تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Main_finder

Product was successfully added to your shopping cart.

خودرو

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 31 تا 40 از مجموع 44 تا

  1. بلوک کامل ای بی اس (ABS) موتور طوسی سمند ، برند YOUFIN (یوفین)

    بلوک ترمز ضد قفل یا ABS برند Ufin (یوفین) با موتور طوسی رنگ . این یونیت و بلوک ABS در برخی دستگاه های عیب یاب در منوی Bosch طبقه بندی شده اند . علاوه بر خودروی سمند . ایرانخودرو این بلوک ABS را روی دیگر تولیدات خود نیز نصب کرده است .
  2. بلوک کامل ای بی اس (ABS) خودرو پژو پارس ، برند Mobis

    بعد از سال 92 انواع بلوک و یونیت های ABS روی خودرو پژو پارس نصب شده است که شاید از برندهای خوب آن به مدولاتور یا بلوک ABS موبیس اشاره کرد ، متولی واردات و مونتاژ این برند شرکت سازه پویش است . اغلب خرابی های این مدولاتور مربوط به یونیت الکترونیکی گزارش شده است .این بلوک abs با موبیش پژو 206 و 207 تفاوت دارد .
  3. یونیت الکترونیکی ای بی اس (ABS) (موتور طوسی کوتاه) ساینا، برند Bosch

    بلوک ABS یا مدولاتور ABS برند بوش در محصولات سایپا (تولیدات تولیدات بعد از 96) این یونیت و بلوک ABS بوده است . توجه داشته باشید که محصولات مشابه در تولیدات ایرانخودرو با این قطعه تفاوت دارد .
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو دلفی خودرو لیفان X60 دنده ای

    ای سی یو موتور یا کامپیوتر کنترل کننده سیستم سوخت رسانی خودرو لیفان X60 دنده ای و اتوماتیک (نیاز به برنامه ریزی مجدد) .
  5. واحد کنترل موتور ،ایسیو لیفان 620 1600cc ، برند Vagon

    واحد کنترل موتور یا ایسیو در خودرو لیفان 620 با موتور 1600 سی سی این قطعه از شرکت واگون است . در نظر داشته باشید که این ECU با ایسیو موتور لیفان 620 1800 تفاوت دارد . این قطعه با سیستم ضد سرقت خودرو باید ست شود .
  6. یونیت کنترل گاز، ایسیو ساکس 500 پژو 405 دوگانه ، برند RSK

    ایسیو گاز SAX500 برند RSK در کنار ای سی یو بنزین والئو CNG در پژو 405 دوگانه شرکتی مدل های 86 تا 89 نصب شده اند . این قطعه با برندهای اصلی والئو و ایرانی PSA نیز عرضه می شود .
  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو لیفان 520 ، برند Vagon

    خودرو لیفان 520 دو نوع ایسیو یا واحد کنترل موتور دارد که نوع اول آن این محصول می شود که به C1 معروف است . شماره فنی آن LBA3612100C1 می باشد . این ای سی یو با با چهار رقم آخر شماره شاسی با یونیت ایموبیلایزر نو یا خام شده به راحتی تعریف کلید می شود .
  8. یونیت کنترل موتور، ایسیو ME7 برلیانس H330 اتوماتیک ، برند Bosch

    خودرو برلیانس H330 با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک و موتور 1.5 لیتری با این ECU کنترل می شود . این ای سی یو در انواع دیگر برلیانس با تغییرات مختصری در سخت افزار و البته به صورت کامل در نرم افزار هم استفاده شده است .
  9. یونیت کنترل موتور، ایسیو وانت (دیار خودرو) MOTRONIC

    در خودرو وانت (تک و دوکابین )تولیدی شرکت دیار خودرو ، سیستم سوخت رسانی و کنترل موتور بر عهده ایسیو با شماره فنی GW491QE بر عهده دارد . مدل های متفرقه این محصول کارایی چندانی ندارند . این برند اصلی می باشد .
  10. بلوک کامل ای بی اس (ABS) موتور طوسی پژو 405 ، برند YOUFIN (یوفین)

    بلوک ترمز ضد قفل یا ABS برند Ufin (یوفین) با موتور طوسی رنگ . این یونیت و بلوک ABS در برخی دستگاه های عیب یاب در منوی Bosch طبقه بندی شده اند . علاوه بر خودروی پژو 405 ، ایرانخودرو این بلوک ABS را روی دیگر تولیدات خود نیز نصب کرده است .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 31 تا 40 از مجموع 44 تا