تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ایرانخودرو (IKCO)

تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 1 تا 10 از مجموع 96 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴
  5. ۵
  1. واحد کنترل گاز، ایسیو سمند لندی رنزو امگاز

    ایسیو گاز سمند برند Landirenzo OMEGAS در خودروهای سمند و ۴۰۵ و پارس دوگانه مورد استفاده قرار گرفته است . این قطعه برنامه اختصاصی سمند در خود دارد . این قطعه جایگزین دیگری ندارد .
  2. یونیت کنترل موتور، ایسیو ساژم S2000-11-PK پیکان وانت ، برند ساژم

    در پیکان وانت تولیدی سال های 84 تا 90 در برخی موارد سیستم سوخت رسانی ساژم با ایسیو با مشخصه PK نصب شده است . این محصول در وضعیت استوک (دست دوم) قرار دارد . نوع آکبند آن کمی کم یاب است . این ECU ممکن است در پژو RD یا ROA تک سوز یا دوگانه به همراه یک یونیت کنترل گاز دیگر نیز نصب شده باشد . برخی تعمیرکاران به این ایسیو ساژم 11 پیکانی نیز می گویند
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو EZU سورن EF7 ، برند Crouse

    سخت افزار این مدل از ایسیو که به EZU معروف است مشابه برند Continental است و بدنه تفاوت کرده است . امکان تبدیل این سخت افزار به نوع اتومات یا خودروی غیر از EF7 وجود ندارد (فعلا). بسته بندی این محصول در کارتن شرکتی کروز و یا ایساکو ممکن است باشد . توجه داشته باشید ایموبیلایزر این برند با کانتیننتال فرق دارد . برای خرید این محصول برای خودروهای دیگر با ما در تماس باشید .
  4. یونیت کنترل گیربکس (TCU) پژو 206 فرانسوی ، برند Siemens VDO

    ECU گیربکس که با نام TCU نیز شناخنه می شود در پژو 206 های فرانسوی دو مدل است که یک مدل آن همین قطعه محصول زیمنس با شماره فنی S118047517 D است . قاب پشت ین مدل TCU با چهار عدد پیچ آلن ستارهای بسته شده است .
  5. یونیت کنترل موتور، ایسیو ME17 سمند EF7 دوگانه سوز، برند BOSCH

    ایسیو بوش ME17 خودرو سمند دوگانه سوز که در برخی خودروهای بعد از 95 تولید شده اند، نصب شده است . این ECU با برخی بوش های ME17 نصب شده بر روی پژو متفاوت است . به این معنی که ای سی یو تک پژو و سمند و دوگانه قابل نصب بر روی دوگانه سمند نیست .
  6. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو 405 بنزینی ، SSAT

    ایسیو SSAT پژو 405 با موتور XU7 بنزینی شرکتی با EMS اسست در برخی مدل های بعد از ۱۳۸۹ نصب شده است . این ایسیو بدون حافظه خارجی است یا اصطلاحا Noflash است . این ای سی یو بر روی پژو پارس بنزینی با موتور XU7 هم نصب شده است.
  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو J35 پژو 206 دوگانه,والئو

    ایسیو (ای سی یو) پژو 206 تیپ 5 tu5، همین قطعه والئو j35 است و با هیچ قطعه دیگری قابل جایگزینی نیست .
  8. یونیت کنترل موتور، ایسیو (ECU) ME17.9.71 سمند EF7 بنزینی ، برند BOSCH

    ایسیو بوش ME17 خودرو سمند بنزین سوز که در برخی خودروهای بعد از 95 تولید شده اند ريا، نصب شده است . این ECU با برخی بوش های ME17 نصب شده بر روی پژو متفاوت است .
  9. نود EBCM (کنترل تجهیزات جلو خودرو و بدنه) پژو 206 ایران، برند سازه پویش

    در سیستم برق مالتی شرکت سازه پویش (با نود جلو) که بر روی پژو و برخی خودروهای شرکت ایرانخودرو نصب شده ، نود EBCM یا نود جلو کنترل تجهیزات برقی جلوی خودرو را بر عهده دارد . این نود دو کانکتور طوسی و مشکی دارد و هیچ جایگزین دیگری ندارد .
  10. یونیت کنترل موتور، ایسیو ساژم S2000-3F 206 تیپ 2 ، برند ساژم

    این قطعه ایسیو ساژم در 206 تیپ 2 و 3 (موتور TU3 )تولیدی سال های 82 تا 85 نصب شده . ممکن است در این مدل از خودروهای 206 ایسیو با برند Valeo نیز نصب شده باشد که با هم سازگار هستند . توجه داشته باشید که ساژم و والئو 405 و پارس Xu7 جایگزین این قطعه هست اما نمی توان روی آنها سیستم ضد سرقت را راه اندازی کرد .
تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 1 تا 10 از مجموع 96 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴
  5. ۵