تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ایرانخودرو (IKCO)

تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 71 تا 80 از مجموع 96 تا

  1. واحد کنترل گاز، ایسیو پژو روآ KIA500 و ادونسر

    ایسیو گاز مدل KA500 به همراه ادونسر گاز در خودروهای پژو روآ دوگانه مورد استفاده قرار گرفته است . این قطعه برنامه اختصاصی پژو روآ در خود دارد . برچسب زرد برای پژو روآ یعنی این قطعه برای پیکان وانت و پراید قابل استفاده نیست .
  2. یونیت کنترل موتور، ایسیو ساژم S2000-11-PK پژو RD، برند ساژم

    در پژو RD ی سال های 84 تا 90 در برخی موارد سیستم سوخت رسانی ساژم با ایسیو با مشخصه RD نصب شده است . این محصول در وضعیت استوک (دست دوم) قرار دارد . نوع آکبند آن کمی کم یاب است . این ECU ممکن است در پیکان یا ROA تک سوز یا دوگانه به همراه یک یونیت کنترل گاز دیگر نیز نصب شده باشد . برخی تعمیرکاران به این ایسیو ساژم 11 پیکانی نیز می گویند
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو روآ ، برند Siemens

    در خودرو پژو روآ تک سوز و دوگانه (با ایسیو گاز مستقل) بعد از 1384 تا 1390 از این ECU استفاده شده است . محل نصب این ای سی یو درون محفظه موتور کنار موتور برف پاککن است .
  4. واحد کنترل گاز، ایسیو پژو ۴۰۵ LC02 برند RSK

    در برخی خودروهای پژو ۴۰۵ دوگانه مدل های ۸۵ تا ۸۷ ایسیو گاز لندی رنزو LC02 به همراه ایسیو بنزین والئو SLC نصب شد. این یونیت کنترل گاز برند RSK جایگزین ای سی یو گاز سابق است.
  5. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو 405 موتور TU5 ، برند SSAT

    ایسیو SSAT پژو 405 با موتور TU5 با EMS اسست در برخی مدل های بعد از 1398 نصب شده است . برنامه یا نرم افزار این ECU با ECU اسست پژو 206 متفاوت است و قابل جایگذاری به جای هم نیستند .
  6. یونیت کنترل موتور، ایسیو گیربکس (TCU) L90 برند کانتیننتال

    ECU گیربکس که با نام TCU نیز شناخته می شود . ایسیو گیربکس های ال 90 در گذشته با برند vdo تولید میشده که بعد ها شرکت زیمنس امتیاز آن را خرید و با برند کانتیننتال روانه بازار کرد. قاب پشت این مدل TCU به صورت پرسی است و نه پیچی.این قطعه جایگزین دیگری ندارد . این قطعه جایگذین دیگری ندارد .
  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو (ECU) ME17.9.71 دنا ، برند BOSCH

    ECU یا واحد کنترل موتور در برخی دنا های تولیدی بعد از 96 بوش ME17 می باشد . این ای سی یو با یونیت های بوش ME17 پژو متفاوت است و قابل جایگزینی است . برخی از این مدل از ME17 برای دنا ممکن است براکت به همرا نداشته باشد.
  8. نود EBCM (کنترل تجهیزات جلو خودرو و بدنه) پژو 207 ایران، برند سازه پویش

    در سیستم برق مالتی شرکت سازه پویش (با نود جلو) که بر روی پژو 207 و برخی خودروهای شرکت ایرانخودرو نصب شده ، نود EBCM یا نود جلو کنترل تجهیزات برقی جلوی خودرو را بر عهده دارد . این نود دو کانکتور طوسی و مشکی دارد و هیچ جایگزین دیگری ندارد .
  9. یونیت کنترل موتور، ایسیو بایفیول ( دوگانه ) ، چینی

    در خودرو های دوگانه سوز شرکتی بعد از 1387 ایسیو گاز و بنزین در هم ادغام شد و واحد کنترل موتور بایفیول ایجاد شد . این ECU (کد CA2)روی خودروها با برنامه ریزی مجدد قابل نصب است . برند Continental و Siemens VDO تا سال 91 نصب شده و بعد از آن برند کروز با سخت افزار تغییر یافته روی محصولات ایرانخودرو و سایپا دوگانه شرکتی نصب شده است . ایسیو زیمنس بایفیولی چینی جایگزین زیمنس های بایفیول و شبکه می باشد .
  10. واحد کنترل گاز، ایسیو ساکس 500 L90 دوگانه ، برند Valeo

    واحد کنترل گاز در خودرو تندر90 دوگانه تولیدی ایرانخودرو ، والئو ساکس 500 که همراه با ECU زیمنس که کنترل سوخت بنزین را برعهده دارد ایفای نقش می کند . این برند (Vaelo) معمولا در بسته بندی شرکتی عرضه می شود و برند اصلی این محصول شناخنه می شود
تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 71 تا 80 از مجموع 96 تا