تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ایرانخودرو (IKCO)

تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 91 تا 94 از مجموع 94 تا

  1. ۶
  2. ۷
  3. ۸
  4. ۹
  5. ۱۰
  1. بلوک کامل ای بی اس (ABS) خودرو پژو پارس ، برند Mobis

    بعد از سال 92 انواع بلوک و یونیت های ABS روی خودرو پژو پارس نصب شده است که شاید از برندهای خوب آن به مدولاتور یا بلوک ABS موبیس اشاره کرد ، متولی واردات و مونتاژ این برند شرکت سازه پویش است . اغلب خرابی های این مدولاتور مربوط به یونیت الکترونیکی گزارش شده است .این بلوک abs با موبیش پژو 206 و 207 تفاوت دارد .
  2. زیمنس شبکه برد بلند

    ایسیو زیمنس شبکه ( فلشدار ) برد بلند قابل استفاده روی محصولات سایپا ( پراید ، تیبا ، ساینا ، کوئیک ) و ایرانخودرو ( 405 ، سمند ، 206 ، پارس ) مدل های 92 به بعد
  3. بلوک کامل ای بی اس (ABS) خودرو پژو ۲۰۶ ، برند Mobis

    بعد از سال 92 انواع بلوک و یونیت های ABS روی خودرو رانا و 206 نصب شده است که شاید از برندهای خوب آن به مدولاتور یا بلوک ABS موبیس اشاره کرد ، متولی واردات و مونتاژ این برند شرکت سازه پویش اشت . اغلب خرابی های این مدولاتور مربوط به یونیت الکترونیکی گزارش شده است .
  4. یونیت کنترل موتور ، ایسیو EZU پژو 207 دنده ای ، برند Crouse

    سخت افزار این مدل از ایسیو Easy_U2.5 مشابه برند Continental است و بدنه تفاوت کرده است . امکان تبدیل این سخت افزار به نوع دنده ای وجود دارد. بسته بندی این محصول در کارتن شرکتی کروز ممکن است باشد . توجه داشته باشید ایموبیلایزر این برند با کانتیننتال فرق ندارد . برای خرید این محصول برای خودروهای دیگر با ما در تماس باشید .
تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 91 تا 94 از مجموع 94 تا

  1. ۶
  2. ۷
  3. ۸
  4. ۹
  5. ۱۰