تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 101 تا 110 از مجموع 112 تا

  1. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) ساینا (X100) ، برند BWI

    در خودرو تیبا بعد از 94 این واحد کنترل ABS یا مدولاتور ای بی اس نصب شده است . ابن بلوک مدل SBWM به ABS سوکت جلو نیز معروف است چرا که برخلاف مدل های ماندو سوکت آن روی قطعه است . عمده خرابی این قطعه یونیت الکترونیک آن بوده است . این بلوک ABS بر روی خودورهای دیگر شرکت سایپا (X100 , X200)نیز نصب شده است .
  2. یونیت الکترونیکی ای بی اس (ABS) (موتور طوسی کوتاه) پراید ، برند Bosch

    بلوک ABS یا مدولاتور ABS برند بوش در محصولات سایپا (تولیدات تولیدات بعد از 96) این یونیت و بلوک ABS بوده است . توجه داشته باشید که محصولات مشابه در تولیدات ایرانخودرو با این قطعه تفاوت دارد .
  3. پدال گاز برقی چهار سیم پژو 206 ، برند BOSCH

    این پدال گاز برقی بوش نوع چهار سیم بر روی پژو 206 های فرانسوی (83 تا 91) با دریچه گاز برقی در تیپ 3 و 4 و 5 و 6 نصب شده است . برند اصلی است
  4. بلوک کامل ای بی اس (ABS) خودرو رانا، برند Mobis

    بعد از سال 92 انواع بلوک و یونیت های ABS روی خودرو رانا و 206 نصب شده است که شاید از برندهای خوب آن به مدولاتور یا بلوک ABS موبیس اشاره کرد ، متولی واردات و مونتاژ این برند شرکت سازه پویش اشت . اغلب خرابی های این مدولاتور مربوط به یونیت الکترونیکی گزارش شده است .
  5. ایربگ (کیسه هوا) سمت راست پژو پارس بژ ، برند کروز

    بعد از سانحه یا تصادف خودرو در صورتی که قفل عدم عملکرد Airbag ها فعال نباشد ، کیسه های هوای پژو پارس عمل می کنند و پوسته روی قاب فرمان و داشبورد پاره می شود . برای عملکرد مجدد کیسه هوا باید هر دو ایربگ عملکرده کامل جدا شده و با نوع آکبند همان برند جاگزاری شوند و نیز یونیت ایربگ نیز باید ریست شود و یا تعویش گردد .
  6. بلوک کامل ای بی اس (ABS) موتور مشکی سمند ، برند ATE

    سمندهای مدل 84 تا 89 که برای اولین بار در ایران دارای سیستم ترمز ABS شدند این یونیت و بلوک را تجربه کردند . این بلوک و یونیت ABS محصول شرکت ATE است که از معتبرترین تولید کنندگان این تیپ از محصولات در جهان به شمار می رود .
  7. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) (موتور مشکی کوتاه ) پراید ، برند BOSCH

    یونیت ABS برند بوش پراید که موتور آنها به رنگ مشکی است و اندازه آنها از برند یوفین همین محصول کوچکتر است . این یونیت الکترونیکی فقط با بلوک و پمپ بوش پراید قابل نصب است .
  8. فنر ساعتی ایربگ (رابط چرخشی) پژو پارس ، برند کروز

    اتصال الکتریکی چاشنی کیسه هوای راننده به یونیت ایربگ بر روی فرمان فنر ساعتی یا را رابط چرخشی (رابط هرزگرد و سوئیچ چرخشی نیز خوانده می شود) این قطعه می باشد . این قطعه فقط حامل سیگنال دوسیمه ایربگ است و نوار بوق ندارد . برای مشاهده جزئیات به تصاویر محصول دقت کنید .
  9. ایربگ (کیسه هوا) سمت راننده پژو پارس (دکمه روی قربیلک)، برند کروز

    بعد از سانحه یا تصادف خودرو در صورتی که قفل عدم عملکرد Airbag ها فعال نباشد ، کیسه های هوای پژو پارس عمل می کنند و پوسته روی قاب فرمان و داشبورد پاره می شود . برای عملکرد مجدد کیسه هوا باید هر دو ایربگ عملکرده کامل جدا شده و با نوع آکبند همان برند جاگزاری شوند و نیز یونیت ایربگ نیز باید ریست شود و یا تعویش گردد . این کیسه هوا با نوع دکمه روی ایربگ و بدون دکمه قابل جایگذینی نیست .
  10. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) پژو 206 ، برند MOBIS

    واحد الکترونیکی MOBIS بر روی خودرو 206 و برخی خودروهای دیگر تولید ایرانخودرو نصب شده است . وظیفه دریافت فرامین از سوی ecu و نهایتا راننده ، برای کنترل سیستم ترمز خودرو و نیز دریافت سیگنال از سنسورهای abs و کنترل پمپ و شیریرقی های روغن و ... برعهده این یونیت الکترونیکی است . این یونیت را فقط بر روی بلوک و پمپ موبیس نصب کنید .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 101 تا 110 از مجموع 112 تا