تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ایرانخودرو (IKCO)

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 41 تا 50 از مجموع 245 تا

  1. یونیت اکترونیکی FAM - FCM ، نود جلو رانا ، برند کروز

    نود FAM یا نود جلوی سیستم برق اکوماکس کروز بر روی برخی خودروهای رانا بعد از 92 نصب شده است . این واحد الکترونیکی که با نود BCM در ارتباط است کنترل تجهیرات برقی جلوی خودرو نظیر نور بالا ، نور پایین ، مه شکن جلو ، عملکرد شیشه شور و برف پاک کن و ... را برعهده دارد .
  2. یونیت اکترونیکی FAM - FCM ، نود جلو سمند ، برند کروز

    نود FAM یا نود جلوی سیستم برق اکوماکس کروز بر روی برخی خودروهای سمند بعد از 92 نصب شده است . این واحد الکترونیکی که با نود BCM در ارتباط است کنترل تجهیرات برقی جلوی خودرو نظیر نور بالا ، نور پایین ، مه شکن جلو ، عملکرد شیشه شور و برف پاک کن و ... را برعهده دارد .
  3. یونیت اکترونیکی FAM - FCM ، نود جلو دنا

    نود FAM یا نود جلوی سیستم برق اکوماکس کروز بر روی برخی خودروهای دنا بعد از 92 نصب شده است . این واحد الکترونیکی که با نود BCM در ارتباط است کنترل تجهیرات برقی جلوی خودرو نظیر نور بالا ، نور پایین ، مه شکن جلو ، عملکرد شیشه شور و برف پاک کن و ... را برعهده دارد .
  4. یونیت کنترل گیربکس (TCU) پژو 206 فرانسوی ، برند Siemens VDO

    ECU گیربکس که با نام TCU نیز شناخنه می شود در پژو 206 های فرانسوی دو مدل است که یک مدل آن همین قطعه محصول زیمنس با شماره فنی S118047517 D است . قاب پشت ین مدل TCU با چهار عدد پیچ آلن ستارهای بسته شده است .
  5. واحد کنترل گاز، ایسیو پژو ۴۰۵ LC02 برند RSK

    در برخی خودروهای پژو ۴۰۵ دوگانه مدل های ۸۵ تا ۸۷ ایسیو گاز لندی رنزو LC02 به همراه ایسیو بنزین والئو SLC نصب شد. این یونیت کنترل گاز برند RSK جایگزین ای سی یو گاز سابق است.
  6. یونیت الکترونیکی BCM پژو ۲۰۶ برند EKS

    یونیت الکترونیکی مرکزی در سیستم برق مالتی پلکس اکوماکس نود BCM است . این محصول تولیدی شرکت ایمن خودرو شرق بوده و تنها با خودرو ۲۰۶ با دیگر نودهای شرکت کروز سازگار است.
  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو سمند بایفیول (دوگانه)، برند Continental

    در خودرو سمند دوگانه سوز شرکتی بعد از 1387 ایسیو گاز و بنزین در هم ادغام شد و واحد کنترل موتور بایفیول ایجاد شد . این ECU روی خودروهای دیگر با برنامه ریزی مجدد قابل نصب است .
  8. یونیت کنترل موتور، ایسیو بایفیول (دوگانه) پژو پارس ، برند Continental

    در خودرو پژو پارس دوگانه سوز شرکتی بعد از 1387 ایسیو گاز و بنزین در هم ادغام شد و واحد کنترل موتور بایفیول ایجاد شد . این ECU روی خودروهای دیگر با برنامه ریزی مجدد قابل نصب است .
  9. یونیت کنترل موتور، ایسیو پیکان وانت S2000-11 , برند CAPITAL

    ایسیو S2000-11 کاپیتال که طرحی از روی ساژم‌ S2000-11 است . این ECU بروی خودرو پیکان وانت از 1384 تا 1385 نصب می شد
  10. یونیت کنترل موتور، ایسیو (ECU) ME17.9.71 سمند EF7 بنزینی ، برند BOSCH

    ایسیو بوش ME17 خودرو سمند بنزین سوز که در برخی خودروهای بعد از 95 تولید شده اند ريا، نصب شده است . این ECU با برخی بوش های ME17 نصب شده بر روی پژو متفاوت است .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 41 تا 50 از مجموع 245 تا