تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ایرانخودرو (IKCO)

تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 21 تا 30 از مجموع 64 تا

  1. واحد کنترل گاز، ایسیو سمند لندی رنزو امگاز

    ایسیو گاز سمند برند Landirenzo OMEGAS در خودروهای سمند و ۴۰۵ و پارس دوگانه مورد استفاده قرار گرفته است . این قطعه برنامه اختصاصی سمند در خود دارد . این قطعه جایگزین دیگری ندارد .
  2. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو ۴۰۵ موتور معمولی M7.4.4 ، برند BOSCH

    در خودرو پژو ۴۰۵ با موتور XU7 بین سال های ۸۴ تا ۹۱ ایسیو بوش M744 مصب شده است .این ای سی یو نسبت به ECU های برند ساژم و والئو ریمپ پذیری و انعطاف بیشتری دارند و برخی ایرادات ذاتی آنها را ندارد .نوع مجارستانی و آفریقایی این قطعه مناسب خودروهای ایران است.
  3. یونیت اکترونیکی FAM - FCM ، نود جلو پژو پارس ، برند کروز

    نود FAM یا نود جلوی سیستم برق اکوماکس کروز بر روی برخی خودروهای پژو پارس بعد از 92 نصب شده است . این واحد الکترونیکی که با نود BCM در ارتباط است کنترل تجهیرات برقی جلوی خودرو نظیر نور بالا ، نور پایین ، مه شکن جلو ، عملکرد شیشه شور و برف پاک کن و ... را برعهده دارد .
  4. بلوک کامل ای بی اس (ABS) موتور مشکی سمند ، برند ATE

    سمندهای مدل 84 تا 89 که برای اولین بار در ایران دارای سیستم ترمز ABS شدند این یونیت و بلوک را تجربه کردند . این بلوک و یونیت ABS محصول شرکت ATE است که از معتبرترین تولید کنندگان این تیپ از محصولات در جهان به شمار می رود .
  5. یونیت کنترل موتور، ایسیو سمند CIM-XU7 تکسوز ، برند کروز

    ایسیو سمند موتور معمولی یا XU7 (و نه EF7) در مدل های بالای 92 در برخی موارد این یونیت کنترل نصب شده است . جایگزین این قطعه نمی توان از ایسیو های زیمنس معمولی اسفاده کرد . توجه داشته باشید ایسیو زیمنس شبکه یعنی این قطعه بین تعمیرکاران و برخی قطعه فروشان به زیمنس شبکه برد بلند یا برد قدیم معروف است .
  6. نود FN (نود جلو) سورن مالتی پلکس ماکس کروز ، برند Continental

    نود جلو یا Front Node (FN) در خودرو سمند با سیستم ماکس شرکت کروز با توجه به فرامینی که از سوی نود CCN (غیر مستقیم از سوی راننده) دریافت می کند ، تجهیزات جلوی خودرو (لامپ ها و برف پاککن ... ) را راه اندازی می کند . این نود با نود FN سیستم SMS تفاوت دارد و جایگذاری نمی شود .
  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو S2000PL4-CNG پژو 405 ، برند Valeo

    در پژو 405 موتور XU7 دوگانه سوز تولیدی سال های 85 تا 90 در برخی موارد سیستم سوخت رسانی Valeo با ایسیو با مشخصه والئو CNG (با سیستم ضد سرقت و بدون آن) نصب شده است . این محصول در وضعیت استوک (دست دوم) قرار دارد . نوع آکبند آن کمی کم یاب است . اگر داشتن سیستم ضد سرقت برای شما اهمیت دارد قبل از سفارش آن را گزارش کنید . این ECU به همراه ایسیو گاز ساکس 500 که یونیت کنترل گاز است نصب می شود .
  8. بلوک کامل ای بی اس (ABS) پژو پارس MGH80 ، برند Mando

    در برخی از خودروهای پزو پارس تولیدی بعد از 93 تا 98 کامپیوتر کنترل کننده ABS (اصطلاحا یونیت ABS) به همراه بلوک هیدرولیکی و موتور یا پمپ ABS از برند ماندو و نوع MGH80 استفاده شده است . توجه داشته باشید که MGH80 پژو 206 و سمند و پراید و تیبا با این محصول که برای پژو پارس است تفاوت دارد . عمده خرابی این یونیت ABS در بخش یونیت الکترونیکی گزارش شده است .
  9. یونیت کنترل موتور، ایسیو سمند XU7 تکسوز ، برند کروز

    ایسیو سمند موتور معمولی یا XU7 (و نه EF7) در مدل های بالای 92 در برخی موارد این یونیت کنترل نصب شده است . جایگزین این قطعه نمی توان از ایسیو های زیمنس معمولی اسفاده کرد . توجه داشته باشید ایسیو زیمنس شبکه یعنی این قطعه بین تعمیرکاران و برخی قطعه فروشان به زیمنس شبکه برد ;کوتاه یا CGE معروف است .
  10. یونیت ایموبیلایزر CAN پژو 405 (برای ایسیو زیمنس)

    این یونیت ضد سرقت یا ایموبیلایزر همراه با ایسیو زیمنس VDO یا CONTINENTAL قدیم نصب می شود . این یونیت ایمو دارای حافظه داخلی برای ذخیره سازی کد سوئیچ است و با همان کد سوئیچ هم قابل خنثی سازی است . این یونیت ایموبیلایزر در خودروهای پراید و پزو 405 و پارس و سمند و پیکان وانت مورد اسفاده بوده است
تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 21 تا 30 از مجموع 64 تا