تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

پژو پارس

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 41 تا 46 از مجموع 46 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴
  5. ۵
  1. دامپ (Dump) بیکد ایسیو بوش (ME17) پژو 206 TU5

    دامپ یا برنامه بیکد این ECU درون حافظه میکروکنترلر ذخیره می شود . ای سی یو Bosch ME17.9.71 بر روی پژو 206 تک سوز مدل 95 به بعد نصب شده است . این ECU دارای حافظه FLASH داخلی است . بخش توضیحات فنی همین صفحه رامطالعه کنید .
    ‎۲۰۰٬۰۰۰تومان
  2. دامپ (Dump) بیکد ایسیو بوش (ME17) دنا EF7

    دامپ یا برنامه بیکد این ECU درون حافظه میکروکنترلر ذخیره می شود . ای سی یو Bosch ME17.9.71 بر روی دنا تک سوز مدل 95 به بعد نصب شده است . این ECU دارای حافظه FLASH داخلی است . بخش توضیحات فنی همین صفحه رامطالعه کنید .
    ‎۲۰۰٬۰۰۰تومان
  3. دامپ (Dump) بیکد ایسیو بوش (ME17) سمند دوگانه سوز EF7

    دامپ یا برنامه بیکد این ECU درون حافظه میکروکنترلر ذخیره می شود . ای سی یو Bosch ME17.9.71 بر روی سمند دوگانه سوز EF7 مدل 95 به بعد نصب شده است . این ECU دارای حافظه FLASH داخلی است . بخش توضیحات فنی همین صفحه رامطالعه کنید .
    ‎۲۰۰٬۰۰۰تومان
  4. بلوک کامل ای بی اس (ABS) موتور طوسی پژو پارس ، برند YOUFIN (یوفین)

    بلوک ترمز ضد قفل یا ABS برند Ufin (یوفین) با موتور طوسی رنگ . این یونیت و بلوک ABS در برخی دستگاه های عیب یاب در منوی Bosch طبقه بندی شده اند . علاوه بر خودروی پژو پارس ، ایرانخودرو این بلوک ABS را روی دیگر تولیدات خود نیز نصب کرده است .
  5. بلوک کامل ای بی اس (ABS) خودرو پژو پارس ، برند Mobis

    بعد از سال 92 انواع بلوک و یونیت های ABS روی خودرو پژو پارس نصب شده است که شاید از برندهای خوب آن به مدولاتور یا بلوک ABS موبیس اشاره کرد ، متولی واردات و مونتاژ این برند شرکت سازه پویش است . اغلب خرابی های این مدولاتور مربوط به یونیت الکترونیکی گزارش شده است .این بلوک abs با موبیش پژو 206 و 207 تفاوت دارد .
  6. بلوک کامل ای بی اس (ABS) خودرو پژو 405 ، برند Mobis

    بعد از سال 92 انواع بلوک و یونیت های ABS روی خودرو پژو 405 نصب شده است که شاید از برندهای خوب آن به مدولاتور یا بلوک ABS موبیس اشاره کرد ، متولی واردات و مونتاژ این برند شرکت سازه پویش است . اغلب خرابی های این مدولاتور مربوط به یونیت الکترونیکی گزارش شده است .این بلوک abs با موبیش پژو 206 و 207 تفاوت دارد .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 41 تا 46 از مجموع 46 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴
  5. ۵