تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 11 تا 20 از مجموع 112 تا

  1. بلوک کامل ای بی اس (ABS) پژو پارس ، برند بلژیوم (Belgium)

    بلوک ABS یا مدولاتور ترمز ABS برند بلژیوم که تشکیل شده است از یونیت الکترونیکی + بلوک هیدرولیکی + پمپ در برخی پژو پارس ها (و البته محصولات سایپا با کمی تفاوت) مدل 92 به بعد نصب شده است . عمده نقطعه ضعف این برند از بلوک ABS مربوط به بلوک هیدولیکی و پمپ روغن آن می شود که در بیشتر موارد تعمیر پذیر نیستند . ممکن است این ABS با براکت یا بدون آن ارسال شود.
  2. بلوک کامل ای بی اس (ABS) تیبا BXS ، برند BXS

    در برخی از خودروهای تیبا تولیدی بعد از 98 کامپیوتر کنترل کننده ABS (اصطلاحا یونیت ABS) به همراه بلوک هیدرولیکی و موتور یا پمپ ABS از برند BXS استفاده شده است . توجه داشته باشید که بلوک های BXS دیگر محصولات سایپا با این محصول که برای تیبا است تفاوت دارد . عمده خرابی این یونیت ABS در بخش یونیت الکترونیکی گزارش شده است .
  3. دریچه گاز برقی پژو 206 موتور TU5 ، برند Continental

    دریچه گاز برقی که از ای سی یو فرمان می گیرد کنترل ورود هوا به موتور را برعهده دارد . برند کنتیننتال این دریچه برقی بر روی پژو 206 تیپ 5 که ایسیو موتور Easy_U2.5 دارند نصب شده است .
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو آریو اتوماتیک ، برند Bosch

    ایسیو یا واحد کنترل موتور در خودرو آریو Z300 یا زوتی با گیربکس اتوماتیک این قطعه است . ایسیو بوش ME7 البته بر روی دیگر خودرو خودروهای چینی با تغییرات مختصر در برنامه و سخت افزار به کار رفته است که با این قطعه بر روی آریو قابل جایگزاری نیست . این قطعه بر روی خودرو باید تعریف کلید شود .
  5. بلوک کامل ای بی اس (ABS) موتور طوسی پژو پارس ، برند YOUFIN (یوفین)

    بلوک ترمز ضد قفل یا ABS برند Ufin (یوفین) با موتور طوسی رنگ . این یونیت و بلوک ABS در برخی دستگاه های عیب یاب در منوی Bosch طبقه بندی شده اند . علاوه بر خودروی پژو پارس ، ایرانخودرو این بلوک ABS را روی دیگر تولیدات خود نیز نصب کرده است .
  6. یونیت ایربگ (کیسه هوا) پراید برند takata

    یونیت کنترل الکترونیکی ایربگ یا ACU که مخفف Airbag Control Unit می باشد در خودرو های دارای کیسه هوا دستور فعال شدن چاشنی انفجار در کیسه هوا را صادر می کند . این مدل یونیت AirBag پس از تصادف همراه با کیسه های هوا باید تعویض گردد تا چراغ airbag در پنل آمپر خاموش شود . شماره فنی این قطعه tn17432023 است .
  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو ۲۰۶ TU5 ، برند SSAT

    ایسیو SSAT پژو ۲۰۶ با موتور TU5 در برخی مدل های بعد از ۹۵ نصب شده است . این قطعه بر روی پژو ۴۰۵ SLX و پژو پارس TU5 با موتور TU5 بعد از سال ۹۷ نیز نصب شده البته با نرم افزار اختصاصی .
  8. یونیت کنترل موتور، ایسیو ME7 برلیانس H230 اتوماتیک ، برند Bosch

    خودرو برلیانس H230 با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و موتور 1.5 لیتری با این ECU کنترل می شود . این ای سی یو در انواع دیگر برلیانس با تغییرات مختصری در سخت افزار و البته به صورت کامل در نرم افزار هم استفاده شده است .
  9. پنل تهویه اتوماتیک پژو پارس ، برند ساندن

    در خودرو پژو پارس TU5 بعد از 93 پنل تهویه از حالت دستی و مکانیکی به اتوماتیک و الکترونیکی تغییر کرده . رابر سرنشن یا پنل تهویه شامل نمایشگر و دکمه ها و مدارات الکترونیکی است که فرمانهای لازم را دریافت کرده و به سیستم تهویه فرمانهای لازم را صادر می کند . پنل تهویه پارس با سورن متفاوت است و قابل جایگزینی نیست .
  10. بلوک کامل ABS پژو 206 ، برند YOUFIN

    بلوک abs برند یوفین نصب شده در خودرو پژو 206 مدل های 94 به بعد این مدولاتور می باشد . توجه داشته باشید که این قطعه فعلا جایگزین دیگری ندارد . همچنین می توان از این یونیت و بلوک کامل abs برای جایگزینی بلوک موبیس پژو 206 نیز استفاده کرد . ممکن است بسته بندی های متفاوتی از این محصول ارائه شود .
تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 11 تا 20 از مجموع 112 تا