تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

سمند

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 41 تا 44 از مجموع 44 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴
  5. ۵
  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو سمند XU7 تکسوز ، برند کروز

    ایسیو سمند موتور معمولی یا XU7 (و نه EF7) در مدل های بالای 92 در برخی موارد این یونیت کنترل نصب شده است . جایگزین این قطعه نمی توان از ایسیو های زیمنس معمولی اسفاده کرد . توجه داشته باشید ایسیو زیمنس شبکه یعنی این قطعه بین تعمیرکاران و برخی قطعه فروشان به زیمنس شبکه برد ;کوتاه یا CGE معروف است .
  2. بلوک کامل ای بی اس (MGH60 (ABS (بدون شبکه) سمند ، برند Mando

    سمندهای مدل 86 تا 89 که برای اولین بار در ایران دارای سیستم ترمز ABS شدند این یونیت و بلوک را تجربه کردند . این بلوک و یونیت ABS محصول شرکت ماندو است که از معتبرترین تولید کنندگان این تیپ از محصولات در جهان به شمار می رود .
  3. نود RN (کنترل تجهیزات عقب) سمند SMS

    نود RN یا واحد کنترل تجهیزات برقی عقب در خودروهای سمند با سیستم برق SMS سازه پویش بر عهده این یونیت الکترونیکی است . این یونیت درون صندوق عقب سمت راننده سمت راننده نصب می شود .
  4. یونیت الکترونیکی CBM سمند اکوماکس (4 سوکت)، برند کروز

    در سیستم برق اکوماکس شرکت کروز کنترل مرکزی تجهیزات رفاهی و جانبی خودرو برعهده node یا یونیت الکترونیکی BCM یا اصطلاحا CBM است . نوع سه سوکت و نیز نسخه های تجمیع شده CBM با این قطعه تفاوت دارند. این قطعه در خودروهای دیگر ایرانخودرو نیز به کار گرفته شده است . شماره فنی IK00439280 برای سمند و سورن به کار رفته است (امکان پیکربندی این قطعه برای دیگر خودروهای وجود دارد). در نظر داشته باشید ممکن است این قطعه با براکت پلاستیکی یا بدون آن موجود باشد .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 41 تا 44 از مجموع 44 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴
  5. ۵