعد از ۱۳۸۹ نصب شده است . این ای سی یو بر روی پژو پارس دوگانه با موتور XU7 هم نصب شده است.
  5. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) تیبا (X100) ، برند BWI

    در خودرو تیبا بعد از 94 این واحد کنترل ABS یا مدولاتور ای بی اس نصب شده است . ابن بلوک مدل SBWM به ABS سوکت جلو نیز معروف است چرا که برخلاف مدل های ماندو سوکت آن روی قطعه است . عمده خرابی این قطعه یونیت الکترونیک آن بوده است . این بلوک ABS بر روی خودورهای دیگر شرکت سایپا (X100 , X200)نیز نصب شده است .
  6. یونیت کنترل موتور، ایسیو مدل MT20U2 کاپرا ، برند Delphi

    واحد کنترل موتور که کنترل سوخت رسانی در خودرو کاپرا را بر عهده دارد از نوع سوکت سفید همین قطعه است . نوع سوکت مشکی این ایسیو با این محصول متفاوت است . شناسه سخت افزار این قطعه MT20U2 است .
  7. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) پژو 207 ، برند BWI

    در خودرو پژو 207 بعد از 97 این واحد کنترل ABS یا مدولاتور ای بی اس نصب شده است . ابن بلوک مدل BWI به ABS سوکت جلو نیز معروف است چرا که برخلاف مدل های ماندو سوکت آن روی قطعه است . عمده خرابی این قطعه یونیت الکترونیک آن بوده است . این بلوک ABS بر روی خودور پژو 206 شرکت ایرانخودرو از همین برند قابل نصب است .
  8. یونیت ایربگ (کیسه هوا) پژو پارس دو ایربگ ، برند JINHENG

    یونیت الکترونیکی ایربگ در خودرو پژو پارس که کنترل کیسه های هوای دو سمت (چپ و راست روی داشبورد) را دارد . محل نصب این یونیت ایربگ زیر کنسول وسط است .
  9. ایربگ (کیسه هوا) سمت راننده پژو 405 بژ ، برند کروز

    بعد از سانحه یا تصادف خودرو در صورتی که قفل عدم عملکرد Airbag ها فعال نباشد ، کیسه های هوای پژو 405 عمل می کنند و پوسته روی قاب فرمان و داشبورد پاره می شود . برای عملکرد مجدد کیسه هوا باید هر دو ایربگ عملکرده کامل جدا شده و با نوع آکبند همان برند جاگزاری شوند و نیز یونیت ایربگ نیز باید ریست شود و یا تعویش گردد .
  10. دریچه گاز برقی پژو 206 موتور TU5 ، برند BOSCH

    مجموعه دریچه گاز در پژو 206 تیپ پنج مدل 82 تا 91 (206 فرانسوی) به صورت دریچه گاز الکتریکی یا برقی می باشد . در این نوع دریچه گاز فرمان باز و بست دریچه گاز از سمت ایسیو بوش ME744 یا ME745 صادر می شود . جایگزین این دریچه گاز نوع پلاستیکی نیز میتوان استفاده کرد .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 31 تا 40 از مجموع 112 تا