تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ایرانخودرو (IKCO)

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 121 تا 130 از مجموع 245 تا

  1. جعبه فیوز BSM (BM34) پژو 207 فرانسوی - طرح زیمنس

    جعبه فیوز داخل موتور در پژو 207 فرانسوی این قطعه است . برند اصلی این قطعه زیمنس است که نوع آکبند آن خیلی کم یاب است . این برند طرح یا مدل کپی شده زیمنس است که قابل تعمیر نیز می باشد .این جعبه فیوز کد B3 است و همه آپشن های 207 فرانسوی ایران تولید را دارد.
  2. بلوک کامل ای بی اس (MGH60 (ABS (بدون شبکه) سمند ، برند Mando

    سمندهای مدل 86 تا 89 که برای اولین بار در ایران دارای سیستم ترمز ABS شدند این یونیت و بلوک را تجربه کردند . این بلوک و یونیت ABS محصول شرکت ماندو است که از معتبرترین تولید کنندگان این تیپ از محصولات در جهان به شمار می رود .
  3. بلوک کامل ای بی اس (ABS) پژو 405 ، برند بلژیوم (Belgium)

    بلوک ABS یا مدولاتور ترمز ABS برند بلژیوم که تشکیل شده است از یونیت الکترونیکی + بلوک هیدرولیکی + پمپ در برخی پژو 405 ها (و البته محصولات سایپا با کمی تفاوت) مدل 92 به بعد نصب شده است . عمده نقطعه ضعف این برند از بلوک ABS مربوط به بلوک هیدولیکی و پمپ روغن آن می شود که در بیشتر موارد تعمیر پذیر نیستند . ممکن است این ABS با براکت یا بدون آن ارسال شود.
  4. بلوک کامل ای بی اس (ABS) پژو پارس ، برند بلژیوم (Belgium)

    بلوک ABS یا مدولاتور ترمز ABS برند بلژیوم که تشکیل شده است از یونیت الکترونیکی + بلوک هیدرولیکی + پمپ در برخی پژو پارس ها (و البته محصولات سایپا با کمی تفاوت) مدل 92 به بعد نصب شده است . عمده نقطعه ضعف این برند از بلوک ABS مربوط به بلوک هیدولیکی و پمپ روغن آن می شود که در بیشتر موارد تعمیر پذیر نیستند . ممکن است این ABS با براکت یا بدون آن ارسال شود.
  5. نود RN (کنترل تجهیزات عقب) سمند SMS

    نود RN یا واحد کنترل تجهیزات برقی عقب در خودروهای سمند با سیستم برق SMS سازه پویش بر عهده این یونیت الکترونیکی است . این یونیت درون صندوق عقب سمت راننده سمت راننده نصب می شود .
  6. نود RN (کنترل تجهیزات عقب) سورن SMS

    نود RN یا واحد کنترل تجهیزات برقی عقب در خودروهای سورن با سیستم برق SMS سازه پویش بر عهده این یونیت الکترونیکی است . این یونیت درون صندوق عقب سمت راننده نصب می شود .
  7. نود RN (کنترل تجهیزات عقب) دنا SMS

    نود RN یا واحد کنترل تجهیزات برقی عقب در خودروهای دنا با سیستم برق SMS سازه پویش بر عهده این یونیت الکترونیکی است . این یونیت درون صندوق عقب سمت راننده نصب می شود .
  8. یونیت الکترونیکی SBCM رانا (4 سوکت)، برند سازه پویش

    در سیستم برق مالتی شرکت سازه پویش ،کنترل مرکزی تجهیزات رفاهی و جانبی برخی خودروهای رانا برعهده node یا یونیت الکترونیکی SBCM چهار سوکت (یک سوکت سفید) است . نوع سه سوکت و نیز چهار سوکت SBCM سازه پویشبا این قطعه تفاوت دارند. این قطعه در خودروهای دیگر ایرانخودرو به کار گرفته نشده است . شماره فنی IK00381180 برای رانا به کار رفته است. در نظر داشته باشید ممکن است این قطعه با براکت پلاستیکی یا بدون آن موجود باشد .
  9. یونیت الکترونیکی SBCM 206+ (4 سوکت)، برند سازه پویش

    در سیستم برق مالتی شرکت سازه پویش ،کنترل مرکزی تجهیزات رفاهی و جانبی خودروهای +206 برعهده node یا یونیت الکترونیکی SBCM چهار سوکت (همه سوکت ها مشکی) است . نوع سه سوکت و نیز چهار سوکت(یک سوکت سفید) SBCM سازه پویش با این قطعه تفاوت دارند. این قطعه در خودروهای دیگر ایرانخودرو به کار گرفته نشده است . شماره فنی YG20240257 برای خودرو +206 به کار رفته است. در نظر داشته باشید ممکن است این قطعه با براکت پلاستیکی یا بدون آن موجود باشد .
  10. یونیت الکترونیکی SBCM 206 (3 سوکت)، برند سازه پویش

    در سیستم برق مالتی شرکت سازه پویش ،کنترل مرکزی تجهیزات رفاهی و جانبی خودروهای 206 برعهده node یا یونیت الکترونیکی SBCM سه سوکت (همه سوکت ها مشکی) است . نوع چهار سوکت SBCM سازه پویش با این قطعه تفاوت دارند. این قطعه در خودروهای دیگر ایرانخودرو به کار گرفته نشده است . شماره فنی IK00486380 برای خودرو 206 به کار رفته است. در نظر داشته باشید ممکن است این قطعه با براکت پلاستیکی یا بدون آن موجود باشد .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 121 تا 130 از مجموع 245 تا