تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ایرانخودرو (IKCO)

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 71 تا 80 از مجموع 245 تا

  1. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) خودرو رانا MGH60 برند MANDO

    واحد الکترونیکی mgh60 با شماره فنی IK00380480 بر روی خودرو رانا و برخی خودروهای دیگر تولید ایرانخودرو نصب شده است . وظیفه دریافت فرامین از سوی ecu و نهایتا راننده ، برای کنترل سیستم ترمز خودرو و نیز دریافت سیگنال از سنسورهای abs و کنترل پمپ و شیریرقی های روغن و ... برعهده این یونیت الکترونیکی است .
  2. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) پژو 206 ، MGH60 برند MANDO

    واحد الکترونیکی mgh60 با شماره فنی IK00380480 بر روی خودرو 207 و برخی خودروهای دیگر تولید ایرانخودرو نصب شده است . وظیفه دریافت فرامین از سوی ecu و نهایتا راننده ، برای کنترل سیستم ترمز خودرو و نیز دریافت سیگنال از سنسورهای abs و کنترل پمپ و شیریرقی های روغن و ... برعهده این یونیت الکترونیکی است .
  3. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) پژو 207 ، برند MOBIS

    واحد الکترونیکی MOBIS بر روی خودرو 207 و برخی خودروهای دیگر تولید ایرانخودرو نصب شده است . وظیفه دریافت فرامین از سوی ecu و نهایتا راننده ، برای کنترل سیستم ترمز خودرو و نیز دریافت سیگنال از سنسورهای abs و کنترل پمپ و شیریرقی های روغن و ... برعهده این یونیت الکترونیکی است . این یونیت را فقط بر روی بلوک و پمپ موبیس نصب کنید
  4. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) پژو 206 ، برند MOBIS

    واحد الکترونیکی MOBIS بر روی خودرو 206 و برخی خودروهای دیگر تولید ایرانخودرو نصب شده است . وظیفه دریافت فرامین از سوی ecu و نهایتا راننده ، برای کنترل سیستم ترمز خودرو و نیز دریافت سیگنال از سنسورهای abs و کنترل پمپ و شیریرقی های روغن و ... برعهده این یونیت الکترونیکی است . این یونیت را فقط بر روی بلوک و پمپ موبیس نصب کنید .
  5. یونیت الکترونیکی CBM پژو ۲۰۶ اکوماکس (4 سوکت)، برند کروز

    در سیستم برق اکوماکس شرکت کروز ،کنترل مرکزی تجهیزات رفاهی و جانبی خودرو برعهده node یا یونیت الکترونیکی BCM یا اصطلاحا CBM است . نوع سه سوکت و نیز نسخه های تجمیع شده CBM با این قطعه تفاوت دارند. این قطعه در خودروهای دیگر ایرانخودرو نیز به کار گرفته شده است . شماره فنی IK00750180 برای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ به کار رفته است. در نظر داشته باشید ممکن است این قطعه با براکت پلاستیکی یا بدون آن موجود باشد .
  6. یونیت الکترونیکی CBM پژو 207 اکوماکس (4 سوکت)، برند کروز

    در سیستم برق اکوماکس شرکت کروز کنترل مرکزی تجهیزات رفاهی و جانبی خودرو برعهده node یا یونیت الکترونیکی BCM یا اصطلاحا CBM است . نوع سه سوکت و نیز نسخه های تجمیع شده CBM با این قطعه تفاوت دارند. این قطعه در خودروهای دیگر ایرانخودرو نیز به کار گرفته شده است . شماره فنی IK00750180 برای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ به کار رفته است. در نظر داشته باشید ممکن است این قطعه با براکت پلاستیکی یا بدون آن موجود باشد .
  7. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) پژو رانا ، برند MOBIS

    واحد الکترونیکی MOBIS بر روی خودرو رانا و برخی خودروهای دیگر تولید ایرانخودرو نصب شده است . وظیفه دریافت فرامین از سوی ecu و نهایتا راننده ، برای کنترل سیستم ترمز خودرو و نیز دریافت سیگنال از سنسورهای abs و کنترل پمپ و شیریرقی های روغن و ... برعهده این یونیت الکترونیکی است . این یونیت را فقط بر روی بلوک و پمپ موبیس نصب کنید .
  8. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو پارس (پرشیا) ، برند magneti marlli

    ایسیو خودرو پژو پرشیا مدا 79 و 80 از محصولات شرکت مگنتی مارلی است . این مدل بعدا در سال های بعد با انواع ایسیو ساژم و والئو جایگزین شد. توجه داشته باشید اخیرا دسته سیم بهینه این ایسیو با جابجایی قطعه ایسیو از کنار موتور برف پاککن به کنار باتری در بازار موجود شده است . این ایسیو بدون سیتم ضد سرقت است و هیچ قطعه جایگزینی ندارد (مگر با تعویض دسته سیم موتور) .
  9. یونیت کنترل موتور، ایسیو بوش ME7.4.4 پژو 206 فرانسوی

    یونیت کنترل موتور پژو 206 تیپ 4 و 5 و 6 (دنده ای یا اتوماتیک) فرانسوی ، ایسیو بوش ME7.4.4 است که کنترل موتور و سیستم سوخت رسانی را دراین خودرو بر عهده دارد . اغلب پژو 206 های تیپ 4 و 5 تولیدی از سال 82 تا 91 این قطعه ECU را نصب کرده اند .
  10. یونیت کنترل موتور ایسیو پیکان وانت دوگانه سوز ، برند کروز

    پیکان وانت های دوگانه بعد از مدل 93 که دارای استاندارد آلایندگی Euro4 هستند فقط از ایسیو زیمنس با پشتیبانی شبکه استفاده می کنند . توجه داشته باشید زیمنس های معمولی قابل جایگزینی با این ایسیو نیست .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 71 تا 80 از مجموع 245 تا